به اندازه کافی با مزخرف Alibis برای نژادپرستانه قتل

من سفید و دوستان اغلب از من بپرسید "چرا همیشه در مورد نژاد سوفیا؟" چه آنها می گویند این است که چرا مردم همیشه

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

من سفید و دوستان اغلب از من بپرسید "چرا همیشه در مورد نژاد سوفیا؟"

چه آنها می گویند این است که چرا مردم همیشه فکر می کنم همه چیز که اتفاق می افتد به آنها و یا در اطراف آنها است که در مورد مسابقه ؟ پاسخ به این سوال طولانی و پیچیده است اما در اینجا پاسخ کوتاه این است: آن را "همیشه" در مورد مسابقه برای ما چون امریکا همیشه از آن ساخته شده به ما در مورد مسابقه.

ما نمی بردگی خودمان را برای بیش از 200 سال و یا بخواهید به بار خانواده, فروش و ساخت امریکا از لحاظ اقتصادی با ما رایگان کار. ما نمی موسسه Jim Crow تفکیک قوانین پس از برده داری به پایان رسید و تصویب "کد سیاه" سیاست هایی که منع ما از حمام عمومی, حمل و نقل, رستوران های اساسی آموزش و پرورش و کرامت انسانی. و ما قطعا نمی ابداع کلیشه های نژادی از ما عصبانی بودن, ترسناک, سایه, مستعد ابتلا به جرم و یا زندگی کردن در مکان دل که چگونه بسیاری از شهروندان ما هنوز به ما مراجعه کنید.

همیشه در مورد مسابقه از آنجا که ما نمی تواند رانندگی, تنه زدن در پارک خوردن در یک وفل خانه نشستن ما در خوابگاه کالج, کار در دفاتر ما قطع ما چمن بود یک پزشک تلاش برای راه اندازی COVID-19 تست خارج و یا رفتن به فروشگاه در صلح و آرامش در کشور خود ما بدون اینکه موضوع را به روزانه اعمال ناخودآگاه تعصب microaggressions آشکار نفرت و بی احترامی و یا بدتر, مرگ اغلب در دست اجرای قانون است.

بنابراین در اینجا سوال من این است در این کشتار وحشتناک از Ahmaud Arbery در دست دو رنگ سفید اوباش, یک پدر و پسر. چگونه بسیاری از فیلم ها را سفید می کند امریکا نیاز به دیدن مردان سیاه پوست—و یا در برخی موارد مانند Tamir برنج و Trayvon Martin, boys—کشته شدن توسط پلیس و یا نژادپرستان مانند جورج زیمرمن ساخت "شهروند دستگیری" برای متقاعد شود که یک مشکل وجود دارد?

من خیلی خیلی مریض و خسته از عاطفه و بهانه و.... که این نژادپرست هیولا به نحوی که فقط دفاع از خود را دارند. یا که قربانیان خود را به نحوی برای آن خواسته و یا که افسر دست به اسلحه به عنوان قربانی هیچ اسلحه به نشستن در ماشین خود و یا در حال فرار بود برای زندگی خود یک تهدید بود به افسر ایمنی. این همه در یک کلمه مزخرف! مطلق مزخرف. هیچ فرد سفید تا کنون خواهد بود موضوع را به این نوع از روال آزار و مرگ در دست سیاه شهروندان و فراهم شود سویفت عدالت و جبران خسارت توسط دادگاه.

بدتر این به اصطلاح رئیس جمهور ایالات متحده امریکا هرگز صحبت کردن در برابر چنین نژادپرستانه عمل به صورت عادی رئیس جمهور استفاده می شود به انجام. هر دو presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن و تشکر. جاستین Jalbi که در حال اجرا برای رئیس جمهور ساخته شده در اوایل اظهارات و خواهان بازداشت فوری از مردان و عدالت به خدمت گرفته شود. به جای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آن را "غم" و می گوید او را دریافت جلسه کامل. احساسات یک چیز هستند. چگونه در مورد یک DOJ تحقیق و تفحص ؟

من شده اند به شدت تحت تاثیر این فیلم. من صدمه دیده است. عصبانی است. اشتباه گرفته شود. وحشت دارم.

چگونه ما به این نوع از امریکا ؟ این مجازات در سال 2020 نه 1920. این اتفاق در روز روشن. این مرد آهسته دویدن. زندگی روزمره است. و یک بیمار نژادپرستانه و تفنگ ساچمهای-toting پدر و پسر او را شکار کردن و کشتن او را مانند یک حیوان است. آنها دنبال او. با کف دست او. تنظیم آن را به "دستگیری او." و سپس هنگامی که او به درستی در برابر آنها را به ضرب گلوله کشته شدند.

و دو ماه بعد این قاتلان هنوز راه رفتن در اطراف رایگان خود را تا دستگیری پنج شنبه بعد از این ویدئو موجب چنین خشم. ملت ما در مشکل عمیق است. ما در حال رهبری در جهت اشتباه و امریکا. جهت اشتباه است. رئیس جمهور ما است و نه به سرزنش برای نژادپرستی و نفرت در آمریکا است. متاسفانه, آن را با ما بوده است پس از سفید مردم شروع به آمدن به اینجا در اوایل 1600s.

آنچه می تواند ما را سرزنش او برای این است stoking شعله های آتش از نژادپرستی برای تغییر واقعی روایت برای سگ-سوت برای ما بدترین غرایز در مورد مسابقه و nativism برای دروغ آشکار در مردان مانند khezri و تماس با او و دیگر سیاه NFL بازیکن گرفتن زانو هنگام سرود ملی پسران سگ. و پس از آن وجود دارد معاون رئیس جمهور مایک پنس که با حضور در یک بازی فوتبال به عمد طوری که او می تواند راه رفتن هنگامی که بازیکنان در زمان زانو (به عنوان او می دانست که آنها خواهد). این کد به MAGA پایه است که ما نمی خواهد تحمل خود را در اهانت و بی احترامی از پرچم ما.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امریکا در حال رفتن به همه ما کشته—اگر جسمی در روح ما. "

شما می دانید چه بی احترامی از پرچم ما آقای معاون رئيس جمهور ؟ تصادفی و گستاخ قتل سیاه و سفید ما شهروندان بدون جبران و یا عدالت. روح من بیمار است و بیش از این عمل ننگین از نژاد پرستی و نفرت انجام می شود به آقای Arbery. دویدن در حالی که سیاه و سفید است در حال حاضر چیزی است که ما باید اضافه کنید به لیست طولانی از چیزهایی که در آمریکا باید ترس است. در عین حال رئیس جمهور ایالات متحده این هنوز یک کلمه گفت: از تسلیت و یا خشم خود را به خانواده یا ملت است. ما باید به خودمان به عنوان یک ملت برخی از سوالات بسیار سخت.

برای اولین بار چگونه ما "بازگشت" در اینجا ؟ به جای چنین خشم و نفرت و ملی بخش است ؟

به همین دلیل این افزایش ناگهانی در باز سفید ناسیونالیسم مسلح تظاهرات و نافرمانی مدنی?

چه بقیه از ما نمی بینیم در مورد این دوربین مخفی سفید خشم و ناسیونالیسم? چگونه ما آرام به این افتضاح حس به اصطلاح پست-نژادی امریکا ؟ که هنگامی که ما تا به حال یک رئیس جمهور سیاه پوست همه خواهد بود حل شد و همه خواهد بود و مربوط به نژاد ؟ کاملا این قضیه صادق است. چه تهمت و خانواده او از جمله رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل باید انجام شود این است که به لیزر متمرکز انباشته فدرال قضائیه با بی حد و حصر قضات بیش از 200 نفر از آنها را -- تقریبا همه جوان مردان سفید با تعداد بسیار کمی از مردم از رنگ.

تهمت شکایت خود را در این هفته که زن خبرنگاران بودند اقدام مانند Donna Reed از eponymous 1950s طنزهای تلویزیونی. او در ما ترس و آن را به نام حفاظت از ایمان ما. امریکا ما بسیار مشکل عمیق است. به شهروندان هستند که شما نمی توانید نشستن idly. شما باید به صحبت کردن در برابر این بد فقط در یک رشته طولانی از جرایم ناشی از نفرت علیه مردم سیاه و سفید به سادگی از آنجا که ما سیاه و سفید است.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امریکا در حال رفتن به همه ما کشته—اگر جسمی در روح ما. او ویروس است. یک ویروس ما باید درمان آمده Nov. 3, 2020.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن