سازمان حفاظت محیط زیست منتشر نهایی ارزیابی خطر برای متيلن کلرايد و نیاز به محافظت از کارگران در پورتوریکو از قرار گرفتن در معرض خطرات

در اوایل این ماه در آمریکا آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) خود را منتشر نهایی ارزیابی خطر برای متيلن کلرايد. ار

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

در اوایل این ماه در آمریکا آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) خود را منتشر نهایی ارزیابی خطر برای متيلن کلرايد. ارزیابی تکمیل شد به عنوان بخشی از این سازمان ماموریت برای حفاظت از سلامت انسان و محیط زیست تحت سمی Control Act (TSCA).
 
این سند شامل EPA نهایی تعیین که در آن شرایط استفاده از در حال حاضر بی دلیل خطرات برای سلامت انسان یا محیط زیست بر اساس بررسی داده های علمی. برای آماده سازی نهایی ارزیابی خطر سازمان بررسی ادبیات علمی انجام مدل سازی و ارزیابی ریسک فعالیت ها و جمع آوری سمیت قرار گرفتن در معرض و خطر اطلاعات است.
 
سازمان حفاظت محیط زیست یافت می شود بی دلیل خطرات برای سلامت انسان از 47 53 شرایط استفاده از متيلن کلرايد.

  • مصرف کنندگان: آژانس یافت خطرات بی دلیل به مصرف کنندگان از مصرف کننده با استفاده از متيلن کلرايد. مشترک مصرف کننده استفاده می کند عبارتند از آئروسل degreasers/پاک کننده چسب/مهر و موم و رنگ و قلم مو, پاک کننده گریس هنر و صنایع چسب و خودرو محصولات مراقبت مانند تهویه هوا و مایعات. خطرات مصرف کنندگان می تواند از کوتاه مدت استنشاق و تماس پوستی.
  • کارگران و شغلی غیر کاربران: سازمان حفاظت محیط زیست یافت می شود بی دلیل خطرات برای کارگران از مهمترین تجاری با استفاده از متيلن کلرايد. علاوه بر سازمان حفاظت محیط زیست یافت می شود بی دلیل خطرات ناشی از تجاری بسیاری با استفاده از این ماده شیمیایی به کارگران در این نزدیکی هست اما نه در تماس مستقیم با متيلن کلرايد (شناخته شده به عنوان شغلی غیر کاربران). مشترک تجاری با استفاده از شامل حلال برای بخار گریس آئروسل, اسپری پاک کننده چسب رنگ/پوشش روب و خودرو محصولات مراقبت از. خطرات برای کارگران و شغلی غیر کاربران می تواند از هر دو کوتاه مدت و بلند مدت استنشاق و تماس پوستی.

"متيلن کلرايد, همچنین شناخته شده به عنوان عصاره دی کلرومتانی ريشه یک فرار مایع بی رنگ با کلروفرم-مانند بوی گفت:" هری پنا رئیس جمهور Zimmetry محیط زیست. "مردم در معرض این ماده شیمیایی در معرض خطر ابتلا به انواع نگرانی های بهداشتی. در بالا به اندازه کافی غلظت آن می تواند یک فرد به توقف تنفس و سازمان جهانی بهداشت تعیین کرده است که آن ممکن است باعث سرطان در انسان است. قرار گرفتن در معرض سطوح پایین تر ممکن است منجر به سرگیجه و خستگی و سردرد و حالت تهوع به نام چند نگرانی است."
 
در علاوه بر این به استفاده مناسب از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و اجرای مهندسی کنترل در صنایع که با استفاده از این ماده شیمیایی هوا, نظارت ضروری است برای اطمینان از سلامت و ایمنی کارگران است. برای رسیدن به این هدف بهداشت صنعتی و محیط زیست حرفه ای در Zimmetry ارائه تست و نظارت خدمات برای متيلن کلرايد و دیگر مواد شیمیایی بالقوه خطرناک برای مشتریان در پورتوریکو و در سراسر کارائیب. چند سال پیش آنها نیز حمایت از فیلم های آموزشی در مورد متيلن کلرايد و مواجهه با نگرانی های است که می تواند در دیده می شود: https://youtu.be/SDGduHBfEQw
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Zimmetry محیط زیست و بهداشت صنعتی و زیست محیطی و کیفیت هوا انطباق و خدمات مشاوره ای مراجعه کنید www.zimmetry.com تماس (787) 995.0005 یا ایمیل info@zimmetry.com .
 
در مورد Zimmetry محیط زیست
از سال 2002 Zimmetry زیست محیطی ارائه شده است محیط زیست خدمات مشاوره ای به صاحبان ساختمان و مدیران و معماران و مهندسین EHS حرفه ای و شرکت های فورچون 500. این شرکت در پورتوریکو و ارائه خدمات در سراسر کارائیب و آمریکای مرکزی. حرفه ای در Zimmetry پیشنهاد زیست محیطی انطباق کیفیت هوا در محیط داخلی آزبست و سرب و بر اساس رنگ و فاز من ESAs و به طور کلی محیط زیست خدمات مشاوره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن