ایمیل بگویید داخل داستان چگونه Enquirer رو, جف بزوس,' عکس*

در سپتامبر 2018, مبهم هالیوود استعداد نماینده رسیده به یک خبرنگار در National Enquirer با یک جهنم از یک داستان

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

در سپتامبر 2018, مبهم هالیوود استعداد نماینده رسیده به یک خبرنگار در National Enquirer با یک جهنم از یک داستان. مایکل سانچز گفت که یکی از ثروتمندترین افراد تا به حال به طور تصادفی ارسال عکس های برهنه خود را به یک همکار. او تا به حال دسترسی به عکس ها خبرنگار به او گفت که سردبیران و او می خواست صدها هزار دلار به آنها را به نوبه خود بیش از.

کمتر از چهار ماه بعد Enquirer زد برای اولین بار از چند قسمت سری افشای شرکت آمازون جف بزوس را روبروست. امی می گوید: این داستان بر اساس به طور کامل بر روی پیام های متن و هرزه عکس های ارائه شده برای انتشار توسط سانچز برادر بزوس' ،

The Daily Beast اولین گزارش در اوایل سال 2019 که سانچز بود Enquirer را منبع. و Enquirer است پس از تایید نقش خود را. اما سانچز به شدت مورد مناقشه عمومی حساب های شرکت خود را پس از آن از جمله این که او امی را تنها منبع و ثبت پرونده های حقوقی علیه بزوس و رسانه های آمریکایی, Inc., این Enquirer به شرکت مادر. در روز سه شنبه, AMI نقل مکان کرد و به رد آن طرح دعوی در دادگاه و تحریم سانچز به اتهام سوء استفاده از سیستم دادگاه.

به عنوان بخشی از این حرکت امی نازل گسترده اطلاعات جدید در مورد چگونه آن گفتن این بزوس در معرض گرد هم آمدند و در مورد سانچز نقش در نشت اطلاعات مربوط به تلخیص. آن دادگاه تشکیل پرونده های موجود در ایمیل, پیام های متنی و سوگند اظهارات سه امی کارکنان شرکت bylined آن بزوس داستان: رئیس سابق محتوای افسر دیلن Howard, ویرایشگر جیمز رابرتسون و خبرنگار Andrea سیمپسون.

آن اسناد بگویید امی را کنار داستان و آنها رنگ یک عکس از یک تحقیق رانده تقریبا به طور کامل توسط سانچز مشتاق تمایل به فروش شخص ساده داستان به صورت یک مجموع که او امیدوار بود که بیش از نیم میلیون دلار است. (نه سانچز و نه امی در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.)

در همان زمان اسناد و مدارک نشان می دهد برخی تناقضات در چه AMI کارکنان گفت: هر یک از دیگر در مورد داستان چه سانچز به آنها گفت آنچه در نهایت به نظر می رسد در چاپ و چه AMI علنا گفته در مورد این سری پس از آن زد در ژانویه 2019. کسی که ظاهرا دریافت بزوس' سهوا ارسال عکس نیست نشان داد و امی دادگاه پرونده cagey در مورد ماهیت و منبع بسیاری شهوت پرست مواد undergirding تحقیقات خود را.

حتی منظور از حوادث است که کمتر روشن از امی موقعیت نشان می دهد. با توجه به امی سانچز اولین رسیده به سیمپسون Enquirer خبرنگار در 10 سپتامبر سال 2018 است. اما یک فرد آشنا با این وضعیت گفت: خبرنگاران در Enquirer آغاز شده بود به بررسی بزوس زودتر طرح سوال در بیش از امی جدول زمانی به عنوان ارائه شده در دادگاه براده.

در واقع فرد آشنا با این موضوع گفت که در سپتامبر 9, یک روز قبل از سیمپسون می گوید او برای اولین بار شنیده ام از سانچز یک بخشنامه بیرون رفت از ارشد امی ویرایشگر به چندین خبرنگاران با ظاهر out-of-the-blue تقاضا برای در عمق بررسی بزوس, زندگی, داستان, مالی, خانواده, کسب و کار و هر گونه بالقوه اسکلت در گنجه خود را. ویرایشگر اشاره نمی سانچز و یا هر گونه سوء ظن در مورد ازدواج.

کمین در پشت این تلخیص را تثبیت در بزوس جهان ثروتمندترین مرد شده اند پیشنهادات از بزوس' top امنیتی,, مشاور, گاوین د بکر که دولت عربستان ممکن است تا به حال نقش مهمی را در Enquirer داستان. "ما محققان و چند تن از کارشناسان به این نتیجه رسیدند با اعتماد به نفس بالا که عربستان سعودی تا به حال دسترسی به بزوس' تلفن به دست آورد و به اطلاعات خصوصی" د بکر نوشت: در ماه مارس 2019 ستون به صورت روزانه وحش. "از امروز معلوم نیست به چه میزان در صورت وجود امی شد آگاه از جزئیات است."

در ماه ژانویه این سال دو گزارشگران ویژه سازمان ملل منتشر شد گزارش راه اندازی شده توسط د بکر ارائه برخی محدود قانونی شواهد ارتباط تاج شاهزاده محمد بن سلمان به دسترسی های غیر مجاز از بزوس' تلفن. عربستان حاکم در ظاهر به متلک شرکت آمازون خود را در مورد امر—ماه قبل از Enquirer تحقیقات خود را آغاز کرد.

امی که برد دنج ارتباط با خانواده سلطنتی عربستان سعودی است به طور مداوم و به شدت تکذیب کرد که دولت هر یک نقش در آن بزوس گزارش. ریشه های این تحقیقات به عنوان آن را به تصویر کشیده و آنها را در آن دادگاه تشکیل پرونده در این هفته بودند بیشتر دنیوی و امی اصرار آغاز شد که نکته از سانچز.

سیمپسون گزارش به هوارد در اولیه 10 سپتامبر ارز با سانچز در یک ایمیل ثبت شده در دادگاه این هفته است. "مایکل یک برنامه به طور بالقوه بزرگ داستان," او نوشت. خیلی از ایمیل شد redacted. خط موضوع خود بود "لورن سانچز" نام مایکل سانچز ، او همچنین بزوس " عاشق یک واقعیت است که امی می گوید آن نمی یاد برای شش هفته.

سانچز سیمپسون گفته هوارد به او گفته بود که یکی از دوستان او کار می کرد برای یک "بیل گیتس-نوع بسیار شناخته شده میلیاردر." بزوس که سانچز نیست در زمان شناسایی شد "لاف زدن" به این دوست مشترک مورد این بازیگر او خواب بود و تصمیم گرفت برای قرار دادن یک تصویر از یک پیام متنی از زن است. به عنوان سیمپسون رله سانچز را نکته بزوس سهوا ارسال عکس های برهنه خود را, "عکس سکسی از بازیگر زن" و "جنسی ایمیل بین این دو است."

"کسی که آنها را می خواهد $ به احتمال زیاد 6 آمار و ارقام" سیمپسون گفت: Howard. "به من گفت: Michael مواد و داستان تا کنون برای تلفن های موبایل خوب است." سانچز Simpson, نوشت, خواهد بود "مرد متوسط" در ارز.

دو هفته بعد Sanchez دنبال کرد تا با سیمپسون به او بگویید که دوستش یکی از آنها به بزوس تا به حال ظاهرا ارسال عکس سهوا در حال حاضر تبادل داستان به یکی دیگر از خروجی های ایمیل های روزانه. که انتشار ارائه شده بود 300 ، 000 $برای داستان سانچز گفت سیمپسون. آگاه ایمیل های روزانه منبع گفت که "آشکارا نادرست است" و انتشار تا به حال هرگز شده است در ارائه داستان اجازه دهید به تنهایی به توافق شش رقم پرداخت شده برای آن.

اگر قرار است ایمیل های روزانه ارائه شد یک بلوف آن تأکید سانچز را آشکار اشتیاق به امی در هیئت مدیره. او می خواست این شرکت برای ورود به یک non-disclosure agreement و او خاص در مورد نوع مواد آن نیاز به پوشش. "NDA باید بگویم 'پیام های متنی و چند عکس که تلقی های جنسی و/یا نامناسب طبیعت'," او گفت سیمپسون در یک متن.

در این مرحله امی و اصرار دارد که آن را هنوز هم نمی دانم که مرموز میلیاردر شد. سانچز با اشاره به او موسوم به "بیل" در ارتباطات با سیمپسون, Howard و رابرتسون از امی ویرایشگر. اما در اوایل ماه اکتبر سیمپسون و سانچز در فرد ملاقات کرد و او می گوید: او نشان داد او چاپ نسخه ای از پیام های متنی و مطرح عکس با چهره نابود و لگدمال شده است.

"به عنوان سیمپسون رله سانچز را نکته بزوس سهوا ارسال عکس های برهنه خود را, 'عکس سکسی از بازیگر زن' و 'ایمیل جنسی بین این دو است.'"

توسط اواسط ماه اکتبر سانچز بود و بی تاب. "NDA تاخیر به احتمال زیاد رفتن به فشار داستان به یکی از شما [sic] ضعیف رقبا گفت:" هوارد. "من ترجیح می دهم برای جلوگیری از آن است." سانچز نیز رسیده به رابرتسون اضافی با زبان او می خواست به قرارداد اضافه شده: اگر امی منتشر شده داستان سانچز آورده بود آنها او را به $300,000. اگر آنها با استفاده از عکس یا تصاویر او می خواهم ارائه سانچز می خواستم $500,000 به علاوه یک درصد از آن نسخه فروش.

این توافقنامه روز بعد در 18 اکتبر و در آن تصریح شده است که سانچز را دریافت $200,000—به مراتب کمتر از او درخواست قیمت اما با توجه به امی ترین آنها می خواهم تا کنون پرداخت شده برای یک داستان. توافق نامه تحت پوشش "اطلاعات عکس ها و پیام های متنی مستند یک امر بین بزوس و L. سانچز."

در همان روز سانچز گفت: "هوارد" است که "بیل" بود جف بزوس. چند روز بعد او نشان داد که او بود ،

سانچز همچنین رفت و به جزئیات بیشتری در مورد مواد در اختیار او است. او فرستاده رابرتسون یک سند با عنوان "پروژه 77.docx" با گسترده حساب از اطلاعاتی که او ارائه می کنند به امی از جمله عکس با عنوان "عکس از [بزوس] عکاسی از خود در لباس زیر / حوله" "SHIRTLESS بازی عکاسی از خود عکس [بزوس] در شلوار جین" و "عکس از [لورن سانچز] در لباس شنای زنانه دوتکه / PICOF [لورن سانچز] در لباس قرمز."

قابل توجه غایب از عکس های شرح داده شده در این سند بودند هر نشان می دهد آنها از یک به طور کامل برهنه بزوس به عنوان شرح داده شده در سیمپسون ایمیل به هوارد چند ماه قبل است.

این Enquirer آیا اخذ چنین عکس—و یا حداقل هوارد گفت بزوس آنها در آنچه دومی لقب "باج خواهی" تهدید پس از Enquirer منتشر شده خود را در معرض. با توجه به ایمیل هایی که بزوس منتشر شده در یک رسانه ارسال شده در فوریه 2019, Howard رسیده به او و تهدید به انتشار یک "'در زیر کمربند selfie—در غیر این صورت محاوره شناخته شده به عنوان 'd*ck انتخاب کنید'" مگر بزوس علنا تأیید کرد که Enquirer را داستان در مورد او نمی شد با انگیزه های سیاسی. آمازون ارشد کاهش یافته است پس از آن منتشر شده ایمیل.

"زیر کمربند عکاسی از خود" نیز به نوبه خود از عبارت که سانچز در بیش از یک سال از Enquirer را داستان زد به توصیف عکس های برهنه از بزوس در امی اختیار. و او بارها و بارها محروم ارائه چنین عکس. این عبارت نیز بالا میآید بارها و بارها در امی دادگاه پرونده این هفته که می گوید که سانچز ارائه یک عکس به Enquirerاما مبهم است در مورد برخی از جزئیات.

به گفته رابرتسون سانچز قول داده بود یک عکس به امی. او Howard, سیمپسون و سانچز شروع به پریدن کرد در یک تماس FaceTime در نوامبر 2018 که در آن رابرتسون می گوید که او "مشاهده خانم سیمپسون به دنبال در یک چاپ عکس که آقای سانچز نشان داده بود زیر کمربند selfie آقای بزوس."

هوارد ارائه شده مشابه شرح عکس در بیانیه خود به دادگاه فرستاده شده این هفته است. "در طول مکالمه من دیدم خانم سیمپسون نگاه چاپ عکس که آقای سانچز به ما گفته شد یک زیر کمربند selfie آقای بزوس."

هر دو هوارد و رابرتسون آشکارا گفت که جلوگیری از آنها را دیدم که عکس در سوال. اما امی دادگاه پرونده بیشتر است قطعی. "شواهد نشان می دهد که سانچز آیا به اشتراک گذاری با AMI یک زیر کمربند عکاسی از بزوس" ،

در همان زمان تشکیل پرونده آمده است که عکس نمی آمد از بزوس' قرار ناخواسته متن پیام به همکارش اما از لورن سانچز خودش. "سانچز گفت که بزوس تا به حال پیامک selfie لورن سانچز و لورن بود و بعد از آن به اشتراک گذاشته شده عکس با سانچز" تشکیل پرونده به یاد می آورد.

"در طول مکالمه من دیدم خانم سیمپسون نگاه چاپ عکس که آقای سانچز به ما گفته شد یک زیر کمربند selfie آقای بزوس."

دیلن Howard قسم خورده بیانیه

چند هفته بعد سانچز بیشتر مواد برای امی. او فرستاده هوارد و رابرتسون یک ایمیل در 11 نوامبر حاوی نزدیک به یک دوجین تصاویری از مطرح کردن متن پیام مکالمات بین بزوس و خواهر خود را. تعدادی از متون redacted در امی دادگاه پرونده نشان می دهد که آنها ممکن است شامل عکس های اضافی.

مایکل سانچز, است, بیش از سال گذشته است که دخالت خود را در Enquirer داستان به عنوان یکی طراحی شده برای کمک به خواهر و دوست پسر او با استفاده از مهارت های روابط عمومی به دست آورد از طریق یک حرفه ای مدیریت صنعت سرگرمی استعداد. اما با توجه به امی گفت که سیمپسون که آنها کاملا غافل است که او خود را به اشتراک گذاری عکس ها و پیام های متنی.

"او می گوید: لورن و جف در همکاری با او" سیمپسون گفته هوارد و رابرتسون در اواخر نوامبر ایمیل. "نه یکی از آنها."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب