اریک Ribbens Retells داستان های کتاب مقدس را حس آشنایی و اصالت و ارتباط برای این نسل

در "پیچش از نفس او: Contemplations از کلمه" اریک Ribbens بازنویسی کرده است برخی از داستان های مشهور در کتاب مق

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

در "پیچش از نفس او: Contemplations از کلمه" اریک Ribbens بازنویسی کرده است برخی از داستان های مشهور در کتاب مقدس از طریق یک چشم انداز relatable به هر مسیحی است.
 
اریک Ribbens هدف از این کتاب مقدس و بنیاد ایمان مسیحی به آشنا و معتبر و مربوط به نسل جوان و همه مردم به طور کلی امید به جلو در "این قطعه از محدود تخیلی است که خدا همه را دوست دارد بسیار در یک راه جدید است." او به کاوش و امروز دیدگاه های او به عنوان بازگویی داستان کتاب مقدس نشان میدهد که چگونه شخصیت پیروزی در طول مبارزات خود با خدا را در کنار خود. برخی از این دیدگاه شامل غم و اندوه برای حوا, سردرگمی برای دیوید شادی برای الیزابت, عشق مریم و یوسف و درد برای یهودا Iscariot, و بیشتر. در انجام این کار او افزود: برخی از حوادث که ممکن است به طور طبیعی رخ داده است اما قلم در کتاب مقدس برای بالا بردن افکار و احساسات از شخصیت های که از نزدیک مربوط به خوانندگان. در طول این سوالات بحث نیز ارائه شده پس از هر فصل است.
 
"پیچش از نفس او: Contemplations از کلمه" بود که با الهام از Eric Ribbens تجربه به عنوان یک معلم زیست شناسی, پل علم و حقایق کتاب مقدس در حالی که به در نظر گرفتن آنچه که دانش آموزان و بسیاری از افراد به شدت دوست نداشتند در مورد هر دو کلاس درس و مسیحیت: اقتدارگرا "فقط-انجام-این" معلمان بی ربط و اصیل تجربه فلج ذهنی محدودیت ساخته شده است که مفاهیم دشوار برای ادغام در روز به روز زندگی. این کتاب شما را فکر می کنم و به شما فرصت برای انعکاس. این کتاب های خوب به عنوان خوانده شده برای مطالعه کتاب مقدس و مسیحیان که به دنبال یک نوع متفاوت از تحریک به بهبود ایمان خود را.
 
نسخه کتاب موجود در آمازون (https://www.amazon.com/Eddies-His-Breath-Contemplations-Word/dp/1480873993/) و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان.
 
پیچش از نفس او: Contemplations کلمه
نوشته شده توسط اریک Ribbens
منتشر شده توسط گذرگاه طاقدار

تاریخ انتشار: مارس 19, 2019Paperback قیمت: $15.99 Kindle قیمت: $4.79

 
 
درباره نویسنده
 
اریک Ribbens مادام العمر است مسیحی که می آموزد گیاه شناسی در دانشگاه ایلینوی غربی. او ساکن در ماکوم, Illinois. "پیچش خود نفس" است و کتاب دوم خود را.
 
 
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن