مصر زندانی زن Infinite اثرگذارندهها

یک دادگاه در قاهره محکوم کرد شش زن جوان وبلاگ نویسان به زندان برای جرائم سیاسی اما برای نقض "اخلاق عمومی." فعا

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

یک دادگاه در قاهره محکوم کرد شش زن جوان وبلاگ نویسان به زندان برای جرائم سیاسی اما برای نقض "اخلاق عمومی." فعالان به نام حکم یک "ظالمانه حمله به آزادی های مدنی است."

دو سال را در زندان به همراه جریمه تقریبا €16,000 ($ 18,800) هر که حکم صادره برای دو جوان مصری اثرگذارندهها توسط یک دادگاه قاهره در اوایل این هفته. سه جوان دیگر زنان نیز محکوم به دو سال زندان و چهار زن دیگری جریمه شد و محکوم به سه سال مشابه محکومیت.

در خود احکام است که هنوز هم می تواند به دادگاه تجدید نظر قضات متهم متهمان از ارسال "خارج از نزاکت" رقص ویدئوها و "نقض اصول و ارزش های مصر ، زنان اراذل و "فسق" و نیز تشویق قاچاق انسان با توجه به دادستان گفته است که به طور خاص به نام دو نفر از متهمان: Haneen حسام a 20-year-old دانشجو و Mawada Eladhm, 22.

ادامه مطلب: مصر همجنسگرایان+ فعال سارا Hegazy, زندانی برای تکان دادن پرچم رنگین کمان می میرد در 30

هر دو زنان فعال در Infinite چینی-عمل پلت فرم برای کوتاه تلفن همراه ویدئوها محبوب در میان افراد جوان است. زنان تا به حال به دست آورد بیش از یک میلیون پیروان خود کوتاه 15 ثانیه ای کلیپ که نشان داد آنها نما و یا در کنار ماشین های اسپرت, رقص, در آشپزخانه خود و بی ضرر جوک. زنان اغلب دیده می شود در گریم سنگین برای مصر استانداردهای ورزشی, روشن, رژ لب های قرمز و لباس های تنگ. در عکس های ارسال شده به توییتر, اما آنها کمی بیشتر محفوظ است. حسام همیشه می پوشد یک روسری در حالی که Eladhm می رود bareheaded.

در آنها رقص مانند افراد جوان استفاده می شود برای انجام این کار در باشگاه در غرب و در مصر نخبگان دیسکو قبل از آنها تعطیل شد, به علت بیماری همه گیر کوروناویروس — بهره گیری از موسیقی لذت بردن از زندگی. اما در مصر عمدتا محافظه کار جامعه بسیاری از مردم رد چنین نمایش می دهد.

اتهام تحریک فسق و فساد'

در مصر مردم را می توان به اعدام محکوم و به اتهام به عنوان مبهم به عنوان "سوء استفاده از رسانه های اجتماعی" یا "تحریک فسق و فساد." همه زنان می خواستم انجام شد جذب پیروان بیشتر با توجه به Eladhm وکلا.

"آنها فقط می خواهم پیروان. آنها بخشی از هر فحشا شبکه و نمی دانند این است که چگونه پیام خود را درک توسط دادستان" سمر شبانه یکی از اعضای تیم حقوقی و گفت: خبرگزاری های بین المللی روز دوشنبه.

ادامه مطلب: Coronavirus سوخت خشونت در خاورمیانه

اما زنان متهم به ترویج فحشا زیرا آنها را تشویق پیروان خود را به انتشار ویدئوها در Likee های پلت فرم است که می پردازد نویسندگان بر اساس تعداد کلیک های آنها را دریافت کنید.

وجود دارد هیچ چیز به طور رسمی مشکلی با این حکم گفت: نهاد Abuel-Komsan رئیس مرکز مصری حقوق زنان و وکیل. او گفت: DW که این حکم بر اساس ماده 2 قانون محکم ارتباطات قانون است که در نیروی از سال 2018 است. تحت قانون اتهامات آورده می شود می تواند در برابر هر کسی که نقض ادعایی اجتماعی یا ارزش های خانواده. Abuel-Komsan استدلال کرد که قانون "اشتباه اشتباه است و باید لغو شود."

صدور حکم است 'ظالمانه حمله به آزادی های مدنی'

"دستگیری و محاکمه مصری وبلاگ نویسان فقط به خاطر اینکه آنها نوشته شده ویدئوها از خود رقص یا آواز ظالمانه حمله به آزادی های مدنی" گفت: ونسا Ullrich حقوق بشر کارشناس در سازمان عفو بین الملل آلمان است. "این حکم نشان می دهد که چگونه مقامات مصری با استفاده از ساختگی و اتهامات مبهم مانند" نقض ارزش های خانواده " و " تحریک به فسق علیه زنان اثرگذارندهها به کنترل سیستم عامل آنلاین و تقویت مردسالار اجتماعی و سیستم های حقوقی," او گفت: DW.

حامیان این دو زن بوده اند در اعتراض به حکم آنلاین با یک تجدید نظر در عربی و فارسی در Change.org درخواست پلت فرم. در میان چیزهای دیگر ابتکار عمل به اشاره است که برخی از محکوم زنان آمده از پایین اجتماعی و اقتصادی طبقات است.

"ما ترس و نگرانی در مورد این سرکوب سیستماتیک است که اهداف کم درآمد زنان" می خواند دادخواست. "از آنجا که از کلاس آنها مجازات و محروم از حق خود به خود بدن خود را; به لباس آزادانه; و به بیان خودشان هستند."

آنها بر این باورند فقیر شهروندان در حال هدف قرار داده چرا که آنها فاقد وسیله ای برای دفاع از خود. این هفته اعتقادات را به ذهن مورد Menna Abdel-Aziz a 17-year-old زن مصری که در چهره او و طوفان های ارسال شده در یک Infinite تصویری که در آن او گفت که او تا به حال شده است, ربوده شده توسط یک گروه از مردان جوان است.

ادامه مطلب: حقوق زنان در اسلام: مبارزه برای برابری در برابر قانون

چیزی که بعد از او می دانستم که او دستگیر شد همراه با شش اتهام حمله و متهم به "تحریک فسق و نقض مصر ارزش های خانوادگی" شارژ برای حضور در رسانه های اجتماعی خود را در لباس و حرکات رقص.

آیا مصر 'ارزش های خانواده'?

این اثرگذارندهها محکوم شدند و بر اساس یک قانون است که دعوت افترا با توجه به Change.org دادخواست. "اگر Tik Tok زنان هستند که برای مطالب خود را که" نقض مصر ارزش های خانواده می تواند ما حداقل می دانیم چه کسانی هستند ارزش?," می خواند دادخواست. "که خانواده ما چیست ؟ خواهد این مقادیر متفاوت است اگر 'خانواده' غنی یا فقیر ؟ شناخته شده یا نه ؟ اگر این فرد متهم بود که یک مرد یا یک زن؟"

ادامه مطلب: فعال Abdel-Fattah بازداشت برجسته اسفناک حقوق کارگران

Ullrich از سازمان عفو بین الملل با انتقاد از این قانون به عنوان یکی دیگر از ابزار استفاده شده توسط دولت را به اقدام علیه شهروندان آن را نامطلوب تلقی شده است. تا به حال مقامات باید با اتکا به اتهام مانند "تروریسم" و "پخش خبر جعلی" برای اعمال فشار بر روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر و معترضان سیاسی. "در حال حاضر آنها با توسل به اتهام فسق' به منظور به طور کامل کنترل عرصه دیجیتال از طریق سرکوب و جنسیتی-تاکتیک های خاص" گفت: Ullrich.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب