easyJet اعلام راه اندازی مجدد پرواز از 15 ژوئن جدید زیستی اقدامات امنیتی

تعداد کمی از عمده پروازهای داخلی از 21 فرودگاه های اروپایی راه اندازی مجدد خواهد شد از 15 ژوئن این شامل بسیاری

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

تعداد کمی از عمده پروازهای داخلی از 21 فرودگاه های اروپایی راه اندازی مجدد خواهد شد از 15 ژوئن

این شامل بسیاری از انگلستان مسیرهای داخلی از جمله از گاتویک لندن, بریستول, بیرمنگام و لیورپول, نیوکاسل, ادینبورگ, گلاسکو, اینورنس, Belfast و جزیره مرد.

easyJet معرفی اقدامات جدید برای کمک به اطمینان از ایمنی و سلامت از جمله پیشرفته هواپیما تمیز کردن و ضد عفونی و مورد نیاز برای مسافران و خدمه به پوشیدن ماسک.

easyJet اعلام کرده است که از آن خواهد شد برخی از پروازها در 15 ژوئن. خدمات خواهد بود عامل از گاتویک لندن, بریستول, بیرمنگام و لیورپول, نیوکاسل, ادینبورگ, گلاسکو, اینورنس, Belfast و جزیره من در انگلستان است. علاوه بر این پرواز از سر گرفته خواهد در فرانسه از نیس, پاریس, چارلز دوگل, تولوز بوردو نانت لیون و لیل و همچنین از ژنو در سوئیس لیسبون و پورتو در پرتغال و بارسلونا در اسپانیا.
پرواز را عمدتا در مسیرهای داخلی در کنار یک حداقل تعداد پروازهای بین المللی. شرکت هواپیمایی انتظار برای افزایش پرواز به عنوان مشتری تقاضا همچنان به ساخت و محدودیت های آرام هستند. در طول مستند دوره ناوگان مبتنی شده این هواپیما شده اند نگهداری می شود در یک پرواز وضعیت آماده برای فعال کردن خطوط هوایی برای از سرگیری پروازها به سرعت در زمان مناسب.
یک سری جدید از اقدامات اضافی خواهد شد در محل برای کمک به اطمینان از ایمنی و رفاه مشتریان و خدمه پردازنده. این موارد شامل افزایش هواپیمای ضد عفونی برای هواپیما easyJet; مشتریان کابین و خدمه زمین مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک; نیز وجود دارد و در ابتدا هیچ خدمات مواد غذایی پردازنده پرواز که همه کار در یک مسافت شبکه.
اقدامات اجرا شده در مشورت با مقامات حمل و نقل هوایی ایکائو و EASA و در خط مربوطه را با مقامات ملی و مشاوره پزشکی از طریق شرکت هواپیمایی ارشد پزشکی مشاور.
 
Johan Lundgren, مدیر عامل شرکت easyJet نظر:
 
"من واقعا خوشحال خواهد بود که ما بازگشت به برخی از پرواز در اواسط ماه ژوئن. این کوچک و با دقت برنامه ریزی شده مراحل است که ما در حال گرفتن به از سرگیری عملیات. ما ادامه خواهد داد نزدیک به نظارت بر وضعیت در سراسر اروپا به طوری که زمانی که محدودیت ها برداشته این برنامه ادامه خواهد داد به ساخت بیش از زمان برای مطابقت با تقاضا در حالی که همچنین ما عامل موثر و در راه است که مشتریان ما می خواهم برای پرواز.
 
"ایمنی و سلامت مشتریان و خدمه باقی مانده بالاترین اولویت ما این است که چرا ما در حال اجرای تعدادی از اقدامات افزایش ایمنی در هر بخش از سفر از ضد عفونی هواپیما به نیاز مشتریان و خدمه به پوشیدن ماسک. این اقدامات را در محل باقی می ماند تا زمانی که مورد نیاز است برای اطمینان از مشتریان و خدمه قادر به پرواز با خیال راحت به عنوان جهان همچنان برای بهبود یافتن از تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس.
"ما مشتاقانه منتظر استقبال از مشتریان ما به پردازنده در ماه ژوئن است."
هواپیمایی اتحاد نیز امروز منتشر شد تصویری ترسیم اقدامات جدید خواهد شد که در محل برای مشتریان تندرستی برای زمانی که آنها سفر بعدی. این ویدئو را می توان در اینجا مشاهده: https://vimeo.com/420797408/e0c5ccb978.
 
اقدامات جدید:
یکIRCRAFT تمیز کردن:
اضافی تمیز کردن و ضد عفونی روش برای کابین هواپیما بر بالای یک موجود روزانه هواپیما تمیز کردن برنامه. هر هواپیما خواهد بود موضوع را به روزانه یک ضد عفونی فرآیند فراهم می کند که سطح حفاظت از ویروس ها است که طول می کشد برای حداقل 24 ساعت.
  در اقدامات هیئت مدیره:
تمام مسافران و خدمه مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک پردازنده در تمام زمانها. در ابتدا زمانی که پرواز راه اندازی اغذیه فروشی و مشروب فروشی و بوتیک خدمات در دسترس نخواهد بود. بعلاوه تمام پروازهای خواهد شد مجهز به لوازم یدکی تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک و دستکش و دست sanitiser برای اطمینان از این موجود به مشتریان و خدمه در همه زمان پردازنده ، easyJet هواپیما در حال حاضر نصب شده با دولت از هنر تکنولوژی تصفیه. ذرات بهره وری بالا دستگیری فیلتر فیلتر 99.97 درصد از آلاینده های در داخل کابین از جمله ویروس ها و باکتری ها. این فیلتر همان کسانی که مورد استفاده در بیمارستان ها و از طریق آنها به هوای کابین می شود جایگزین هر 3-4 دقیقه.
 
فرودگاه اقدامات:
برای محافظت از مشتریان و زمین خدمه در فرودگاه مشتریان قادر خواهد بود به استفاده از خودکار ما کیسه قطره به بررسی خود را نگه دارید و توشه و صفحه نمایش را در جای ما را بررسی کنید در میز و در فرودگاه که در آن خودرو کیسه رها در دسترس نیست. زمین و خدمه کابین نمی خواهد هر مشتری اسناد در طول شبانه روزی بنابراین مشتریان خواسته خواهد شد که به حال و اسکن اسناد خود را. easyJet در حال حاضر را تشویق می کند تمام مشتریان برای بررسی در آنلاین و دانلود خود را پاس شبانه روزی خود را بر روی تلفن های هوشمند و یا چاپ خود را شبانه روزی می گذرد قبل از ورود در فرودگاه. خدمه زمین ما نیز پوشیدن دستکش و ماسک در هنگام حمل و نقل مشتری توشه و از هواپیما.
بیشتر توصیه هایی برای فرودگاه ها نشان می دهد وجود دارد نیز ممکن است اقدامات در اماکن در فرودگاه ها مانند پوشیدن ماسک خود اعلام بهداشتی اشکال به پایان خواهد رسید پیش از خروج و متوسط غربالگری. این شرکت هواپیمایی که مشغول به کار با تمام فرودگاه های که در آن این عمل برای درک اقدامات چه خواهد بود در محل برای محافظت از مشتریان.
اجتماعی فاصله:
مشتریان قادر خواهد بود برای عمل اجتماعی فاصله در فرودگاه در دروازه و در طول شبانه روزی. پردازنده و در صورت امکان خدمه را دعوت مشتریان به نشستن در فاصله از مشتریان نه در حزب خود را که در آن صندلی های در دسترس هستند.
 
easyJet ادامه خواهد داد به کار مربوطه و مقامات ملی به بررسی و ارزیابی آنچه که اقدامات مورد نیاز در دراز مدت.
برای کسب اطلاعات بیشتر در پرواز های موجود و به کتاب مراجعه کنید easyJet.com.

یادداشت به ویراستاران:
برخی از پروازهای خواهد بود سرگیری در مسیرهای زیر از 15 ژوئن 2020:

انگلستان

Belfast - بیرمنگام

Belfast - بریستول

Belfast - ادینبورگ

Belfast - گلاسکو

Belfast - گاتویک لندن

Belfast - لیورپول

Belfast - نیوکاسل

بیرمنگام - بلفاست

بریستول - بلفاست

ادینبورگ - بلفاست

ادینبورگ - گاتویک لندن

گلاسکو - بلفاست

گلاسکو - گاتویک لندن

اینورنس - گاتویک لندن

Isle of Man - گاتویک لندن

جزیره - لیورپول

گاتویک لندن - بلفاست

گاتویک لندن - ادینبورگ

گاتویک لندن - گلاسکو

گاتویک لندن - اینورنس

گاتویک لندن - جزیره من

گاتویک لندن - خوب

لیورپول - بلفاست

لیورپول - جزیره من

نیوکاسل - بلفاست

فرانسه

بوردو - لیون

بوردو - خوب

شارل دوگل پاریس - نیس

شارل دوگل پاریس - تولوز

لیل - نیس

لیون - بوردو

لیون - نانت

نیس - بوردو

خوب - شارل دوگل پاریس

خوب - گاتویک لندن

نیس - لیل

نیس - نانت

نیس - تولوز

خوب - ژنو

نانت - لیون

نانت - خوب

تولوز - شارل دوگل پاریس

تولوز - خوب

سوئیس

ژنو - پورتو

ژنو - بارسلونا

ژنو - لیسبون

ژنو - خوب

اسپانیا

بارسلونا - ژنو

پرتغال

پورتو - ژنو

لیسبون - ژنو



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن