ادیسون دوباره انتخاب GE برای بهبود Torviscosa نیروگاه در ایتالیا

ساختمان در موفقیت نصب و راه اندازی جنرال الکتریک (NYSE: GE) پیشرفته گاز مسیر (AGP) تکنولوژی در آن Candela comb

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

ساختمان در موفقیت نصب و راه اندازی جنرال الکتریک (NYSE: GE) پیشرفته گاز مسیر (AGP) تکنولوژی در آن Candela combined-cycle power plant در سال 2018 ادیسون انتخاب GE برای ادامه به نوسازی آن گیاهان با AGP تکنولوژی در شرکت Torviscosa 780 مگاوات (MW) نیروگاه برق واقع در Torviscosa فریولی منطقه, ایتالیا. ادیسون بخشی از Electricité فرانسه (EDF) و یکی از عمده انرژی بازیکنان در ایتالیا, بهره مندی از ارتقاء سخت افزار های موجود در دو GE 9F.03 توربین گاز در Torviscosa به افزایش گیاه خروجی بیش از 6 درصد و بازده آن حدود 1 درصد.

"این برای ما مهم است برای ادامه به بهبود دارایی های عملکرد و در دسترس بودن: گیاه توسط کارخانه ما در حال سرمایه گذاری در مهم فن آوری به بهبود ناوگان عملکرد" گفت: مارکو Stangalino معاون اجرایی رئیس جمهور از ادیسون - قدرت تقسیم دارایی. "ما تا به حال موفقیت های بزرگ در ما Candela گیاه با استفاده از جنرال الکتریک AGP تکنولوژی با یک افزایش قابل توجهی در تولید و بهره وری و در حال حاضر ما به دنبال به جلو به همان منافع ما در Torviscosa گیاه. جنرال الکتریک است که کمک به ما برای افزایش صرفه جویی در سوخت ظرفیت تولید و از همه مهمتر رقابت ما در حال ایتالیایی انرژی بخش."

"نوآورانه راه حل های انرژی است که برای خود پرداخت و کمک به پاسخگویی به رشد انرژی خواسته در حالی که پرداختن به نگرانی های زیست محیطی در تقاضای بالا هستند و ما خوشحالیم که به همکاری با ادیسون و در ادامه به استقرار جنرال الکتریک فن آوری در آن نیروگاه در سراسر ایتالیا گفت:" مایکل Rechsteiner معاون اروپا و گاز GE قدرت. تکنولوژی AGP ارائه انعطاف پذیری عملیاتی با خروجی بیشتر و کارایی و در دسترس بودن به کارخانه گاز اپراتورها در مقیاس جهانی هر دو در بازار—از جمله ایالات متحده و اروپای غربی که در آن بهره وری و انعطاف پذیری بسیار مهم هستند—و همچنین رشد بازارهای انرژی مانند MEA آسیا و چین و اروپای شرقی که در آن بیشتر مگاوات مورد نیاز برای شبکه و استفاده های صنعتی.

پروژه انتظار می رود که اعدام در پایان سال است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب