ERNW بررسی کد منبع برای Huawei 5G هسته شبکه UDG می یابد آن است که با کیفیت خوب

ERNW مستقل آن امنیت ارائه دهنده خدمات در آلمان به تازگی انجام بررسی های فنی از کد منبع برای Huawei واحد توزیع

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

ERNW مستقل آن امنیت ارائه دهنده خدمات در آلمان به تازگی انجام بررسی های فنی از کد منبع برای Huawei واحد توزیع دروازه (UDG) 5G در هسته شبکه های. ERNW ارشد حسابرسان بررسی کد منبع توسط پیشرو با استفاده از ابزار و روش ها و همچنین به عنوان صنعت بهترین شیوه و منتشر شد نقد و بررسی گزارش. این گزارش نشان داد که کد منبع با کیفیت شاخص خوبی است که Huawei تاسیس شده است و مناسب مهندسی نرم افزار فرایند UDG. این است که قانع کننده اثبات این که Huawei 5G هسته شبکه های امن و قابل اعتماد است.

UDG یک شبکه همگرا عنصر است که می تواند روند هر دو 5G سنتی و خدمات شبکه. در یک 5G هسته ای شبکه می تواند تابع به عنوان یک کاربر هواپیما تابع (UPF). در شبکه های سنتی آن می تواند به عنوان یک خدمت دروازه برای کاربر هواپیما و یک بسته داده ها دروازه شبکه برای کاربر هواپیما. ERNW بررسی کد منبع برای UDG قطعات در Huawei Cyber Security شفافیت در مرکز بروکسل, بلژیک. بررسی پوشش source code با کیفیت فرآیندهای ساخت و منبع باز جزء چرخه مدیریت. کد منبع با کیفیت بررسی نشان داد که پیچیدگی کد منبع خود را در زیر آستانه تکراری کد است که به ندرت در حال حاضر تنها جایی که مناسب و نا امن توابع به نظر می رسید به اجتناب شود هر کجا که ممکن است. ساخت فرایند بررسی نشان داد که تمام فایل های باینری کامپایل شده با امن گزینه های انتخابی و نیز ساخته شده با یک سطح قابل قبول از باینری هم ارزی. بررسی چرخه عمر مدیریت منبع باز اجزای نشان داد که جدایی از کد منبع باز, کد جابجایی و همچنین اسناد و مدارک و پچ مدیریت همه مناسب و استانداردهای مدرن. با توجه به نتایج حاصل از این ویژگی های, نقد و بررسی کد منبع با کیفیت شاخص خوبی است که Huawei تاسیس شده است و مناسب نرم افزار مهندسی فرآیند.

توسعه اجتماعی و اقتصادی تبدیل شده است و بیشتر وابسته به 5G و جهان گرفته شده توجه داشته باشید باور است که تهدید بالقوه و اثرات در حال افزایش است و جهانی زنجیره تامین نیاز به تحت کنترل نگه داشته برای کاهش خطرات خود را. به نگه دارید تا با تغییر سریع تکنولوژی Huawei است که به طور فعال به کاوش آن قابلیت های امنیتی و خواهد بود بیشتر باز, بی پرده و شفاف که به همکاری با مشتریان و شرکای صنعت و سازمان های دولتی. این تغییر بهتر است دیده می شود در آن همکاری با ERNW در طول این بررسی.

بیش از 30 سال گذشته, Huawei محصولات و راه حل مستقر شده اند در بیش از 170 کشور و منطقه و حفظ شهرت خوب برای امنیت در این صنعت است. در زیر ویژگی های جدید و امنیت محیط زیست, Huawei در رابطه با ساخت و اجرای یک E2E جهانی امنیت سایبری سیستم تضمین به عنوان یکی از کلیدی آن استراتژی های توسعه است. Huawei همچنان به سرمایه گذاری در امنیت سایبر R&D و نوآوری به منظور ارتقاء امنیت سایبری قابلیت های. Huawei را نیز تقویت همکاری خود را با حامل های همکاران صنعت و دولت به طور شفاف و باز با هدف ساخت یک اعتماد cyber security محیط زیست برای 5G.

دانلود خلاصه گزارش

ERNW مستقل آن ارائه دهنده خدمات امنیت در هایدلبرگ, آلمان. از زمان تاسیس آن در سال 2001 تمرکز بر روی فروشنده مستقل مشاوره و ارزیابی خدمات در تمام زمینه های آن امنیت است. با عرضه این خدمات را به مشتریان خود ERNW تلاش برای "جهان را به مکانی امن تر".

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت ERNW آنلاین در https://www.ernw.de/index.html



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن