DSM نیمه کربن Akulon® PA6

سلطنتی DSM جهانی و مبتنی بر علم با شرکت فعال در تغذیه, بهداشت و زندگی پایدار امروز اعلام کرد که آن مواد مهندسی

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

سلطنتی DSM جهانی و مبتنی بر علم با شرکت فعال در تغذیه, بهداشت و زندگی پایدار امروز اعلام کرد که آن مواد مهندسی ارائه خواهد شد موجود در آن Akulon® PA6, نمونه تولید شده در اروپا با کاهش انتشار کربن با آغاز سال 2021 در نتیجه ارائه پایین ترین رد پای کربن از PA6 موجود در بازار است. این را قادر می سازد DSM مشتریان برای کاهش ردپای کربن خود را از محصولات و کمک به جهانی کاهش انتشار گازهای گلخانه ای.

Akulon پلی آمید 6 یک مواد گرمانرم با مقاومت در برابر حرارت بالا. این است که معمولا مورد استفاده در انواع برنامه های کاربردی از جمله خودرو و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی و دستگاه های بسته بندی.

با نصف کربن از آن Akulon PA6, نمونه کارها, DSM مهندسی مواد است در نظر گرفتن گام بعدی در آن پایداری سفر در تراز با DSM هدف رهبری عملکرد مبتنی بر استراتژی است. این کاهش را نتیجه همکاری نزدیک در زنجیره ارزش با Fibrant/Highsun فراهم می کند که کلید ساختمان بلوک برای Akulon PA6 و سوار بر بلند پروازانه کاهش انتشار برنامه در هلند به طور قابل توجهی کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در فرآیند تولید آنها.

رد پای کربن کاهش Akulon به شدت منجر به DSM را 'CO2REDUCE برنامه' مربوط به DSM هدف برای محدوده 3 گازهای گلخانه ای را کاهش زنجیره ارزش تولید گازهای گلخانه ای 28 ٪ در هر تن از محصول تولید شده تا سال 2030.

Joost d'Hooghe, معاون رئیس جمهور, خطوط کسب و کار در DSM مهندسی مواد: "من بسیار افتخار است که در DSM ما پیشرو صنعت جهانی با در نظر گرفتن گام بلند پروازانه. با معرفی PA6 جایگزین با کاهش ردپای کربن به ما نمونه های موجود ما مشتریان ما را قادر به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از محصولات خود را."

Shruti Singhal رئیس DSM مهندسی مواد اضافه شده: "ما سابقه ای طولانی در ارائه مدرک ملموس امتیاز از ما تعهد به پایداری. به عنوان گام بعدی ما بیشتر خواهد شد کاهش جای پای ما با توده ای-تعادل رویکرد زیستی مبتنی بر مواد خام. با مشتریان و تامین کنندگان و شرکای ما در حال آماده به درایو صنعت ما رو به جلو توقیف پایدار و فرصت های پیش رو و ارائه هدف ما از ایجاد روشن تر زندگی برای همه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب