دکتر مغلوب ساختن پیشی جستن از جان گذشته تلاش برای احیای خود Flatline

بنابراین وجود او رهبر جهان آزاد با رئیس جمهور ایالات متحده امریکا دونالد جان مغلوب ساختن پیشی جستن در پشت کاخ

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

بنابراین وجود او رهبر جهان آزاد با رئیس جمهور ایالات متحده امریکا دونالد جان مغلوب ساختن پیشی جستن در پشت کاخ سفید تریبون دوباره آماده در گذشته منجر به این کشور را از تاریکی همه گیر او را نادیده گرفته و سقوط اقتصادی او ایجاد شده است.

آن بود, اما یک کنفرانس مطبوعاتی با صدای هیس کردن و یا برای که ماده استیک. مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسید کمی از دست داده حتی وقتی زنی را بی عاطفه راه را از طریق اسکریپت بخشهایی از عملکرد خود را. آن را کمتر معمول لبه از خشم و تحقیر و بیشتر "من نمی مدفوع من پوشک مامان."

البته در چشم طرفداران خود و چند rubes امروز روز دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت رئیس جمهور شد, بخش 46,232. این بود که تهمت به شدت در تلاش برای بازی در نقش رئیس جمهور به عنوان یک D-grade بازیگر ممکن است در یک راست-به-تصویری تلنگر است که باعث می شود Sharknado مانند لارنس عربستان. آن را یک عمل انفرادی و به احتمال زیاد باقی خواهد ماند ؛ sciency دانشمندان که مانند علم وجود ندارد, به چشم رول بریده و یا در تضاد با دکتر مغلوب ساختن پیشی جستن اشاره کرد virologist.

بیایید صادق باشیم. کاخ سفید و کمپین کارکنان قرار داده و او را در خارج وجود دارد چرا که آنها نیاز به چیزی—هر چیزی—به سعی کنید به تنظیم مجدد هفته و هفته کاملا فاجعه بار کمپین اشتباهات تن-ناشنوایی مدیریتی حماقت و اختلال نافرمانی مقابلهای هیچ-ماسک-for-me رفتار است. مبارزات انتخاباتی و کارکنان حرفه ای هستند و هر دو از جان گذشته برای هر نوع تنظیم مجدد نه تنها به صرفه جویی در شغل خود در ماه نوامبر بلکه برای صرفه جویی در سلامت عقل خود را. همه ما می دانیم که او قوی کردن لعنت دیوار پس قبل از تولسا فاجعه است.

که باور نکردنی قطار خراب از کریس والاس مصاحبه نبود آنچه که کاخ سفید تا به حال در ذهن و مغلوب ساختن پیشی جستن pissy عملکرد روز یکشنبه به سرعت نقل مکان کرد و از درد به ویروسی. به جای یک پیروزی آن را به پایان رسید با این دنیا مسخره مغلوب ساختن پیشی جستن ناتوانی در درک فقط چگونه buffoonish او به نظر می رسد حتی در به ظاهر دوستانه امواج رادیو و تلویزیون از رادیو فردا. مطمئن شوید که در حال حاضر کریس والاس است که احتمالا در راه خود را به رسانه های اجتماعی, اما نه قبل از دادن نسبت ناروا به اندازه کافی فضا و مقاومت به اندازه کافی به افشای شرم آور درجه قطع از واقعیت و whingy dickishness.

این است آنچه در آن مانند به نظر می رسد زمانی که یک رسانه جستوجوی رئیس جمهور می شود می لرزد از خروج زمانی که یک معتاد که فقط نمی توانید ضرب و شتم نیاز خود را به صورت ویژه وانمود به رفتار فقط به اندازه کافی بلند برای دریافت وجود دارد.

واضح جابجایی قدرت در داخل کاخ سفید و تهمت کمپین در چند روز گذشته در حال حاضر بازی کردن در ظاهر. او به وضوح در نهایت آن را به حال مورد ضرب و شتم به شدت جمجمه ضخیم که اطفال اعتراض به ماسک باعث شد عظیم سیاسی مقاومت.

به همین دلیل روز سه شنبه او شروع به بلند retcon از موقعیت خود را در ماسک. علامت گذاری کلمات من: همان تهمت متعصب که تف ماسک به عنوان نشانه ای از تسلیم به libtard cuck shill سوروس antifa کنترل ذهن در هفته گذشته را باب خود را شل فک بالا و پایین که Trumps می گوید چیزی برای اثر "من اختراع ماسک. هیچ کس تا به حال شنیده در مورد ماسک قبل از من وقتی که من اختراع ماسک, همه گفت: "آقا. آقا. این ماسک یک معجزه هستند و شما به ما اجازه داد تا همه آقا.'"

به جز یک چیز و آن را ممکن است یک چیز است که باعث می شود یک چلپ چلوپ بزرگتر از بقیه از کل عملکرد ترکیب شده است. وقتی پرسیده شد که در مورد Ghislaine ماکسول جفری اپستاین و اتهام دلال با آنها تهمت بسیار خوبی آشنا رئیس جمهور را شکست شخصیت و واگردانی به این شکل است:

"من او را ملاقات کرد چندین بار در طول سال به خصوص از آنجایی که من زندگی می کردند در پالم بیچ و من حدس می زنم آنها زندگی می کردند در پالم بیچ. اما من آرزو می کنم او به خوبی هر چه در آن است" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

آره. رئیس جمهور ایالات متحده ارسال آرزوهای خوب برای یک زن که گفته می شود نقش محوری را در یک دهه سوء استفاده جنسی و استثمار حلقه. این است که برخی از lurid QAnon ستاره دنباله دار پیتزا claptrap. ماکسول معتبر متهم توسط دادستان فدرال و در یک رشته عمران مناسب و گزارش های رسانه ها از آنقدر بیمار عمل می کند.

چه کسی می گوید که ؟ که مایل نیست او یک بدبختی حکم زندان و یا به سادگی گول زدن سوال ؟

"من آرزو می کنم او به خوبی" می تواند کد را برای "من مبهم حافظه او در یک اتاق با پدر" و یا آن می تواند به معنای "نگه داشتن آن بسته و شما ممکن است کمک. در غیر این صورت لایحه Barr شناخته شده است به مراقبت از مشکلات برای من..."

ماکسول تنها یک لحظه از Trumpian عجیب و غریب بودن ما را بشناسند و بیزار در غیر این صورت کسل کننده پايه بلند كن بادي. که در جهنم می داند چه جمعه خواهد آورد ؟



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب