Duck Creek فن آوری دریافت $230 میلیون سرمایه گذاری از سرمایه گذاران جدید Kayne اندرسون Rudnick نهنگ سنگ و قبل از سرمایه گذاران

Duck Creek, فن آوری, ارائه دهنده SaaS-تحویل نرم افزار سازمانی به اموال و تلفات بیمه صنعت امروز اعلام کرد که پی

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

Duck Creek, فن آوری, ارائه دهنده SaaS-تحویل نرم افزار سازمانی به اموال و تلفات بیمه صنعت امروز اعلام کرد که پیشرو شرکت های سرمایه گذاری Kayne اندرسون Rudnick مدیریت سرمایه گذاری و نهنگ راک مدیریت سرمایه همراه با قبل از سرمایه گذاران به سرمایه گذاری $230 میلیون دلار در این شرکت است.

اردک نهر مجموعه از SaaS راه حل فراهم می کند بیمه حامل های باز و بسیار قابل تنظیم برنامه های کاربردی در سراسر مناطق هسته کسب و کار خود را مانند سیاست های دولت, صدور صورت حساب, ادعای تجزیه و تحلیل صنعت, محتوا, مدیریت توزیع و بیمه اتکایی مدیریت – تمام کلید های دیجیتال خود را تبدیل. Duck Creek OnDemand پیشرو SaaS هسته سیستم راه حل برای P&C میباشد.

Duck Creek را با استفاده از درآمد حاصل برای ادامه سرمایه گذاری در آن رشد کسب و کار با تمرکز بر گسترش قابلیت های این شرکت راه حل های SaaS و برای خرید مجدد سهام برخی از سرمایه گذاران موجود. تعهد جدید از پایتخت می آید که این شرکت همچنان به سرمایه گذاری به شدت در توسعه محصول و گسترش بین المللی است.

وجوه توصیه Kayne اندرسون Rudnick مدیریت سرمایه گذاری و نهنگ راک مدیریت سرمایه پیوستن به سرمایه گذاران موجود در Duck Creek از جمله Dragoneer گروه سرمایه گذاری بینش همکاران بودجه و حساب های دیگر توصیه Neuberger برمن مشاوران سرمایه گذاری LLC و Temasek. وجوه توصیه Apax همکاران به دست آورد و اکثریت سهام در Duck Creek در سال 2016 از Accenture. Accenture باقی می ماند یک کلید سرمایه گذار در Duck Creek.

"مشارکت این سرمایه گذاران جدید با Duck Creek صحبت می کند به حرکت ما باید دست به عنوان SaaS رهبر در P&C هسته سیستم ها و فرصت های ما دیدن پیش رو" گفت: Michael Jackowski اردک, نهر, مدیر اجرایی. "پلت فرم ما را در عملکرد به خصوص در طول این ماه های اخیر نشان داده است که صنعت که SaaS می تواند در ارائه سطح جدیدی از ارزش. ما شاهد رشد فرصت برای اردک کریک به عنوان بیمه سرعت بخشیدن به تصویب SaaS راه حل های خود را برای هسته سیستم است."

"Duck Creek رشد همچنان ادامه دارد و در طول سال 2020 و ما همچنان هیجان زده در مورد چشم انداز دراز مدت برای این شرکت و طرح خود را برای ادامه سرمایه گذاری در محصولات و مردم" گفت: Jason رایت شریک در Apax همکاران. "ما مفتخریم که با همکاری مایک Jackowski و اردک نهر تیم هستند و با خوشحالی به استقبال Kayne اندرسون Rudnick مدیریت سرمایه گذاری و نهنگ راک مدیریت سرمایه به عنوان سرمایه گذاران اضافی برای حمایت از این شرکت استراتژی رشد."

J. P. Morgan به عنوان تنها عامل قرار دادن به اردک کریک در ارتباط با این معامله.

این آزادی مطبوعات است که فقط برای مقاصد اطلاعاتی و نباید را تشکیل می دهند و یا قالب بخشی از, یک پیشنهاد برای فروش و یا درخواست پیشنهاد به فروش و یا درخواست پیشنهاد برای خرید هر گونه اوراق بهادار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن