DSM منصوب Cristina منتیرو جدید EVP مردم و سازمان و عضو کمیته اجرایی

سلطنتی DSM جهانی و مبتنی بر علم با شرکت در تغذیه, بهداشت و زندگی پایدار امروز اعلام کرد که کریستینا منتیرو در

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

سلطنتی DSM جهانی و مبتنی بر علم با شرکت در تغذیه, بهداشت و زندگی پایدار امروز اعلام کرد که کریستینا منتیرو در حال حاضر معاون ارشد رئیس جمهور مردم و سازمان DSM محصولات غذایی است منصوب شود به عنوان DSM اجرایی معاون رئیس جمهور مردم و سازمان است. او موفق خواهد شد جودیت Wiese به عنوان در 1 سپتامبر سال 2020 است. جودیت انتخاب کرده است را به یک نقش در خارج از DSM و زیر برنامه ریزی شده تحویل را ترک خواهد کرد که به ازای هر 1 اکتبر سال 2020 است. کریستینا را تبدیل به یک عضو از DSM کمیته اجرایی.

کریستینا ایتالیایی و ملی سوئیس با تجربه اجرایی ارشد با تجربه گسترده در سراسر استعداد توسعه و منابع انسانی کسب و کار همکاری که قبل از DSM کرد با فیلیپ موریس بین المللی و شرکت کارگیل در کشورهای مختلف.

کریستینا پیوست DSM در سال 2015 به عنوان SVP استعداد توسعه قبل از رهبری مردم و سازمان تابع برای DSM تغذیه گروه کسب و کار در اوایل سال 2018 که در طی آن زمان او را قادر می سازد با تمرکز بر مشتری مداری از طریق سازمان طراحی و همچنین افزایش استعداد توسعه و تنوع و نامزدی. کریستینا دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی و روابط صنعتی از دانشگاه لاگوس در رم.

جرالدین Matchett و Dimitri د Vreeze همکاری مدیران عامل DSM گفت: "ما خدا را شکر برای جودیت کمک به ایجاد یک نیروی کار درگیر است که متعهد به DSM هدف رهبری عملکرد محور استراتژی و ایجاد روشن تر زندگی برای همه است. به عنوان بخشی از این سفر جودیت و تیم او باید پایه برای مردم تجزیه و تحلیل ترافیک را در دستور کار خود شتاب دیجیتالی و ساده سازی هسته ای ما مردم فرآیندهای در حالی که معرفی رویایی تمرکز بر آینده از کار در DSM. ما آرزو او را به خوبی و در همان زمان ما بسیار مشتاقانه منتظر ادامه این سفر با کریستینا. با او تجربه های گسترده ای در حال توسعه مشتری محور سازمان فرهنگ و پاداش استعداد توسعه و تنوع و تعامل برنامه های او خواهد شد اضافه کردن مقدار زیادی به DSM کمیته اجرایی."

در نقش کریستینا گزارش خواهد شد به جرالدین Matchett, Co-مدیر عامل شرکت DSM.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب