اکوادور: Quito coronavirus وضعیت 'بحرانی'

اکوادور وزیر بهداشت خوان کارلوس Zevallos گفت: این وضعیت از جان گذشته پس از افزایش موارد در پایتخت اکوادور. کیت

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

اکوادور وزیر بهداشت خوان کارلوس Zevallos گفت: این وضعیت از جان گذشته پس از افزایش موارد در پایتخت اکوادور. کیتو دوم آسیب دیده ترین شهرستان در کشور پس از گوایاکیول.

مراقبت های بهداشتی وضعیت در کویتو تبدیل شده است "بحرانی" با توجه به شیوع کروناویروس در پایتخت اکوادور وزیر بهداشت خوان کارلوس Zevallos نشان داد اواخر روز یکشنبه.

بین آوریل و ژوئیه بیمارستان های دولتی در کویتو تقریبا سه برابر شده خود را به واحد مراقبت های ویژه افزایش از 61 به 162, Zevallos گفت: Teleamazonas شبکه.

ادامه مطلب: خواهد coronavirus همه گیر در نهایت فشار اقتصادهای در حال ظهور به بحران ؟

در طول همین مدت تقاضا برای تخت بیمارستان در این شهرستان است که به برخی از 2.8 میلیون نفر بالا رفت "با 1.6 بار" Zevallos گفت.

"وضعیت در کویتو وضعیت (اطراف استان) Pichincha است در یک وضعیت بحرانی این بدان معنی است که به مراقبت ويژه هستند," او گفت:.

دوم سخت ترین ضربه پس از Guayaquil

با توجه به داده های رسمی, Quito ثبت شده 10,599 موارد و دوم سخت ترین-آمار شهرستان در این کشور پس از گوایاکیول.

بندر شهر که همچنین شناخته شده به عنوان دروازه ورود به جزایر گالاپاگوس شد کانون این بیماری همه گیر با اجساد دروغ گفتن در خیابان ها به عنوان بیمارستان بودند با غرق بهمن از بیماران.

ادامه مطلب: Ex-رئیس جمهور اکوادور در طول بازداشت COVID-19 پیوند پروب

کیتو شهردار Jorge Yunda هشدار داد کمتر از یک ماه پیش که خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان بودند در تلاش برای مقابله با افزایش تقاضا است.

در اواسط ماه مارس در این کشور آمریکای جنوبی شروع به استراحت خود را مستند اقدامات اما مقامات در کویتو می گویند پایتخت ممکن است نیاز به reimpose برخی از محدودیت ها پس از افزایش موارد است.

اکوادور که دارای جمعیت 17.5 میلیون دلار گزارش شده برخی از 74,000 عفونت و ثبت مرگ و میر بیش از 5,300 از ویروس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب