easyJet اعلام کرد از سرگیری پروازها به صدها نفر از تابستان مقصد

easyJet اعلام کرده است آن را از سر پرواز به تقریبا سه چهارم از آن مسیر شبکه در ماه اوت. شرکت هواپیمایی نیز راه

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

easyJet اعلام کرده است آن را از سر پرواز به تقریبا سه چهارم از آن مسیر شبکه در ماه اوت. شرکت هواپیمایی نیز راه اندازی بزرگترین تا کنون فروش تابستان* با بیش از یک میلیون پروازها به مقصد تعطیلات در سراسر اروپا در ارائه از تنها £29.99 برای سفر بین 1 جولای و اکتبر 31 سال 2020 است.
easyJet قصد پرواز 50 درصد از آن 1022 مسیرهای در ماه جولای و 75 درصد در ماه اوت, اگر چه با یک فرکانس های پایین تر از پرواز معادل حدود 30% نرمال جولای تا سپتامبر ظرفیت. این شامل پرواز به و از تمام ما, انگلستان, پایگاه در سراسر ماه های ژوئیه و اوت به یک انتخاب گسترده ای از مقصد برای تعطیلات تابستان خود را.

اگر چه وجود خواهد داشت کمتر پرواز در ارائه مشتریان را انتخاب پرواز داخلی به شهر و ساحل مقصد از جمله شهر کالاهای اساسی از پاریس و میلان و رم; آفتاب تابستان مورد علاقه در بالئاریکس و جزایر قناری; پر جنب و جوش و غنی فرهنگی نقاط در ایتالیا کرواسی و پرتغال و حتی بیشتر در صحرا به مقصد عجیب و غریب مصر و مراکش.

 
رابرت کری رئیس تجاری و مسئول برنامه ریزی در easyJet گفت:
"ما خوشحالیم که اعلام کند که ما می خواهد پرواز اکثر ما در مسیر شبکه در سراسر اروپا به معنی مشتریان هنوز هم می توانید برای خود انتخاب مقصد برای تعطیلات تابستانی خود را در این سال است.

"ما پرشور در مورد کمک به مشتریان خود بازگشت پرواز به همین دلیل است که ما در حال ارائه یک میلیون صندلی در £29.99 برای کسانی که در برنامه ریزی رزرو تعطیلات تابستان امسال است. محدودیت های مسافرتی در حال برداشته و تقاضا شروع به بازگشت بنابراین وجود دارد هیچ زمانی بهتر برای ما به معرفی این فروش است."

 
این شرکت تایید کرده است که برخی از پروازها را در ابتدا رزومه از 15 ژوئن از جمله از گاتویک لندن, بریستول, بیرمنگام و لیورپول, نیوکاسل, ادینبورگ, گلاسکو, اینورنس و بلفاست در انگلستان است.
easyJet نیز اعلام کرد که تیمی با ابرقهرمان illustrator برای ایجاد کتاب های کمیک الهام گرفته از ماسک صورت را پوشش می دهد و برای کودکان پرواز در این تابستان. ایرلندی, هنرمند خواهد Sliney بهترین و شناخته شده برای کار خود را در مارول کمیک مرد عنکبوتی و ستارگان را ایجاد کرده است طیف وسیعی از جدید کتاب های کمیک الهام گرفته از ماسک صورت را پوشش می دهد برای جوان easyJet آگهی. جدید کتاب کمیک ماسک صورت را پوشش می دهد طراحی شده است برای کمک به سهولت تجربه برای هر دو بچه ها و پدر و مادر.

یک سری جدید از اقدامات اضافی خواهد شد در محل برای کمک به اطمینان از ایمنی و رفاه مشتریان و خدمه پردازنده. این موارد شامل افزایش هواپیمای ضد عفونی برای هواپیما easyJet; مشتریان کابین و خدمه زمین مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک; نیز وجود دارد و در ابتدا هیچ خدمات مواد غذایی پردازنده پرواز که همه کار در یک مسافت شبکه.

اقدامات اجرا شده در مشورت با مقامات حمل و نقل هوایی ایکائو و EASA و در خط مربوطه را با مقامات ملی و مشاوره پزشکی از طریق شرکت هواپیمایی ارشد پزشکی مشاور.

اقدامات جدید:
تمیز کردن هواپیما:
اضافی تمیز کردن و ضد عفونی روش برای کابین هواپیما بر بالای یک موجود روزانه هواپیما تمیز کردن برنامه. هر هواپیما خواهد بود موضوع را به روزانه یک ضد عفونی فرآیند فراهم می کند که سطح حفاظت از ویروس ها است که طول می کشد برای حداقل 24 ساعت.
در اقدامات هیئت مدیره:
تمام مسافران و خدمه مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک پردازنده در تمام زمانها. در ابتدا زمانی که پرواز راه اندازی اغذیه فروشی و مشروب فروشی و بوتیک خدمات در دسترس نخواهد بود. بعلاوه تمام پروازهای خواهد شد مجهز به لوازم یدکی تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک و دستکش و دست sanitiser برای اطمینان از این موجود به مشتریان و خدمه در همه زمان پردازنده ، easyJet هواپیما در حال حاضر نصب شده با دولت از هنر تکنولوژی تصفیه. ذرات بهره وری بالا دستگیری فیلتر فیلتر 99.97 درصد از آلاینده های در داخل کابین از جمله ویروس ها و باکتری ها. این فیلتر همان کسانی که مورد استفاده در بیمارستان ها و از طریق آنها به هوای کابین می شود جایگزین هر 3-4 دقیقه.
فرودگاه اقدامات:

برای محافظت از مشتریان و زمین خدمه در فرودگاه مشتریان قادر خواهد بود به استفاده از خودکار ما کیسه قطره به بررسی خود را نگه دارید و توشه و صفحه نمایش را در جای ما را بررسی کنید در میز و در فرودگاه که در آن خودرو کیسه رها در دسترس نیست. زمین و خدمه کابین نمی خواهد هر مشتری اسناد در طول شبانه روزی بنابراین مشتریان خواسته خواهد شد که به حال و اسکن اسناد خود را. easyJet در حال حاضر را تشویق می کند تمام مشتریان برای بررسی در آنلاین و دانلود خود را پاس شبانه روزی خود را بر روی تلفن های هوشمند و یا چاپ خود را شبانه روزی می گذرد قبل از ورود در فرودگاه. خدمه زمین ما نیز پوشیدن دستکش و ماسک در هنگام حمل و نقل مشتری توشه و از هواپیما.
بیشتر توصیه هایی برای فرودگاه ها نشان می دهد وجود دارد نیز ممکن است اقدامات در اماکن در فرودگاه ها مانند پوشیدن ماسک خود اعلام بهداشتی اشکال به پایان خواهد رسید پیش از خروج و متوسط غربالگری. این شرکت هواپیمایی که مشغول به کار با تمام فرودگاه های که در آن این عمل برای درک اقدامات چه خواهد بود در محل برای محافظت از مشتریان.
اجتماعی فاصله:

مشتریان قادر خواهد بود برای عمل اجتماعی فاصله در فرودگاه در دروازه و در طول شبانه روزی. پردازنده و در صورت امکان خدمه را دعوت مشتریان به نشستن در فاصله از مشتریان نه در حزب خود را که در آن صندلی های در دسترس هستند.
easyJet ادامه خواهد داد به کار مربوطه و مقامات ملی به بررسی و ارزیابی آنچه که اقدامات مورد نیاز در دراز مدت.
به کتاب پرواز و یا برای اطلاعات بیشتر www.easyJet.com

*شامل یاتا فصل تابستان پایان اکتبر 31st,



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن