Ecojustice سابق انتاریو محیط زیست کمیسر کیپ تماس برای بررسی تصمیم به حذف مشارکت عمومی در طول COVID-19

Ecojustice اقدام به نمایندگی از سابق محیط زیست کمیسر انتاریو گوردون میلر و کانادا انجمن پزشکان برای محیط زیست

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

Ecojustice اقدام به نمایندگی از سابق محیط زیست کمیسر انتاریو گوردون میلر و کانادا انجمن پزشکان برای محیط زیست (کیپ) خواستار بررسی این استان تصمیم بحث برانگیز به طور گسترده محدود کردن مشارکت عمومی در محیط زیست تصمیم گیری طول COVID-19 اضطراری و فراتر از آن.

Ecojustice ثبت برنامه برای بررسی در اوایل امروز, درخواست وزیر محیط زیست و حفاظت از محیط زیست و پارک جف Yurek به بررسی و لغو موقت معافیت های مربوط به یک وضعیت اضطراری اعلام کرد ساخته شده تحت این استان زیست محیطی لایحه حقوق سال 1993. این استان ساخته شده و مقررات و بدون اطلاع قبلی در آغاز مارس.

این نرم افزار ادعا میکند این مقررات بیش از حد گسترده است و می تواند طولانی مدت مضر اثرات زیست محیطی به دلیل "آن است نه محدود به ضد COVID-19 اقدامات" و "ساکنان انتاریو را نمی توان از نظر قانونی مجاز به اطلاع از, و نه به معنی شرکت در استان تصمیم گیری است که ممکن است اثر قابل توجهی بر محیط زیست است."

سخنران از Ecojustice و کیپ و گوردون میلر ساخته شده عبارات زیر در مورد نرم افزار برای بررسی و چرا استان باید لغو قوانین و مقررات.

Rob Wright, Ecojustice وکیل گفت:

"در حالی که هیچ کس مخالف با اقدامات مناسب برای حفاظت از سلامت انسان از COVID-19 های اضطراری برای بهداشت عمومی است و هیچ زمان به طور گسترده تعلیق مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست ما. در حال حاضر بیش از هر زمان ساکنان انتاریو باید دلایل اعتماد به مقامات منتخب خود را به آنها را امن نگه دارید. این مقررات است که بی دلیل حکم یک نقد و بررسی از آن اثرات زیست محیطی و باید لغو گردد."

گوردون میلر سابق محیط زیست کمیسر انتاریو گفت:

"نه تنها این مقررات کور عمومی به بحث تصمیم گیری در نظر گرفته شده و در جای خود قرار داده و در طول معافیت دوره اما ما نمی خواهد می دانم که پس از آن چه بود در واقع افزود: لغو شود یا تغییر کند. اگر این اورژانس می رود برای بسیاری از ماه به عنوان برخی پیشنهاد کرده اند وجود خواهد داشت دائمی سوراخ سیاه و سفید در سیاست عمومی ثبت."

رابین Edger مدیر اجرایی و مدیر عامل شرکت کیپ گفت:

"فورد دولت حذف انتاریو زیست محیطی, دیده بان, اوراق سبز انرژی عمل می کنند و همواره نشان داده است که آنها متعهد به حفاظت از ساکنان انتاریو" حق پاک و محیط زیست سالم و یا اجازه دادن به مردم می گویند در تصمیم گیری های زیست محیطی. ما هیچ دلیلی برای باور کردن آنها به حفاظت از محیط زیست در غیاب مشارکت عمومی است."

در مورد

Ecojustice به دادگاه می رود و با استفاده از قدرت قانون برای دفاع از طبیعت مبارزه با تغییر آب و هوا و مبارزه برای محیط زیست سالم. استراتژیک خود را نوآورانه منافع عمومی دعاوی منجر به سوابق حقوقی است که ارائه راه حل های پایدار به کانادا فوری ترین مشکلات زیست محیطی. به عنوان بزرگترین کانادا حقوق محیط زیست, موسسه خیریه Ecojustice عمل در ونکوور کلگری و تورنتو و اتاوا و هالیفاکس.

کیپ با این نسخهها کار به بهتر سلامت انسان با حفاظت از این سیاره است. ما را به تغییر از طریق کمک های مهم به گفتگو در سیاره ای بهداشت و مستقیم گفتگو با دولت decisionmakers در تمام سطوح.

گوردون میلر است که یک بوم شناس و سیاست های زیست محیطی تحلیلگر. او در خدمت 15 سال به عنوان محیط زیست کمیسر انتاریو تا مارس 2015. او در حال حاضر نشانی از صحبت های عمومی در محیط زیست و انرژی, موضوعات, گاه به گاه, مشاوره پروژه و صندلی هیئت مدیره برای Earthroots.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب