عید فطر: مسلمانان جشن پایان ماه رمضان تحت مستند

مسلمانان در سراسر جهان باید شروع جشن عید فطر یک به طور معمول برای جشن تعطیلات خراب توسط stay-در-خانه سفارشات و

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

مسلمانان در سراسر جهان باید شروع جشن عید فطر یک به طور معمول برای جشن تعطیلات خراب توسط stay-در-خانه سفارشات و ترس از تازه شیوع کروناویروس. DW به نظر می رسد در کشور تغییر کرده اند برنامه های خود را.

سه روز جشن تعطیلات به مناسبت عید فطر تعطیلات آغاز شد و روز یکشنبه برای جهان 1.8 میلیارد مسلمان را به علامت پایان روزه ماه رمضان است.

عید است که معمولا زمان سفر خانواده دریافت-togethers و اسراف در طول روز جشن روز پس از طلوع به غروب روزه. اما در این سال بسیاری از مردم تنها می تواند جشن در خانه با ویروس ترس تقلیل روح تعطیلات و سخت محدودیت در محل.

عربستان سعودی: پادشاهی اعلام عید فطر آغاز می شود در روز یکشنبه. نماز برگزار خواهد شد در دو مسجد در شهرهای مکه و مدینه "بدون بندگان" مقامات گفت: به عنوان کشور آغاز شد و پنج روز پس از وقوع عفونت چهار برابر شده پس از شروع ماه مبارک رمضان. مردم تنها مجاز به ترک خانه های خود برای خرید مواد غذایی و دارو است.

ترکیه: آنکارا تحمیل کرده است خود را برای اولین بار در سراسر کشور مستند قبل از تعطیلات. چهار روز مقررات منع رفت و آمد به اثر رفت در سراسر 81 استان در نیمه شب به وقت محلی (2100 UTC جمعه) در آستانه عید جشن. افراد مجاز به حضور در اجتماعات بزرگ و یا سفر به دیدار خانواده و دوستان است. نماز جماعت در مساجد شده اند به حالت تعلیق در پس مارس 16.

مصر: دولت منتقل شده است آن مقررات منع رفت و آمد چهار ساعت زودتر به 5 p. m. به وقت محلی و ممنوع اعلام کرده است تمام حمل و نقل عمومی به مدت شش روز از یکشنبه.

بیشتر بخوانید: مسلمانان هند در صورت تمدید ننگ میان COVID-19 بحران

Afghans pray outside due to the coronavirus pandemic (DW/F. Zaher)

با هزاران نفر از مساجد بسته با توجه به همه گیر, نماز, جلسات برگزار می شود خارج

هند: دولت ممنوع اجتماعات بزرگ در حالی که در برخی از کشورهای مسلمان راه اندازی کمپین تشویق مردم به خودداری از خرید لباس های جدید برای تعطیلات و به جای صدقه به کسانی که نیاز دارند. هند 172 میلیون مسلمان مواجه شده اند افزایش ننگ و تهدید و تحریم از سوی برخی از هندوها که سرزنش شیوع کروناویروس در سه روز کنوانسیون از مبلغان اسلامی برگزار شد در ماه مارس ،

پاکستان: دو تراژدی از این بیماری همه گیر و روز جمعه سقوط هواپیما باید بازیگران سایه عید و جشن است. نخست وزیر عمران خان حاضر به بستن مساجد در ماه رمضان با وجود درخواست از پزشکان. کشور گزارش شده بیش از 52,000 موارد و بیش از 1100 مرگ و میر. برای اولین بار پاکستان جشن عید در سراسر کشور در همان روز پایان دادن به یک بحث قدیمی بین رقیب کمیته در طول ماه رویت است که سیگنال های ابتدای تعطیلات.

اندونزی: بزرگترین اکثریت مسلمان کشور شاهد افزایش جدید کروناویروس موارد در روز های اخیر به عنوان میلیونها نفر از مردم آماده شدن برای عید. رئیس جمهور فرانسه خواستند مستند سفارشات معنی وجود خواهد داشت بدون نماز جماعت در مساجد و یا حتی باز میشه و هیچ هويدا. در Aceh کشور تنها استان اجرای قوانین اسلامی در مکان نماز عید هنوز هم می تواند انجام شود در مساجد و مزارع اما بدون تکان دادن دست و با کوتاه موعظه.

مالزی: مقامات اجازه خواهد داد که ساکنان به دیدار بستگان خود که در نزدیکی زندگی می کنند اما چنین تجمعات محدود به 20 نفر در همان خانه. پلیس تبدیل شده بیش از 5000 ماشین در تلاش برای بازگشت به زادگاه خود در چند روز گذشته. مالزی نیز ممنوع در این سال خود را "خانه باز" سنت که در آن مسلمانان دعوت از خانواده و دوستان خود را به خانه برای یک جشن. مساجد باید بازگشایی شد اما جماعت محدود به 30 نفر است.

ادامه مطلب: رئیس جمهور با تشکر از مسلمانان برای ماه رمضان مستند انجام

عراق: تاریخ دقیق عید هنوز به تعیین خواهد شد در شیعه اکثریت کشور, اما از آن خواهد شد به احتمال زیاد دوشنبه متناظر با جامعه شیعه را جشن در کشور به عنوان اعلام شده توسط top cleric آیت الله العظمی علی سیستانی. در ضمن اهل سنت در عراق را علامت شروع تعطیلات روز یکشنبه. خیابان ها پر شد با مردم مشغول خرید لباس و اسباب بازی و لوازم خانگی در روزهای منتهی به جشنواره است. اکثر کسب و کار شده اند مجاز به بازگشایی در چند هفته گذشته اما مقامات برنامه ریزی برای بازگرداندن 24 ساعت منع رفت و آمد بیش از عید.

ایران: وزیر بهداشت از سعید نمکی آهنگ جدیدی هشدار داد افرادی که به سفر در طول عید. ایران دچار مرگبارترین شیوع در خاورمیانه با حدود 130,000 موارد و بیش از 7000 مرگ و میر. پیش از جشن مقامات را لغو توده نماز در تهران به طور سنتی به رهبری آیت الله علی خامنه ای ،

یمن: حوثی ها خواسته اند که مؤمنان به پوشیدن ماسک و ماندن در خانه به عنوان مقامات سعی کنید برای جلوگیری از ویروسی انتقال در یک زمان معمولا مشخص شده در مقیاس بزرگ multigenerational جشن گرفتن و جمعی نماز.

بالکان: Coronavirus محدودیت در محل باقی می ماند در آلبانی و بوسنی و هرزگوین و کوزوو است. در بوسنی سرمایه سارایوو مساجد بازگشایی در مارس 6 بعد از هفت هفته از مستند. نمازگزاران ملزم به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله. افراد مسن می خواست دعا از صفحه اصلی. این مفتی کوزوو جامعه اسلامی به رهبری نماز در یک مسجد در مقابل یک گروه کوچک از ائمه نشسته 1.5 متر از هم جدا با خطبه پخش در بلندگو.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن