بالا بردن قهوه خود را با این یکی لمس پور بیش از, ماشین

یکی از بهترین خاطراتی است که دوست خوب من کشف Chemex بریزید. من به یاد داشته باشید برای رفتن به خانه اش و تماشا

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

یکی از بهترین خاطراتی است که دوست خوب من کشف Chemex بریزید. من به یاد داشته باشید برای رفتن به خانه اش و تماشای او را از طریق تمام روال — وزن لوبیا و آب جوش را به دقیق درجه حرارت مناسب و ریختن آن در دایره متحد المرکز بر روی زمینه. به نظر می رسید کمی نفرت انگیز اما لحظاتی بعد خوردم (یا مصرف) کلمات من. این به مراتب خوشمزه ترین فنجان قهوه من تا به حال در زندگی من و باقی می ماند وجود دارد تا به این روز است. من سعی کردم بازآفرینی جام خود من اما در نهایت آن را به یک مقدار زیادی از کار و سر و صدا را به یک فنجان قهوه است که به ندرت اگر تا کنون به عنوان خوب. یا بنابراین من فکر کردم.

من شروع با گفتن این که نسبت هشت است اسپرسو ساز. فکر می کنم از آن به عنوان یک دستگاه بهینه سازی شده را به Chemex پور بیش از هر زمان واحد است. همه شما باید انجام دهید این است را پر کنید تا مشخص خط با آب اندازه گیری 40g درشت قهوه (اگر شما لازم نیست که یک مقیاس با برنامه) قرار دادن تنگ و در فشار یک دکمه. ماشین طول می کشد مراقبت از بقیه. نسبت هشت حرارت آب خود را به دقیق درجه حرارت مناسب پس از آن فولاد ضد زنگ حمام سر را به طور مساوی توزیع آب را بر این اساس. نسبت طول می کشد مراقبت از "گل" قهوه خود معنی آن را استخراج CO2 به حداقل رساندن تلخی وجود دارد و حتی یک پارچ شما می توانید به مطمئن شوید که قهوه گرم باقی می ماند. همه در همه, نسبت هشت مانند آقای قهوه—محکم و ثابت قدم خود را به. تنها تفاوت (و آن را یکی از بزرگ) است که نسبت به هشت می سازد استثنایی فنجان قهوه است.

اما برای من سرمایه گذاری در یک دستگاه قهوه است تا حدی در مورد به نظر می رسد. من لزوما عشق سفینه که اسپرسو سازندگان تبدیل شده اند. اما نسبت به تمام آن تکنولوژی بالا و نوآوری باقی مانده قشنگ و زیبا ماشین. نه تنها آن را یک فنجان قهوه در هر زمان آن را نیز شادی را به نگاه.

نسبت هشت

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن پوشاک معاملات از L. L. Bean, Lands' End, فاصله, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن