اپسون راه اندازی قدرت کارآمد 32 بیتی با میکروکنترلر Arm®Cortex®-M0+ پردازنده

Seiko Epson Corporation (تسه: 6724, "اپسون") اضافه خواهد شد میکروکنترلر جدید واحد (MCU) به شرکت S1C31W سری از

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

Seiko Epson Corporation (تسه: 6724, "اپسون") اضافه خواهد شد میکروکنترلر جدید واحد (MCU) به شرکت S1C31W سری از MCUs. این S1C31W73 دارای یک Arm®Cortex®-M0+ پردازنده و تراشه حافظه فلش. اپسون برنامه ای برای تولید 200000 واحد در هر ماه هنگامی که حجم تولید آغاز می شود در ماه جولای سال 2020 است.

تعدادی از توابع ارائه شده در تجهیزات الکترونیکی در حال رشد بوده است در سال های اخیر و برنامه اندازه در حال افزایش به مقدار اطلاعات نمایش داده می شود. در ضمن تولید کنندگان تجهیزات نیاز یا حفظ و یا بیشتر کوچک کردن اندازه از محصولات خود را و آن را ضروری است برای کاهش تعداد قطعات و صرفه جویی در فضا برد.

برای حل این مشکلات Epson توسعه S1C31W73 یک تک تراشه میکروکنترلر که دارای 384 kB از ساخته شده است در حافظه های فلش و یک کریستال مایع راننده است که می تواند به طور مستقیم درایو یک صفحه نمایش از بالا به 2,560 نقطه. با ترکیب اپسون قوی میکروکنترلر درایور صفحه نمایش با تکنولوژی اثبات شده Arm®Cortex®-M0+ پردازنده Epson کمک خواهد کرد که مشتریان برای افزایش عملکرد و کارایی محصولات خود را در حالی که همچنین کاهش توسعه خود را بار.

این S1C31W73 ارائه طیف گسترده ای از ساخته شده است در لوازم جانبی از جمله USB 2.0 پر سرعت, دستگاه کنترل کننده ساعت زمان واقعی (RTC) انواع تایمر یک مبدل A/D و یک سنسور دما. کم مصرف کنونی این طیف-1.2 µA در RTC حالت و رانندگی زمان از 150 µA/MHz-باعث می شود آن را ایده آل برای گسترش عمر باتری پوشیدنی محصولات و تجهیزات است که می تواند به برقراری ارتباط با رایانه های شخصی بیش از USB. این S1C31W73 نیز می تواند مورد استفاده در تجهیزات صنعتی و ابزار اندازه گیری از آنجا که این عمل در درجه حرارت تا 105℃ (بالاترین دما عامل هنوز برای Epson MCU) و در ولتاژهای بین 1.8 V و 5.5 V.

اپسون متعهد به کمک به مشتریان خود برای بهبود عملکرد محصولات خود را با راه حل هایی که اهرم اپسون را کارآمد و جمع و جور و دقیق فن آوری.

بازو و قشر هستند علائم تجاری ثبت شده از بازو محدود (و یا شرکت های تابعه آن) در ایالات متحده و کشورهای دیگر است. تمام حقوق محفوظ است.

یادداشت:

  1. نگاه کنید به پیوست مشخصات. (124KB)
  2. نگاه کنید به وب سایت زیر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول.
    global.epson.com/products_and_drivers/semicon/products/micro_controller/armcore/

در مورد اپسون
اپسون یک شرکت پیشرو در تکنولوژی اختصاص داده شده برای تبدیل شدن به ضروری برای جامعه با اتصال مردم همه چیز و اطلاعات اصلی خود را کارآمد و جمع و جور و دقیق فن آوری. این شرکت با تمرکز بر رانندگی نوآوری و بیش از انتظارات مشتریان در جوهر افشان تصویری, ارتباطات, wearables و رباتیک. اپسون مفتخر است سهم خود را به تحقق یک جامعه پایدار و مداوم آن تلاش برای تحقق ملل اهداف توسعه پایدار.
رهبری مبتنی بر ژاپن Seiko Epson Corporation در سراسر جهان Epson گروه تولید فروش سالانه بیش از 1 تریلیون ین
global.epson.com/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب