اما Straub نویسنده از همه بزرگسالان در اینجا توصیه می کند 5 کتاب در روابط پیچیده و دست کم گرفت گی

اما Straub یک نویسنده مشهور و صاحب شرکت بر اساس بروکلین, کتابفروشی, کتاب سحر و جادو (خودتان یک کارت هدیه!). جد

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

اما Straub یک نویسنده مشهور و صاحب شرکت بر اساس بروکلین, کتابفروشی, کتاب سحر و جادو (خودتان یک کارت هدیه!). جدیدترین کتاب او, همه بزرگسالان در اینجابررسی پیچیدگی روابط خانوادگی از طریق چشم از نسل های مختلف از یک نوجوان آمدن سن به یک خانواده مادر در حال سقوط به صورت غیر منتظره شریک تمام قاب در اطراف مرگ مادر را frenemy. احساسات و تفاوت های ظریف از پویایی خانواده در حال بافته شده و طول Straub در رمان. ما در مورد آنچه در کتاب های دیگر کمک به گفتن داستان های ساختمان و شکستن اوراق قرضه.

همه بزرگسالان در اینجا

جیلیان لوکاس: من در واقع فقط به پایان رسید همه بزرگسالان در اینجا و من خود را به خواندن کتاب های دیگر نیز هست. من می دانم که بسیاری از آنچه که شما را لمس در کتاب های شما در مورد نوع پیچیده شرایط خانواده. من می خواهم به دانستن بیشتر در مورد که شما و آنچه شما می خواهم به توصیه به افرادی که علاقه مند هستند.

اما Straub: بنابراین این کتاب برای اولین بار بود که من فکر کردن در مورد بود و آن Patchett را مشترک المنافع. Patchett است که اساسا درست مثل قهرمان من در سراسر هیئت مدیره. برای مثال آخرین باری که من واقعا سمت چپ خانه من به هر چیزی بود برای رفتن به نشویل به این کتابدار کنفرانس و من رو به یک sleepover در خانه او. و ان Patchett یک میز ایستاده است که در واقع یک تردمیل است. و او فقط مرتب کردن بر اساس از پیاده روی در آن است. و من فقط من فقط خیره شده و در هر گوشه ای از خانه من تلاش برای کشف کردن که در آن شما می توانید به جای آن که مانند جایی که من قرار داده و من تردمیل میز ؟ چرا که به خصوص در حال حاضر که مانند کلیدی است. Um اما میز است نه یک کتاب مشترک المنافع یک کتاب است.

کشورهای مشترک المنافع

JL: آنچه در مورد آن شما ترسیم می کند ؟

ES: من معنی آن را فقط شما می دانید, آن را مورد علاقه من نوع داستان به دلیل آن را به یک خانواده است که توابع راه بیشتر خانواده ها این است که آنها بسیار کمی تنگ انبوه برای برخی از زمان. هنگامی که کودکان کوچک هستند و پس از آن انبوه شل یا گره unties به عنوان کودکان به نوجوانان و بزرگسالان است. و به عنوان پدر و مادر تبدیل به فقط یک زن و شوهر که هر دو کار می کند یا کار نمی کند. آن را پوشش می دهد و در این راه شگفت انگیز. من فقط من آن را دوست داشتم. من عاشق این کتاب بسیار است.

JL: چه کتاب دیگری که شما نگاه کنید به وقتی که می آید به تحول روابط ؟

ES: کتاب دیگری که من واقعا فکر می کنم کمال است و فکر می کنم در مورد تمام زمان مگ Wolitzer را به Interestings, است که یک, خانواده, رمان و یا حداقل آن را شروع نمی کردن به عنوان یک خانواده رمان. این یک دوستی رمان, اما آن را در مورد این گروه از بچه ها که در اردوگاه تابستانی. من مانند آن در واقع این است که واقعا بسیار به طور مستقیم در همه بزرگسالان در اینجا. اما آهنگ این افراد از شما می دانید یک لحظه شکل گیری خود در سال های دهه و دهه. آن را واقعا بررسی فقط چگونه دوست داشتن, روابط می تواند بسیار پیچیده و شما می دانید که آن را مانند, "اوه,, اینجا, کسی, من او را دوست دارم." درست است ؟ زیرا البته این تنها آغاز می دانید ؟ مانند این است که نه وجود دارد به معنای واقعی کلمه تمام زندگی پس از آن است.

این Interestings

JL: من فکر می کنم که واقعا درست است!

ES: در یک روش مشابه جنیفر اگان را از Goon Squad می کند که بیش از حد. منظورم این است که در بخش هایی که در آن کتاب بیش از حد است که من فکر می کنم فقط در مورد همه زمان ها است. آن است که چیز های مورد علاقه من در مورد داستان که یک شخصیت داستانی را می توان با وسواس چیزی و سپس شما می توانید فکر می کنم در مورد آن. مانند هر زمان که من با شنیدن آهنگ "برنادت" من فکر می کنم در مورد بازدید از Goon Squad (و اگر شما مانند من هستید و گوش دادن به SiriusXM روح شهر ایستگاه رادیو می شنوید "برنادت" زیادی). اما توقف در این آهنگ وجود دارد که همه چیز. این کتاب در مورد مکث و آهنگ ها.

JL: من فکر می کنم آنچه که من واقعا جالب در مورد بسیاری از داستان در حال حاضر این نوع انسانی از جنبه های شخصیت است. و من فکر می کنم این واقعا جالب است که شما مرتب کردن بر اساس از صحبت کردن در مورد وسواس. من فکر می کنم که مانند آن را چنین احساسات انسانی است که آن را سخت به, به, شما می دانید که احساس زمانی که شما در حال خواندن آن است. باعث شود شما مانند من تشخیص.

ES: آره! آره. و فقط به شخصیت های که در حال فکر کردن در مورد چیزهایی که شما می دانید, من فکر می کنم که هیچ کس تا به حال من را متهم به حال طرح های سنگین. اما من فکر می کنم که چیزی که من می خواهم در هنگام نوشتن است که به نوعی اجازه دهید شخصیت خود را فکر می کنم در مورد همه چیز و به نوعی تعجب می کنم کمی. منظورم این است که قطعا زمانی که شما در حال نوشتن منظورم من همیشه شروع با یک ایده روشن از جایی که من می خواهم برای رفتن دقیقا آنچه که من فکر می کنم در حال رفتن به اتفاق می افتد. (و البته من هرگز درست اما خوب است). این که چگونه من فکر می کنم بیش از حد.

بنابراین در همه بزرگسالان در اینجاوجود دارد این است که نه کاملا یک خانه سالمندان, اما مانند یک فرد مسن تسهیلات بازنشستگی جامعه نوع محل. زمانی که من در حال نوشتن و یا من فکر می کنم من در حال حاضر به پایان رسید آن زمانی که من کردم همه دوباره گلی برای زیتون دوباره توسط Elizabeth Strout. اما آسترید که واقعا شخصیت اصلی در کتاب من نیز یک زن مسن تر. او 68 سال و خواندن در مورد زیتون مسن تر بود. من آرزو می کنم من تا به حال این کتاب حدود یک سال قبل زمانی که من هنوز هم نوشتن اما او فقط ضربات ذهن من است. یکی از چیزهای شگفت انگیز در مورد یک نویسنده داستان است که آن را مخالف دقیق از اینکه مانند یک مدل مد و یا ژیمناست و یا چیزی می دانید ؟ مثل شما فقط بهتر همانطور که شما مسن به دلیل این که شما بیشتر دیده می شود و شما را در درک بیشتر. زمانی که من فکر می کنم من اولین رمان است که در مورد یک زن در استودیوهای هالیوود سیستم و من فکر می کنم او 60 یا 70 در این کتاب شاید حتی بالاتر. به هر حال آن را پوشش می دهد بسیاری از زندگی بزرگسالان است. و هنگامی که من آن را نوشته بودم در بیست و مانند فکر کردن در مورد آن در حال حاضر, من, مانند, آه خدای من. مثل من فقط تبدیل 40 و من در حال حاضر احساس می کنم مثل من درک می کنم خیلی بیشتر از آن است. من کتاب بسیار غنی تر فقط به خاطر من بیشتر به قرعه کشی, شما می دانید ؟ امیدوارم امیدوارم کتاب بهتر به شما به عنوان مسن تر. این هدف مناسب است ؟

زیتون دوباره

JL: من فکر می کنم وجود دارد احساس رشد و اکتشاف های مختلف برای موقعیت های پیچیده. و من فکر می کنم تنها راه برای تجربه است که به رشد کرده اند و دیده می شود و افراد با تجربه را در زندگی خود به نوعی از رفتن را از طریق فرآیندهای متفاوت است.

ES: آره. بنابراین وجود یک جدید YA (Young Adult) کتاب است که بیرون آمدن لحظه ای به نام Stay Gold توسط یک فرد به نام Tobly McSmith. آنچه که من در مورد آن Tobly یک ترانس و رمان در مورد یک ترانس پسر که نقل مکان کرد و مدارس. او فقط شروع سال آخر خود را در این مدرسه جدید و او تصمیم می گیرد که به جای شما می دانید که بیرون می آیند به عنوان trans به مدرسه جدید خود را که او را فقط به خفا. او فقط در حال حاضر خود را به عنوان یک پسر و نه به هر کسی داستان خودش را دارد. و آن را فقط آن را مانند یک ایده آل یا رمان است که در آن خنده دار است و سریع و کامل از املاک نوجوان لحظات و انگار این اولین داستان عشق. اما آن را نیز برای اولین بار YA love داستان است که من خوانده ام که در مورد یک ترانس پسر نوشته شده توسط یک ترانس ، و من فکر می کنم که او را چنین زیبا ،

این فوق العاده است که ناشران در نهایت متوجه می شوند که همه ما نیاز به خواندن چیزهایی که از نقاط دیگر است که دقیقا خود ما. و من فکر می کنم که بسیاری از مردم آن را بخوانید و من مطمئن هستم که بسیاری از ترانس کودکان و نوجوانان آن را بخوانید و خود را, اما من فکر می کنم که هر کس آن را می خواند در حال رفتن به خود را در آن است. و البته نقطه است. همین دلیل است که کتاب بسیار فوق العاده شما می دانید که آنها واقعا به شما قرار داده و در داخل کسی دیگری را تجربه 200 صفحه و یا 400 صفحه است. بنابراین من امیدوارم که بسیاری از مردم آن را بخوانید.

مصاحبه ویرایش شده برای وضوح.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب