افزایش چشمگیر امنیت سایبر خطرات ناشی از COVID-19 دهید طرح اقدام

COVID-19 شتاب جهانی انتقال به یک واقعیت جدید بی سابقه ای دیجیتال وابستگی افزایش سایبر خطرات و آسیب پذیریرهبران

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399
  • COVID-19 شتاب جهانی انتقال به یک واقعیت جدید بی سابقه ای دیجیتال وابستگی افزایش سایبر خطرات و آسیب پذیری
  • رهبران و سازمان مجبور به دیجیتالی انطباق با سازمان های خود را سریع تر از همیشه باقی می ماند مربوطه
  • پنج اصل توسعه یافته برای کمک به رهبران جهانی تقویت سایبر انعطاف پذیری و امنیت سایبر از سازمان های خود را در یک زمینه از شایع جهانی تغییر و عدم اطمینان
  • پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد مجمع جهانی اقتصاد در امنیت سایبر

در عرض چند هفته همه گیر مجبور اقتصاد جهانی و جامعه سازمان ها و افراد برای تبدیل شدن به بیشتر متکی از همیشه در اینترنت و اقتصاد دیجیتال. با توجه به این فروم را COVID-19 خطرات چشم انداز مقدماتی نقشه برداری و پیامدهای آن, حملات سایبری و داده های تقلب محسوب می شوند به احتمال زیاد از فن آوری خطرات ناشی از COVID-19 برای جهان سوم از بزرگترین نگرانی به طور کلی با توجه به ناگهانی پذیرش الگوهای جدید کار.

به حمایت از رهبران کسب و کار مسئول تقویت سایبر انعطاف پذیری سازمان های خود را در یک پیش بینی نشده آنی جدید واقعیت the World Economic Forum امروز راه اندازی این Cybersecurity اصول رهبری: درس های آموخته شده در طول COVID-19 pandemic برای آماده شدن برای این طبیعی است.

همه رهبران و سازمان ها تحت فشار برای انطباق با مدل های کسب و کار سریع تر از هر کسی آماده شد برای اطمینان وجودی بقا. اصول ارائه یک چارچوب برای مسئول تصمیم گیری و اقدام در این مهم دوره برای کمک به سازمان های تعادل اهداف کوتاه مدت با متوسط تا دراز مدت ضرورت. برای تقویت سایبر انعطاف پذیری و ایمن عملیات آنها اصرار رهبران به:

ترویج فرهنگ سایبر انعطاف پذیری تمرکز بر حفاظت از سازمان دارایی های بحرانی و خدمات تعادل ریسک تصمیم گیری آگاهانه در طول بحران و beyondUpdate و تمرین و پاسخ و تداوم کسب و کار برنامه به عنوان کسب و کار انتقال به جدید "عادی"تقویت اکوسیستم گسترده همکاری

"با توجه به COVID-19 کسب و کار باید سرعت بخشیدن به انتقال دیجیتال به بهره برداری از مزایای در حالی که ایجاد یک تعادل بین چابکی مقیاس پذیری و بهره وری و سودآوری و امنیت" گفت: Georges De Mouraسر از راه حل های صنعت, مرکز, امنیت, World Economic Forum. "تلاقی این نیروهای مخل است تأثیر بحرانی توابع و صنعت اکوسیستم جهانی است."

"این بحران باعث شده است یک گام به تغییر در ما تکیه بر کانال های دیجیتال. ما در حال مدیریت خطر های زیر مناسب اصول از جمله ترویج بیشتر فرهنگ سایبر انعطاف پذیری و تقویت همکاری با ذینفعان خارجی" گفت: Sandro Bucchianeriگروه رئیس افسر امنیتی Absa ،

"اصول برجسته در این گزارش کمک خواهد کرد که کسب و کار یک رویکرد کلی است که ترکیبی از امنیت سایبر با سیستم مهندسی و عملیات برای آماده سازی و انطباق با شرایط در حال تغییر و به مقاومت در برابر و بازیابی به سرعت در حال از اختلالات ناشی از حملات سایبری و بحران حالات گفت:" علامت Huguesمعاون ارشد رئیس جمهور, امنیت, DXC فن آوری است.

شناخته شده قبل از همه گیر ارتباط و بهره مندی از اصول و ضرورت دارد تأکید کرد با این واقعیت جدید خود را با سرعت و مقیاس. COVID-19 است که مقابله با هر سازمان با محدودیت توانایی خود را برای یادگیری و تغییر در یک محیط که در آن سرعت همه چیز است و که در آن به تاخیر انداختن تصمیم گیری های کلیدی می تواند تاثیر زیادی بر عملیات کسب و کار.

با آنی تغییر به عرصه دیجیتال سایبر انعطاف پذیری و امنیت سایبر دیگر نظری خوب به دارا: شرکت ها و کشورها – تبدیل شده اند به شدت آگاهانه از شکنندگی سیستم های بحرانی که بر اساس آن آنها حیاتی بستگی دارد و این که باید امن و انعطاف پذیر.

"در فوری مدیریت کوتاه مدت با چالش های مسئول رهبران کسب و کار باید ترکیب سایبر انعطاف پذیری در کسب و کار عملیاتی و سرمایه گذاری در قابلیت پیش بینی مقاومت در برابر بازیابی از و انطباق با شرایط نامطلوب و حملات سایبری به موقعیت کسب و کار برای موفقیت خود را فراتر از همه گیر شرایط" د مورا گفت.

بر اساس این گزارش این رویکرد و برنامه دقیق از اصول کمک خواهد کرد که سازمان های کسب اعتماد کارکنان و مشتریان و شرکای کسب و کار و کمک به انطباق با موفقیت در به طور فزاینده ای مبهم و حرکت سریع جهان است.

یادداشت به ویراستاران:
بیشتر بخوانید درباره World Economic Forum مرکز امنیت سایبر و follow @WEFCybersec
خواندن فروم دستور کار نیز در فرانسه | اسپانیایی | ماندارین | ژاپنی
سازمان دیده بان فروم ویدئوها
تبدیل به یک فن از فروم در Facebook
دنبال فروم در توییتر از طریق @wef | @داووس | Instagram | LinkedIn | Infinite
در مورد فروم تاثیر
کشف فروم استراتژیک پلت فرم های اطلاعاتی و امنیت سایبر تحول نقشه
عضویت در انجمن اخبار و پادکست

مجمع اقتصاد جهانی متعهد به بهبود وضعیت جهان است, سازمان بین المللی دولتی و خصوصی همکاری است.

انجمن درگیر مهمترین سیاسی, کسب و کار و دیگر رهبران جامعه به شکل جهانی و منطقه ای و صنعت در دستور کار است. (www.weforum.org).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن