مست, Fox News میزبان جانین Pirro Chugs سفید کننده در SNL

شنبه شب زنده's Cecily قوی بود و به تصویر کشیدن رادیو فردا میزبان جانین Pirro به عنوان خارج از کنترل مست مدتها

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

شنبه شب زنده's Cecily قوی بود و به تصویر کشیدن رادیو فردا میزبان جانین Pirro به عنوان خارج از کنترل مست مدتها قبل از واقعی جانین Pirro به نظر می رسد به واقع باید در طول یک پخش زنده از خانه در طول coronavirus بیماری همه گیر.

تا آخر فصل SNL در خانه بود, زمان مناسب برای قوی را Pirro برای پیوستن به "آخر هفته به روز رسانی" لنگر کالین Jost از خانه اش به بحث در مورد مستند تظاهرات اتفاق می افتد در سراسر امریکا است.

"شب بخیر, Colin من امیدوارم که شما به من ببخش" Pirro آغاز شد. "من تا به حال به انجام خود من آرایش در حالی که به دنبال یک قاشق." پرسید: چگونه او را نگه داشتن تا تحت قرنطینه او گفت: "من کاملا خوب است. اگر چه من قبول دارم که آن را دشوار است برای همه ما. برای آنچه به نظر می رسد برای همیشه لطفا برای من نشستن در خانه و شکایت به هر کس که گوش دادن. سپس کل این coronavirus چیزی که اتفاق افتاده است!"

پس از Pirro پیشنهاد کرد که اگر خورشید یا "داروی معجزه hydroxychloro-دفتر" کار نمی کنند شاید ما فقط می توانید شلیک ویروس ها با استفاده از AR-15s, Jost تا به حال به درخواست اگر او شده بود ، "نه" او گفت:. "من فقط با داشتن کمی از این جعبه شراب است."

Pirro که بارها و بارها به نام لنگر "Ainsley" رفت و به ستایش "با شکوه" رئیس جمهور برای راه او بوده است پیشرو در طول بحران. "آیا شما دیده می شود او وجود دارد در طی این کنفرانس مطبوعاتی؟" "آه مادر, من فقط می خواهم برای مخفی کردن در داخل یک 12 قطعه سطل مرغ و به او اجازه دهید غذا خوردن من زنده است."

در پایان مصاحبه خود, Pirro شد پخش از جنگل های تحت پوشش در جنگ رنگ. زمانی که Jost از او پرسید که چه او بود در حال حاضر او پاسخ داده است. "اوه این ؟ آن را به نام پینا cloroxa. این آب آناناس, نارگیل, شیر و یک فنجان از نیمی از سفید کننده است."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن