ابولا: کنگو اعلام اپیدمی جدید

پس از چهار مرگ و میر در غرب کنگو از 1000 متر از ادامه شیوع مقامات گزارش جدید اپیدمی ابولا. "COVID-19 نه تنها ت

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

پس از چهار مرگ و میر در غرب کنگو از 1000 متر از ادامه شیوع مقامات گزارش جدید اپیدمی ابولا. "COVID-19 نه تنها تهدید سلامت مردم" چه کسی رئیس Tedros گفت.

جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) اعلام جدید اپیدمی ابولا جمعه در غرب شهر مبندکا بیش از 1000 متر (620 مایل) به دور از جریان شیوع در شرق.

وزیر بهداشت Eteni Longondo گفت: چهار نفر که فوت شد تایید به عنوان موارد مثبت آزمایشات زیر. "ما در حال رفتن به بسیار سرعت ارسال واکسن و دارو [برای مبندکا]," Longondo به خبرنگاران گفت:.

"#جدید شیوع ابولا شناسایی شده در غرب #کنگو در نزدیکی مبندکا, Équateur استان است. @MinSanteRDC شناسایی 6 مورد از آن 4 نفر فوت کرده اند" سازمان بهداشت جهانی رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus در توییتر نوشت.

"این شیوع یک یادآوری است که #COVID19 است که نه تنها تهدید سلامت مردم است," او اضافه شده است.

جمهوری دموکراتیک کنگو را 11th, شیوع

کنگو شده است در تلاش برای پایان دادن به نزدیک به دو سال از شیوع ابولا در نزدیکی مرزهای شرقی آن با رواندا و اوگاندا را ترک کرده است که بیشتر از 2200 نفر کشته شدند. از زمان اپیدمی شده است دوم-مرگبارترین شیوع این بیماری در ضبط.

مقامات امیدوار بودند به اعلام پایان دادن به شیوع فعلی در ماه آوریل با موارد به سرعت در حال عقب کشیدن است, اما عود در شرق قرار داده است که در خود نگه دارد. این خواهد بود که کنگو را 11th شیوع از سال 1976.

ادامه مطلب: Coronavirus — درس برای یادگیری از ابولا

این Equateur استان در حال حاضر با تجربه بالا ابولا نرخ در طول شیوع بیماری های قبلی به عنوان مثال در سال 2018 زمانی که 33 نفر کشته شدند.

"این یک استان است که در حال حاضر تجربه این بیماری است. آنها می دانند که چگونه به پاسخ. آنها شروع به پاسخ در سطح محلی روز یکشنبه" Longondo گفت.

مبارزه در سراسر کشور آفریقایی و بی اعتمادی پزشکی کارگران مانع تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری در گذشته است.

اد/rc (AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن