سازمان حفاظت محیط زیست از تصویب اولین سطح مواد ضد عفونی کننده محصولات تست شده در SARS-CoV-2 ویروس

در طول COVID-19 اضطراری برای بهداشت عمومی در ایالات متحده در آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) کار کرده است به ار

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

در طول COVID-19 اضطراری برای بهداشت عمومی در ایالات متحده در آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) کار کرده است به ارائه آمریکا با اطلاعات در مورد چگونه به با خیال راحت و به طور موثر کشتن رمان coronavirus SARS-CoV-2 در سطوح. هفته گذشته سازمان حفاظت محیط زیست تایید شده دو, محصولات, Lysol اسپری ضد عفونی کننده (سازمان حفاظت محیط زیست Reg No. 777-99) و Lysol ضد عفونی کننده حداکثر پوشش غبار (EPA Reg No. 777-127) بر اساس تست های آزمایشگاهی نشان می دهد که این محصولات موثر در برابر SARS-CoV-2.

"سازمان حفاظت محیط زیست متعهد به شناسایی ابزارهای جدید و ارائه دقیق و به روز اطلاعات برای کمک به مردم آمریکا محافظت از خود و خانواده خود را از رمان coronavirus"گفت: سازمان حفاظت محیط زیست مدیر Andrew Wheeler. "سازمان حفاظت محیط زیست را بررسی محصولات تست شده در برابر این ویروس علائم نقطه عطف مهمی در جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن همه از رویکرد دولت برای مبارزه با گسترش COVID-19"

قبل از آفت کش ها محصولات از نظر قانونی می تواند ادعا می کند که آنها می تواند کشتن پاتوژن خاص مانند SARS-CoV-2 این ادعا باید مجاز توسط سازمان حفاظت محیط زیست بر اساس یک بررسی از داده ها. چون رمان ویروس ها به طور معمول نمی بلافاصله در دسترس برای تست آزمایشگاهی سازمان حفاظت محیط زیست تاسیس راهنمایی برای ظهور ویروسی بیماری زا است.

در ژانویه 2020, این آژانس فعال, راهنمایی برای اولین بار در پاسخ به SARS-CoV-2 بهداشت عمومی اورژانس. ارشاد اجازه می دهد تا تولید محصول برای ارائه به سازمان حفاظت محیط زیست با داده ها حتی پیش از شیوع است که نشان می دهد محصولات خود را موثر در برابر سخت تر برای کشتن ویروس ها از SARS-CoV-2. از طریق این راهنمایی و آژانس را بررسی تازه ثبت نام محصولات سازمان حفاظت محیط زیست لیست از محصولات است که با آژانس معیار برای استفاده در برابر SARS-CoV-2 (شناخته شده به عنوان لیست N) شامل بیش از 420 محصولات. در بسیاری از موارد این آژانس قادر به تایید ادعاها در عنوان کمی تا 14 روز.

در این هفته سازمان حفاظت محیط زیست به روز رسانی مطالب برای دو محصول در لیست N به نشان می دهد آنها در حال حاضر آزمایش شده است به طور مستقیم در برابر SARS-CoV-2. این اولین لیست N محصولات که آژانس به بررسی آزمایشگاهی تست داده و مصوب برچسب ادعا می کند در برابر SARS-CoV-2. سازمان حفاظت محیط زیست انتظار برای تایید این ادعا برای بیشتر N لیست محصولات در هفته های آینده.

همه محصولات در سازمان حفاظت محیط زیست لیست N دیدار با آژانس معیارهای اثربخشی در برابر SARS-CoV-2. هنگامی که با استفاده از سازمان حفاظت محیط زیست-ثبت نام ضد عفونی کننده به دنبال این برچسب جهت بی خطر و موثر استفاده کنید. مطمئن شوید که به دنبال تماس با زمان است که مقدار زمان سطح باید مشخصه ، جزئیات آژانس infographic در مورد نحوه استفاده از این محصولات است.

اطلاعات اضافی در سازمان حفاظت محیط زیست coronavirus تلاش: https://www.epa.gov/coronavirus



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب