اپسیلون به نام یک رهبر برای خدمات بازاریابی ایمیل; بالاترین رتبه در زمان ارائه دسته بندی و ذکر شده به عنوان داشتن قوی ترین خدمات حرفه ای در مطالعه

اپسیلون®یک رهبر جهانی در تعامل مدیریت امروز اعلام کرد که آن را به نام یک رهبر در مارس سال 2020 گزارش "Forrest

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

اپسیلون®یک رهبر جهانی در تعامل مدیریت امروز اعلام کرد که آن را به نام یک رهبر در مارس سال 2020 گزارش "Forrester موج™: بازاریابی ارائه دهندگان خدمات ایمیل Q2 سال 2020" توسط Forrester Research, Inc., که ارزیابی اپسیلون PeopleCloud پیام* پلت فرم.

در این گزارش آمده, "اپسیلون باقی می ماند قوی به عنوان یک ایمیل به آژانس. دیرین نیروگاه در این مطالعه اپسیلون همچنان یک مدل است که بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ایمیل اجتناب: این تعادل خوب فن آوری ایمیل با قوی ترین خدمات حرفه ای در مطالعه است."

"تغییر در سراسر صنایع مصرف کننده شتاب گرفته است. به عنوان بازاریابان جستجو برای راه هایی برای رانندگی, فروش ایمیل به دست آورد و جایگاه خود را به عنوان یک اولیه و سود آور کانال برای رسیدن به مشتریان گفت:" ادد Benyo, رئیس جمهور, پیام و بین المللی ارائه شده در اپسیلون. "ما اعتقاد داریم که ما دیرین رهبری در ایمیل نشان میدهد ارزش یک شریک زندگی است که ترکیبی از هوش مصنوعی-led اطلاعات فعال سازی فن آوری و خدمات برای کمک به بازاریابان سرعت انطباق با تغییر نیازهای کسب و کار. در حال حاضر زمان برای بازاریابان به حرکت فراتر از ارسال اپیزودیک ایمیل و به جای تمرکز بر توسعه مشتری مکالمات در طول زمان است که ایجاد نام تجاری پایدار رشد."

با توجه به Forrester داده ها و یکپارچه سازی هوش مصنوعی (AI) و حرفه ای در خدمات متمایز و "امروز بازاریابان مراقبت در مورد چگونه بلافاصله آنها می تواند بخشی از بی شمار انواع داده ها; اگر هوش مصنوعی کمک می کند تا بهینه سازی فرایند نه تنها خلاق; و اگر فروشنده فراهم می کند یک سطح از خدمات حرفه ای است که مناسب نیازهای خود را." در این گزارش اپسیلون بالاترین رتبه در زمان ارائه دسته و دریافت بالاترین نمره ممکن است در تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی ادغام داده ها و حفظ حریم خصوصی و امنیت معیارهای. اپسیلون نیز دریافت نمره بالا در خدمات و معیار است.

برای کامل گزارش "Forrester موج™: بازاریابی ارائه دهندگان خدمات ایمیل Q2 سال 2020" اینجا را کلیک کنید.

اپسیلون نیز تنها ارائه دهنده به رسمیت شناخته شده به عنوان یک رهبر در هر دو وفاداری تکنولوژی و وفاداری خدمات توسط Forrester Research یکپارچه ارائه در اپسیلون PeopleCloud پلت فرم.

در مورد اپسیلون
قرار است در Publicis Groupe هسته اپسیلون یک رهبر در تعامل با مدیریت توانمند سازی مارک برای تبدیل مشتری عادی تجارب به معنی انسان تجربه است. از طریق یک ارتباط مجموعه ای از محصولات و خدمات اپسیلون ترکیبی از پیشرو, هویت, مدیریت, صنعتی, قدرت اطلاعات و تخصص تکنولوژی با نام تجاری فراست به دست آورده بیش از پنج دهه کار با این صنعت برترین برندها. ما انسان طراحی شده, داده, رهبری, بازاریابی, ارائه بی نظیر عمق و وسعت و مقیاس برای کمک به مارک نوبه خود معنی دار تعاملات انسانی استثنایی به نتایج کسب و کار. برای اطلاعات بیشتر www.epsilon.com. دنبال کنید با ما در توییتر @EpsilonMktg.

*اپسیلون PeopleCloud پیام بود که قبلا شناخته شده به عنوان چابکی هماهنگی.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب