انی هیئت مدیره منصوب کلودیو Descalzi به عنوان مدیر اجرایی و انتصاب اعضای هیئت مدیره کمیته

انی هیئت مدیره1 منصوب کلودیو Descalzi به عنوان مدیر ارشد اجرایی و مدیر کل. در این نقش او خواهد بود مسئول برای

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

انی هیئت مدیره1 منصوب کلودیو Descalzi به عنوان مدیر ارشد اجرایی و مدیر کل. در این نقش او خواهد بود مسئول برای مدیریت این شرکت به غیر از مسئولیت های خاص است که این سایت متعلق به هیئت مدیره و کسانی هستند که نمی شود واگذار شده با توجه به قوانین جاری است.

این هیئت همچنین تایید نقش مرکزی رئیس لوسیا Calvosa در کنترل های داخلی اختصاص او به طور خاص وظایف قبلی مرجعیت از جمله مدیریت ارتباط با رئیس حسابرسی داخلی با هیئت مدیره. علاوه بر این رئیس انجام خواهد داد او قانونی توابع به عنوان نماینده حقوقی مدیریت به ویژه در نهادی روابط در ایتالیا همراه با مدیر عامل. این هیئت همچنین محول شده به مرجعیت و قدرت های ارائه شده توسط قوانین برای شناسایی و ترویج یکپارچه پروژه ها و موافقت نامه های بین المللی با اهمیت استراتژیک همراه با مدیر عامل.

این هیئت همچنین مسلم بر اساس اعلامیه منتشر شده توسط مدیران و از اطلاعات موجود به این شرکت است که همه مدیران باید یکپارچگی الزامات مورد نیاز توسط قانون فعلی که باعث می شود خود را برای رد صلاحیت و ناسازگاری وجود ندارد به عنوان مورد نیاز توسط قانون فعلی و رئیس لوسیا Calvosa و مدیران ادا د لوسیا Cesaris پیترو A. Guindani کارینا, A. Litvack, Emanuele Piccinno ناتالی Tocci و رافائل لوئیس L. Vermeir باید استقلال الزامات تعیین شده توسط قانون به عنوان به نقل از انی است ،

همچنین مدیران د Cesaris, Guindani, Litvack, Tocci و Vermeir شده اند مستقل در نظر گرفته شده توسط هیئت مدیره به موجب ضوابط و پارامترهای توصیه شده توسط حاکمیت شرکتی کد. رئیس Calvosa در انطباق با نظام راهبری شرکتی, کد نمی توان مستقل بودن قابل توجه نماینده شرکت. برای اهداف استقلال ارزیابی معیارهای شرح داده شده در اداره شرکت و سهام ساختار گزارش 2019 تایید شده است.

انجمن حسابرسان قانونی 2 مسلم صحیح استفاده از معیارهای ارزیابی و روش های اتخاذ شده توسط هیئت مدیره به بررسی استقلال از اعضای آن است.

هیئت مدیره نیز منصوب زیر کمیته ها:

  • کنترل و کمیته خطر: پیترو Guindani به عنوان رئیس و مدیران رافائل Vermeir, Ada, لوسیا ده Cesaris و ناتالی Tocci به عنوان اعضای غیر اجرایی و مستقل; مدیران پیترو Guindani و رافائل Vermeir تجربه در زمینه حسابداری و امور مالی یا مدیریت ریسک به عنوان درخواست شده توسط اداره شرکت کد;
  • پاداش کمیته: Nathalie Tocci به عنوان رئیس و مدیران کارینا Litvack و رافائل Vermeir به عنوان اعضای غیر اجرایی و مستقل; تمام اعضای دارای دانش و تجربه در امور مالی و یا پاداش سیاست های مورد نیاز توسط شرکت های بزرگ حکومت کد;
  • کمیته نامزدی: ادا د لوسیا Cesaris به عنوان رئیس و مدیران پیترو Guindani و امانوئله Piccinno به عنوان اعضای غیر اجرایی و اکثر مستقل;
  • پایداری و حالات کمیته: کارینا Litvack به عنوان رئیس و مدیران رافائل Vermeir ناتالی Tocci فیلیپو Giansante و امانوئله Piccinno به عنوان اعضای غیر اجرایی و اکثر مستقل است.

در نهایت هیئت مدیره تاسیس بر اساس ارزیابی های ساخته شده توسط انجمن حسابرسان قانونی که حسابرسان قانونی نیازهای حرفه ای و یکپارچگی به عنوان تعیین شده توسط وزرا حکم ندارد. 162 مارس 30 سال 2000 به عنوان مشخص شده توسط هنر. 28.1 از این قوانین و همچنین استقلال الزامات تعیین شده توسط قانون گرفته شده توجه داشته باشید و بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط انجمن حسابرسان قانونی که حسابرسان قانونی ملاقات استقلال الزامات ارائه شده توسط شرکت های بزرگ حکومت کد صلاحیت به عنوان "کارشناس مالی" در ایالات متحده مقررات قابل اجرا به انجمن حسابرسان قانونی به عنوان "کمیته حسابرسی" از آنجا که از لیست انی در بازار ایالات متحده و صلاحیت مورد نیاز برای بدن به عنوان یک کل به دنبال هنر. 19 بند 3 از قانون گذاری فرمان 39/2010.

برنامه های درسی برای مدیران و حسابرسان قانونی منصوب موجود در www.eni.com.

------

1) جلسه سهامداران' از 13 مارس سال 2020 منصوب مدیره بر اساس این تخته سنگ ارائه شده توسط سهامدار وزارت اقتصاد و دارایی رای اکثریت سهامداران که شرکت در جلسه سهامداران برابر 84.155656 % و از تخته سنگ ارائه شده توسط یک گروه از سهامداران متشکل از شرکت مدیریت دارایی ها و سرمایه گذاران نهادی رای اقلیت سهامداران که شرکت در جلسه سهامداران.

2)جلسه سهامداران' از 13 مارس سال 2020 منصوب انجمن حسابرسان قانونی بر اساس تخته سنگ ارائه شده توسط سهامدار وزارت اقتصاد و دارایی رای اکثریت سهامداران که شرکت در جلسه سهامداران برابر 90.837754 % و از تخته سنگ ارائه شده توسط یک گروه از سهامداران متشکل از شرکت مدیریت دارایی ها و سرمایه گذاران نهادی رای اقلیت سهامداران که شرکت در جلسه سهامداران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن