اپستاین شاکی می گوید بیل کلینتون Partied در پدوفیلیا جزیره

در تازه unsealed اسناد یکی از جفری اپستین و Ghislaine ماکسول برجسته ترین شاکیان ادعا می کند منحرف اواز یا موسی

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

در تازه unsealed اسناد یکی از جفری اپستین و Ghislaine ماکسول برجسته ترین شاکیان ادعا می کند منحرف اواز یا موسیقی دو نفری او را مجبور به داشتن رابطه جنسی با بریتانیا را از شاهزاده اندرو و سیاسی "دیگر متصل شده و از نظر مالی قدرتمند مردم" هنگامی که او زیر سن قانونی.

اواخر روز پنج شنبه شب یک قاضی دستور آزادی یک tranche از اسناد و مدارک در یک مدت طولانی در حال اجرا افترا مورد بین ماکسول و ویرجینیا رابرتز Giuffre قبلا "جین سازمان حفاظت محیط زیست شماره 3" که به نظر می رسد به عنوان یک 17 ساله در حال حاضر بدنام تصویر با شاهزاده اندرو به عنوان او برداشت او دور کمر و ماکسول خندیدی در پس زمینه. (در دادگاه اسناد Giuffre نشان می دهد او به این عکس به اف بی آی در سال 2011 و فدرال ساخته شده نسخه.)

مورد حل و فصل شد در سال 2017 و ماکسول و دوک یورک را به شدت تکذیب کرد Giuffre را ادعا می کند. اما ماکسول وکلا نیز مبارزه طولانی و سخت به نگه داشتن اسناد و مدارک در مورد تحت مهر و موم و استدلال خود را انتشار می تواند در معرض و خراب کردن شهرت بسیاری به خوبی متصل به مردم است.

در واقع یک نام در unsealed مقالات بود که از یک رئیس جمهور سابق ایالات متحده. Giuffre گفت: یک وکیل که بیل کلینتون به عنوان مهمان در طول سفر به اپستاین خصوصی جزیره در جزایر ویرجین ایالات متحده و اپستاین به شوخی به او در مورد کلینتون که در جیب خود.

"شما می دانید, من به یاد داشته باشید درخواست جفری چه بیل کلینتون انجام می دهند در اینجا [در جزیره]," Giuffre گفت: وکیل. با توجه به متن خود گفتگو Giuffre اضافه شده که اپستاین خندید او سوال کرد و گفت: "او به من مدیون نفع."

"او هرگز به من گفت آنچه به نفع آنها بودند" Giuffre گفت. "من هرگز نمی دانستند. من نمی دانم اگر او جدی بود. این فقط یک شوخی است."

خواسته دیگری بود که در حال حاضر در این جزیره با اپستاین و کلینتون Giuffre پاسخ ماکسول کسی به نام امی (احتمالا ماکسول معاون سابق امی Tayler) و دو "دختران جوان" از نیویورک است. Giuffre گفت: کلینتون و دیگر بازدید کنندگان ماند در ویلا جدا از خانه اصلی. (در حالی که Giuffre نمی دلالت رئیس جمهور سابق در هر گونه تخلف او توجه داشته باشید مجالس بودند معمول در این جزیره است.)

"زمانی که Ghislaine ماکسول با استفاده از عبارت 'رفتن به یک ماساژ به بیل ریچاردسون,' کجا بودی ؟ "

دوم سیاستمدار نام در اسناد و مدارک آمده سابق نیومکزیکو رژیم صهیونیستی است. بیل ریچاردسون.

در یک سال 2016 رسوب Giuffre گفت: Maxwell فرستاده او را به نیومکزیکو به "ماساژ" به فرماندار دموکرات. "هنگامی که Ghislaine ماکسول با استفاده از عبارت 'رفتن به یک ماساژ به بیل ریچاردسون,' کجا بودی؟" ماکسول وکیل پرسید.

"من نمی توانم به شما بگویم که در آن ما شد. من می دانم که در آن من ارسال شد. من نمی دانم که در آن ما شد زمانی که او به من گفت که" Giuffre پاسخ داده است. (ریچاردسون را رد کرده است مشارکت در اپستین حلقه جنسیت.)

ماکسول همچنین گفته فرستاده Giuffre به داشتن رابطه جنسی با صاحب هتل بزرگ زنجیره ای در سفر به فرانسه در زمان نائومی کمپبل ،

خواسته که در آن آنها تا به حال فیلم Giuffre گفت: "در خود خانه کوچک شهری چیزی. این بخشی از یک هتل اما من نمی خواهد آن را به یک هتل. جفری بود ماندن وجود دارد. Ghislaine بود ماندن وجود دارد. امی بود ماندن وجود دارد. من اقامت وجود دارد. این مرد دیگر بود ماندن وجود دارد. من نمی دانم نام او. من آموزش داده شد Ghislaine بروید و او را ماساژ وابسته به عشق شهوانی."

Giuffre اضافه شده که ماکسول کارگردانی او به داشتن رابطه جنسی با اواخر MIT دانشمند ماروین مینسکی در اپستین کارائیب ترکیب.

مردان دیگر به آنها Giuffre ادعا قاچاق شده اند عبارتند از شاهزاده اندرو سرمایه گلن Dubin مدل scout Jean-Luc برونل دانشگاه هاروارد استاد حقوق Alan Dershowitz و "یکی دیگر از شاهزاده." (برونل شاهزاده اندرو Dershowitz و Dubin باید همه را تکذیب کرد, او ادعا می کند.)

در شهادت Giuffre نقاشی اخلال عکس از اپستین شیوه زندگی ثروتمند است. او گفت: اپستاین تا به حال یک "اتاق مخفی" با "یک دسته کامل از تزئینی تصاویر مستهجن ادبیات و اسباب." از سقف به کف و دیوار با پوشش داده شد "تصاویر مستهجن از دختران که با او ملاقات کرده بود," او گفت:.

تصاویر از خودش خواهد بود اضافه شده به این مجموعه گفت: "Ghislaine در زمان چند عکس برهنه از من برای جفری."

ماکسول همچنین گفته لباس Giuffre تا در لباس مدرسه برای اپستاین. این شامل "بسیاری از" نقش بازی کردن با هم, Giuffre گفت: وکیل.

"جفری خواهد به من بگویید برای رفتن به ماساژ به دوستان. او نمی خواهد به من جزئیات زیادی در مورد آن, اما, او می گویند برای درمان آنها را مانند شما رفتار من."

"جفری عاشق, لاتکس, لباس Ghislaine تا به حال برای ما دختران او, اسارت, لباس, او تا به حال انواع مختلف از لباس های اما مورد علاقه اش بود مدرسه."

در علاوه بر این به آموزش Giuffre چگونه به بیماریهای خدمات اپستاین ماکسول همچنین گفته روت او را در چگونه به جذب دختران دیگر برای سرمایه.

"جفری و Ghislaine هر دو به من آموخت که بسته به شرایط بسته به شما می تواند ارائه آنها را یک کار به عنوان یک درمانگر ماساژ" Giuffre گفت: "یا شما می توانید به آنها بگویید شما واقعا غنی, دوست, با, شما می دانید, عالی اطلاعات تماس در جهان اقدام یا مدل سازی جهان و او را دوست دارد دختران زیبا شما باید به عقب می آیند و دیدار با او را به برخی از پول شما می دانید که ما تا به حال یک دسته کامل از راه قادر به تهیه دختران است."

در عرض نه ماه از جلسه اپستاین او شروع به ارسال به دوستان خود, او گفت:. "وجود دارد هرگز هر گونه بحث و گفتگو با جفری در مورد آنچه که مورد انتظار بود به اتفاق می افتد زمانی که شما ارائه خدمات ماساژ به یکی از جفری دوستان?" یک وکیل پرسید.

"در راه میدان بله" Giuffre پاسخ داد. "در بسیاری از راه های جفری واقعا واقعا تا به حال برای آموزش من این بود که چرا Ghislaine گفت که او و جفری لذت بردم من خیلی بود چرا که آنها واقعا هرگز تا به حال به صحبت می کنند خیلی به من به من بگویید آنچه آنها می خواستند مرا به انجام. شما می دانید من در انتظار شما می دانید جهت خود را. جفری خواهد به من بگویید برای رفتن به ماساژ به دوستان. او نمی خواهد به من جزئیات زیادی در مورد آن, اما, او می گویند برای درمان آنها را مانند شما رفتار من است."

در ضمن Giuffre پرواز در اپستین هواپیما در کنار معروف خود دوستان است. در برخی از پروازها او گفته مجبور به داشتن رابطه جنسی با اپستاین و ماکسول. Giuffre گفت خدمه پرواز گفته شد به دست کشیدن قبل از آمدن به داخل کابین. Giuffre بر این باور بودند که می دانستند چه اتفاقی می افتد گفت: "آن را یک ادم سفیه و احمق به قرار دادن دو و دو با هم می گویند نیز وجود دارد یک دسته کامل از نیمی لباس پوشیدن و نوجوانان در هیئت مدیره با این پیرمرد که به طور مداوم در حال ماساژ توسط آنها..."

Giuffre ذکر شده boldfaced نام که او نیز به پرواز در اپستین جت خصوصی از جمله Campbell, مدل هایدی کلوم هیلاری کلینتون سابق ال گور معاون رئيس جمهور و Simpsons شرکت سازنده مت گرونينگ و همچنین ژاک کوستو نوه الکساندرا. (در یک داستان تخیلی خاطرات Giuffre به یاد می آورد مواجهه Alexandra Cousteau و نوشت که او گفته بود به کوستو ماساژ و اپستاین تا به حال آنها را دوباره تصویب یک لزبین. Giuffre نوشت که او آموخته اپستاین شد bankrolling کوستو دریایی پروژه اکتشاف. یک نماینده از کوستو قبلا رد او صمیمی با Giuffre و یا دریافت پول از اپستاین.)

"این یک مقدار زیادی از همان چیزی است که رفت و پایین بر روی زمین است. بسیاری از بار آن خواهد بود فقط من و جفری یا من و جفری و Ghislaine یا من و جفری و برخی دیگر از دختر بچه" Giuffre گفت: ما دیگر شرکت کنندگان شامل دختران به نام امی و سارا (شاید اپستین دیرین دستیار و اتهام همکاری conspirator سارا Kellen).

اپستاین اغلب افتخار از سنین دختران با آنها او تا به حال روابط Giuffre گفت.

"بدترین که من شنیده ام از دهان خود بود [این] pretty 12 سال دختران او پرواز کرده بود در روز تولد خود را. این یک سورپرایز تولد هدیه ای از یکی از دوستان خود را و آنها را از فرانسه" Giuffre گفت.

"من آنها را ببینید من آنها را ملاقات. جفری bragged پس از آن پس از او آنها را ملاقات کرد که آنها 12 ساله و پرواز بیش از فرانسه چرا که آنها واقعا فقیر بیش از وجود دارد و پدر و مادر خود نیاز به پول.

"او به طور مداوم به لاف زدن در مورد دختران سنین و یا جایی که او آنها را یا از خود گذشته و چه وحشتناک خود گذشته بود و خوب او است و آن را برای آنها است."

"این گزاره بود که اگر هر چیزی که تا کنون اتفاق افتاده بین جفری و من, که من می خواهم به ثبت نام فرزند من به او اساسا و کودک خواهد بود و Ghislaine است."

متن نیز یکی دیگر از نکات برجسته هولناک و قبلا گزارش شده اتهام: که اپستاین و ماکسول می خواستم Giuffre به فرزند خود.

Giuffre گفت: یک وکیل که اپستاین ارائه او یک عمارت و درآمد ماهانه به نوزاد خود را.

"پیشنهاد شد که اگر هر چیزی که تا کنون اتفاق افتاده بین جفری و من, که من می خواهم به ثبت نام فرزند من به او اساسا و کودک خواهد بود و Ghislaine است و من به دنبال پس از آن تا زمانی که چیزی اتفاق افتاده بین جفری و I."

Giuffre نیز خاص اپستاین را تنها شناخته شده مشتری, victoria's Secret مغول Les Wexner به عنوان کسی که ممکن است اطلاعات در مورد اتهام قاچاق جنسی حلقه. ("من فکر می کنم او تا به اطلاعات مربوطه" Giuffre گفت: تحت بازجویی "اما من فکر نمی کنم او به شما بگویم حقیقت است.") وقتی پرسید که آیا شعبده باز دیوید کاپرفیلد یا موسیقی دان Tommy Mottola ممکن است اطلاعات مربوط به او گفت که او نمی دانست.

در علاوه بر این به Wexner, Giuffre ذکر شده 85 نفر به عنوان شاهد با دانش از اتهام سوء استفاده از جمله اپستین کارکنان یک "سفر آشپز" برای سرمایه گذار یک فرد که "کار کرده و Ghislaine ماکسول و اطلاعات در مورد Ghislaine ماکسول, استخدام دختران برای جفری اپستین" یک گر که کار را برای اپستاین و "اطلاعات در مورد Ghislaine ماکسول و جفری اپستین جنسی قاچاق رفتار" و یک زن جوان به نام یوهانا Sjobjerg, که کار را برای اپستاین و "نیز در حال حاضر در یک مناسبت با شاهزاده اندرو Ghislaine ماکسول و ویرجینیا Giuffre زمانی که خانم Giuffre جزئی بود."

در خود براده ماکسول مقابله با یک لیست از 75 نفر است که می تواند ظاهرا پشتیبانی از نسخه خود را از حوادث. (برخی از همان افراد بودند ذکر شده توسط هر طرف.) ماکسول وکلا نیز به دنبال فشار با نوک انگشت سوراخ در Giuffre داستان و خواستار انتشار سوابق تحصیلی و شهادت از دریا یک لاگو کارکنان در تلاش برای اثبات او بود 17 و 15 هنگامی که او شروع به کار در Mar-a-Lago, جایی که او مدعی ماکسول اول استخدام خود را. ماکسول وکلای متهم Giuffre از دروغ گفتن در مورد اپستین "'برده' برای 4 سال از 1998-2002 است و او با اپستاین که به طور مداوم در طول چهار سال دوره است."

این اسناد همچنین به نظر می رسد برای نشان دادن جفری اپستاین خود را مربیگری ماکسول در مورد چگونگی پاسخ به اتهامات علیه او را با یک ایمیل از "جفری E." نشان دادن یک بیانیه سرمایه به نظر می رسد باید گذراند ،

"من هرگز یک حزب در هر عمل جنایی مربوط به JE" بیانیه آمده است: پس از محکوم کردن "نهفته است, کنایه, تهمت" در مطبوعات است.

در حالی که بسیاری از این ایمیل نوشته شده است که فرد برای اولین بار به عنوان اگر آن را به معنای آمدن از ماکسول نویسنده احتمالا اپستاین به نظر می رسد به لغزش در یک نقطه: "من بخشی از, و نه شما باید چیزی برای انجام با, JE plea bargain" آن را می گوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن