اریکسون در ادامه 5G rollout در انگلستان

اریکسون (NASDAQ: ERIC) انتخاب شده توسط O2 UK برای استقرار آن 5G رادیو دسترسی شبکه (زد) و حتی دورتر در سراسر ان

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

اریکسون (NASDAQ: ERIC) انتخاب شده توسط O2 UK برای استقرار آن 5G رادیو دسترسی شبکه (زد) و حتی دورتر در سراسر انگلستان به روز رسانی های موجود 2G/3G/4G سایت به عنوان بخش قابل توجهی شبکه برنامه نوسازی.

پس از راه اندازی O2 5G شبکه های تجاری در اکتبر سال گذشته, تمدید همکاری با اریکسون شامل سخت افزار و نرم افزار و خدمات ارتقاء در غرب انگلستان آوردن بیشتر پوشش صدا و دیتا با ظرفیت.

برندان o'reilly, CTO, O2 می گوید: "ما را خوشحال و برای حرکت رو به جلو با اریکسون به عنوان یکی از اصلی ما فروشندگان برای ما 5G rollout. ارتباطات از راه دور هرگز مهم تر بوده است در حفظ کشور متصل است و ما مشتاقانه منتظر آوردن افزایش قابلیت های 5G به مشتریان ما است."

پیشرو در محصولات و راه حل های از اریکسون رادیو سیستم نمونه کارها استفاده می شود در این اعزام که شامل جدید چند بانده و گسترده باند 5G رادیو به عنوان به خوبی به عنوان جدید 5G-بهینه سازی basebands به ساخت پایدار سایت در آماده سازی برای آینده را افزایش می دهد در 5G پوشش و ظرفیت.

یک نوآوری خوشه نیز توسعه یافته به عنوان یک پلت فرم همکاری به منظور بررسی و آزمون آینده تلفن همراه, معماری, تکنولوژی و سیستم های به عنوان O2 می سازد و بیشتر به سمت پتانسیل شبکه مهاجرت به 5G مستقل (س) معماری.

اریکسون همچنان به حمایت از O2 با اجرای تجاری 5G در دیگر شهرها و مکان در انگلستان و اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی آوردن افزایش پهنای باند تلفن همراه خدمات و افزایش اتصال به میلیون ها نفر از مشترکان انگلستان است.

آرون Bansal رئیس جمهور از اروپا و آمریکای لاتین اریکسون گفت: "5G خواهد شد بسیار مهم برای انگلستان بهبود اقتصادی و زیر بنای آن در آینده دیجیتال. ما متعهد به تضمین این که انگلستان به آن gigabit اتصال به اهداف به طوری که شرکت ها و جامعه بهره مندی از کیفیت اتصال. ما خوشحال به ادامه همکاری های دراز مدت ما با O2 با این شبکه 5G تکامل است.

ما مفتخریم به گسترش جهان ما-کلاس 5G پوشش پیشرو نوسازی UK شبکه به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای سال آمده است. با هم با تمام مشتریان ما, ما در حال تمرکز بر ارائه ظرفیت بیشتر و اتصال آن به عنوان شبکه های مهم تر از همیشه."

یادداشت به ویراستاران:

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد اریکسون 5G

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد اریکسون سیستم رادیویی

ما را دنبال کنید:

اشتراک اریکسون منتشر شده در مطبوعات در اینجا.
www.twitter.com/ericsson
www.facebook.com/ericsson
www.linkedin.com/company/ericsson

در مورد اریکسون:
اریکسون را قادر می سازد ارتباطات ارائه دهندگان خدمات را به تصرف کامل ارزش اتصال. این شرکت نمونه کارها دهانه, شبکه های دیجیتال, خدمات, خدمات مدیریت و در حال ظهور کسب و کار و طراحی شده است برای کمک به مشتریان ما بروید دیجیتال افزایش بهره وری و پیدا کردن جریان درآمد. اریکسون سرمایه گذاری در نوآوری تحویل داده اند مزایای تلفن و تلفن همراه باند پهن برای میلیاردها نفر از مردم در سراسر جهان است. این Ericsson سهام ذکر شده در نزدک استکهلم و در نزدک نیویورک. www.ericsson.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب