نوار نظارت پاک برای Galaxy تماشای Active2 توسط کره جنوبی وزارت غذا و دارو ایمنی

سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که نوار قلب (ECG) عملکرد سامسونگ سلامت نظارت بر برنامه پاک شده توسط کره جنوبی را و

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که نوار قلب (ECG) عملکرد سامسونگ سلامت نظارت بر برنامه پاک شده توسط کره جنوبی را وزارت غذا و دارو ایمنی (MFDS). ECG از ویژگی های با استفاده از پیشرفته تکنولوژی سنسور در کهکشان دیده بان Active2,1 و کاربران را قادر به اندازه گیری و تجزیه و تحلیل خود را در ریتم قلب برای بی نظمی نشان می دهد فیبریلاسیون دهلیزی (AFib).2

AFib شایع ترین ریتم غیر طبیعی قلب موثر بر برآورد 33.5 میلیون نفر در سراسر جهان با 5 میلیون بیمار جدید مبتلا سالانه است.3 آن می تواند به طور قابل توجهی افزایش خطر عوارض از جمله لخته شدن خون و نارسایی قلبی و سکته مغزی. هر سال بیش از 16 میلیون نفر را توسعه یک سکته مغزی که AFib و فشار خون بالا (فشار خون) شناخته شده است به علت.4

سامسونگ سلامت نظارت بر برنامه همچنین به تازگی دریافت MFDS ترخیص کالا از گمرک برای فشار خون (BP) اندازه گیری معنی کاربران خواهد بود به راحتی قادر به اندازه گیری هر دو نوار قلب و فشار خون آنها را به یک تصویر بهتر از سلامت کلی خود را. با هم زمین شکستن ECG و BP تکنولوژی کمک خواهد کرد که کاربران برای مدیریت و بهبود سلامت خود را با ارائه بر روی تقاضا اندازه گیری.

"ما خوشحال تا اعلام کند که ECG تابع پاک شده توسط MFDS" گفت: TaeJong جی یانگ, شرکت SVP و سر از تیم سلامت, تلفن همراه, ارتباطات کسب و کار در سامسونگ الکترونیک است. "هنگامی که شما جفت پیشرفته سخت افزار گلکسی ساعت های نوآورانه راه حل های نرم افزار شما می توانید ایجاد بی بدیل تجارب – از جمله در این مورد راحت و قابل دسترس بهداشت check-ins برای میلیون ها نفر از کاربران در سراسر جهان است. این علائم فقط یکی از راه های که در آن سامسونگ است که پیشگام همه را به یک روش ساده و راحت و مطلع تصویر خود را به طور کلی بهداشت و سلامتی است."

ECG تابع کار با تجزیه و تحلیل قلب فعالیت الکتریکی از طریق یک سنسور ECG در کهکشان دیده بان Active2. به سادگی باز کردن سامسونگ سلامت نظارت بر برنامه زمانی که شما در حال نشسته در راحتی و اطمینان از دیده بان نصب شده است بصورتی پایدار و محکم به مچ دست خود را. بعد بقیه ساعد خود را بر روی یک سطح صاف و به آرامی جای انگشت از دست مخالف در بالا دکمه در Galaxy تماشای Active2 برای 30 ثانیه. برنامه خواهد شد و سپس خود را اندازه گیری ضربان قلب و ریتم آن خواهد شد طبقه بندی شده به عنوان یا یک ریتم سینوس (عادی به طور منظم ضربان قلب) و یا AFib (زمانی که ضربان قلب نامنظم).5

این ضبط را ارائه بینش به سلامت کاربر را قادر می سازد آنها را برای به اشتراک گذاشتن نتایج با دکتر خود را برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه تر زندگی می کنند و زندگی سالم به ویژه هنگامی که در ترکیب با اندازه گیری فشار خون.

سامسونگ سلامت نظارت بر برنامه6 در دسترس خواهد بود در این کهکشان دیده بان Active2 در سه ماهه سوم خواهد شد و به تدریج گسترش به آینده کهکشان دیده بان دستگاه.

--------

1 نیاز به کهکشان گوشی های هوشمند در حال اجرا آندروید N سیستم عامل و یا بالاتر و کهکشان دیده بان Active2 یا آینده کهکشان دیده بان دستگاه(ع) به زوج.

2 ECG ضبط یا سامسونگ سلامت نظارت بر برنامه هرگز به نظر می رسد نشانه ای از یک حمله قلبی.

3 Chugh اس اس et al. در سراسر جهان شیوع فیبریلاسیون دهلیزی. گردش خون. 2014 فوریه 25; 129(8): 837-47.

4 Feigin et al. جهانی و منطقه ای بار سکته مغزی در دوران 1990-2010. لانست. 2014 Jan 18; 383(9913): 245-254.

5 در نظر گرفته شده است به جای روش های سنتی, تشخیص و یا درمان.

6 در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد توسط بازار است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن