ENGIE این تیم با DXC تکنولوژی و ServiceNow به راه اندازی گواهی مرکز جهانی تعالی

ENGIE آن است که یک واحد کسب و کار از کسب و کار جهانی حمایت بخشی از ENGIE (سازمان حفاظت محیط زیست: مهندسی) یک م

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

ENGIE آن است که یک واحد کسب و کار از کسب و کار جهانی حمایت بخشی از ENGIE (سازمان حفاظت محیط زیست: مهندسی) یک مرجع در سراسر جهان در انرژی کم کربن و خدمات است. جهانی شریک برای آن و تکنولوژی های دیجیتال برای ENGIE, ENGIE آن امروز اعلام کرد با همکاری DXC تکنولوژی (NYSE: DXC) موفق پیاده سازی و راه اندازی یک گواهی جهانی ServiceNow مرکز تعالی (CoE). این کو متشکل از یک تیم از نزدیک به 50 پزشکان از Engie آن DXC و ServiceNow راهنمای ENGIE واحدهای کسب و کار به عنوان آنها نوسازی فرآیندهای خود را ارائه نوآوری عملی برای سرعت بخشیدن به دیجیتال تغییر و تحول است.

این کو اهرم ServiceNow پیشرو گردش کار دیجیتال قابلیت می دهد و ENGIE بیشتر انعطاف پذیر صنعتی و مقرون به صرفه شرکت خدمات مدیریت (ESM) راه حل. ENGIE آن را فراهم می کند نوآورانه و با عملکرد بالا ServiceNow راه حل های ارائه پیشرفته دیجیتال کارمند با تجربه بیش از 170,000 کارکنان در سراسر بیش از 50 کشور.

"فن آوری های دیجیتال است که در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از زندگی کاری ما. در آن از نظر مزایای غیر قابل انکار به درایو دستاوردهای بهره وری فرایند اتوماسیون همکاری داده بینش و بیشتر ENGIE آن اتحاد استراتژیک جاه طلبی به فعالانه پشتیبانی ENGIE دیجیتال تصویب و موفقیت است. این ServiceNow مرکز تعالی بخشی جدایی ناپذیر از ENGIE پاسخ آن به این فرصت گفت: Matthieu Pestel مدیر کل از ENGIE آن است.

"ما برنامه های کاربردی خدمات مشتریان را قادر به ساده کردن سیستم عامل و نوسازی فرآیندهای در حالی که کاهش هزینه های" گفت: Pierre برونو معاونت و مدیر کل غرب اروپا DXC. "کار با Engie آن ما کمک خواهد کرد که آنها را در دستیابی به چابکی کسب و کار, انعطاف پذیری و بهره وری عملیاتی — همه در حالی که ارائه بهبود مشتری و کارمند با تجربه است."

ENGIE آن کو خدمات بهره مند شوند ENGIE واحدهای کسب و کار و کارکنان

فوری استقرار کو به بیش از 50,000 ENGIE کارکنان از طریق Engie این MyPortal حل خواهد شد سرعت بخشیدن به فرآیند کسب و کار دیجیتالی در سراسر متعدد در زمینه های کاربردی از جمله آن منابع انسانی و امور مالی و تدارکات مدیریت امکانات و امنیت سایبر. مشترک Engie آن DXC و ServiceNow تیم ارائه خواهد شد رقابتی و خدمات نوآورانه از جمله:

  • ServiceNow راه حل توسعه همراه با بهترین در کلاس پیاده سازی روش ارائه آن و تعالی عملیاتی کسب و کار;
  • راه اندازی آزمایشگاه نوآوری در آمریکا و اروپا و آسیا و مناطق که سرعت بخشیدن به توسعه و بهبود دیجیتال گردش و تجربه کارکنان استفاده از موارد از طریق تفکر طراحی روش از DXC; و
  • تبدیل ENGIE تجربه کارکنان از طریق نسل بعدی راه حل های که اهرم فن آوری های مانند هوش مصنوعی chatbot, چت زنده و بهبود مجازی و از راه دور تجربه است.

"این ENGIE آن ServiceNow مرکز تعالی یک مجموعه منحصر به فرد از افراد ماهر IP و نوآورانه ارائه شده است که بیشتر فعال ENGIE واحدهای کسب و کار به اهرم در حال حاضر پلت فرم® به عنوان یک پایه و اساس برای سرمایه گذاری گسترده ای دیجیتال تحول" گفت: Olivier مللت دائم, ENGIE چالاک کسب و کار راه حل های مدیر.

"DXC افتخار به بخشی از این ServiceNow کو مدل در سطح جهانی" اضافه شده Nicolas Leszek مدیر عامل از ServiceNow تمرین برای DXC جنوب اروپا و منطقه است. "با ServiceNow به عنوان یک جهانی شریک استراتژیک DXC کمک خواهد کرد Engie آن را تحویل برتری عملیاتی و کسب و کار-پیشرو راه حل است."

ENGIE آن کمک می کند تا ENGIE تاثیر برای سرعت بخشیدن به آن انتقال دیجیتال

ENGIE تاثیر یک ENGIE واحد کسب و کار است که ارائه راه حل های پایداری و خدمات به شرکت های شهرها و دولت ها در سراسر جهان است و یکی از چندین واحد کسب و کار است که بهره مندی از کو.

"راه حل های دیجیتال پایه برای مقیاس پایداری و تحول است که بسیار پیچیده و اثرات تمام جنبه های کسب و کار گفت:" علامت گذاری خانه معاونت فناوری اطلاعات در ENGIE تاثیر است. "این ENGIE آن ServiceNow مرکز تعالی را به مجموعه ای از استاندارد بسیار بالایی برای اجرای در حال حاضر پلت فرم® است که مهم در رانندگی برتری عملیاتی و اندازه گیری کیفیت خدمات تحویل داده است."

"همکاری با ENGIE تاثیر یک مثال بزرگ چگونه ENGIE آن را ارائه یک ساختار اجرای روش تبدیل آن گردش کار در هفته با یک فوتی و فوری بازگشت سرمایه" گفت: Birama ترائوره رئیس ServiceNow مرکز تعالی با ENGIE آن است. "DXC فن آوری جهانی ما شریک استراتژیک ما را قادر به استقرار یک تیم ماهر از ServiceNow کارشناسان در سراسر جهان در عرض چند روز به حمایت از ENGIE واحدهای کسب و کار استراتژیک این پروژه است."

در مورد DXC تکنولوژی

DXC تکنولوژی (NYSE: DXC) کمک می کند تا شرکت های جهانی اجرای ماموریت خود سیستم های بحرانی و در حالی که عملیات نوسازی آن بهینه سازی داده ها معماری و حصول اطمینان از امنیت و مقیاس پذیری در سراسر مکان های خصوصی و ترکیبی ابرها. با دهه رانندگی نوآوری بزرگترین شرکت های اعتماد DXC برای استقرار ما شرکت فن آوری پشته به ارائه سطح جدیدی از عملکرد و رقابت و تجربه مشتری. اطلاعات بیشتر در مورد DXC داستان و تمرکز ما بر مردم و مشتریان و عملیاتی اعدام در www.dxc.technology.

در مورد ENGIE آن

ENGIE آن است که یک واحد کسب و کار از کسب و کار جهانی حمایت بخشی از ENGIE (سازمان حفاظت محیط زیست: مهندسی) یک مرجع در سراسر جهان در انرژی کم کربن و خدمات است. جهانی شریک برای آن و تکنولوژی های دیجیتال برای ENGIE گروه ENGIE آن همکاران با ENGIE واحدهای کسب و کار خود و تیم خود را برای پیاده سازی و اجرای آن و دیجیتال پروژه های تحول. با ارائه خدمات و راه حل های به درایو برتری عملیاتی گروه ENGIE آن است که ایجاد یک بسیار متصل و محیط مشترک را قادر می سازد که ENGIE تحول.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب