آژانس اتحادیه اروپا می خواهد 'و' عودت به اتهام جنایات جنگی

یک گزارش جدید از اتحادیه اروپا حمایت نسل کشی تحقیقات بدن می گوید: اضافه کردن جنایات جنگی و نسل کشی به اتهام تر

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

یک گزارش جدید از اتحادیه اروپا حمایت نسل کشی تحقیقات بدن می گوید: اضافه کردن جنایات جنگی و نسل کشی به اتهام تروریسم برای 'است' مبارزان بازگشت به اتحادیه اروپا منجر به سخت تر جملات و "بیشتر عدالت" برای قربانیان.

سابق "دولت اسلامی" (IS) مبارزان که در بازگشت به اروپا از درگیری در عراق و سوریه باید به اتهام جنایت جنگی همراه با تروریسم گفت: گزارش منتشر شده در پنج شنبه توسط اتحادیه اروپا حمایت "نسل کشی شبکه است."

با توجه به شبکه بسیاری از به اصطلاح بازگشت جنگجویان تروریست خارجی (FTFs) وابسته است و تنها در صورت تحت اتهامات عنوان شده علیه تروریسم داخلی قوانین در اتحادیه اروپا کشور است که با یک اساسنامه محدودیت ها است که مجموعه یک زمان محدود به تعقیب.

ادامه مطلب: تعقیب است عودت در آلمان نیاز به قانون طولانی ترین بازوی

اما "هسته جنایات بین المللی" مانند نسل کشی و جنایت علیه بشریت یا جنایت جنگی می تواند تحت پیگرد قانونی بدون اساسنامه محدودیت ها و اضافه شدن به تروریسم داخلی اتهامات عنوان شده علیه. اوج اتهامات می تواند منجر به صدور حکم سنگین تری در این گزارش گفت:.

نسل کشی شبکه گفت: در این گزارش که پایه و اساس قانونی برای رسیدگی به پرونده های سابق است که اعضا باید اصلاح کرد و اعلام کرد فعالیت های این گروه در عراق و سوریه انجام معیارهای قانونی تحت قوانین بین المللی بشردوستانه به عنوان یک "سازمان غیر دولتی گروه مسلح."

"بنابراین اعضای آن و جنگجویان تروریست خارجی می تواند مسئول ارتکاب جنایات جنگی و هسته ای دیگر جنایات بین المللی."

جملات سخت تر

نسل کشی شبکه پشتیبانی می کند معنای آن یک آژانس اتحادیه اروپا مستقر در Hauge متشکل از دادستان از کشورهای عضو.

معنای آن گفت: 20 نفر که به دادگاه رفت پس از این روش در پنج کشور از جمله فرانسه و آلمان و هلند به رهبری "به طور قابل توجهی بالاتر" جملات.

بیشتر بخوانید: چگونه یک خانواده آلمانی به پایان رسید تا در سوریه دولت اسلامی کنترل قلمرو

در یک مثال یک آلمانی جهادی که نوشته شده یک ویدیو از خود بریدن گوش و بینی یک مرده سوریه سرباز محکوم به هشت و نیم سال زندان برای جنایت جنگی از "خشم بر منزلت شخصی."

در یک مورد دیگر یک هلندی جهادی جنگنده محکوم شد به بیش از هفت سال در هلند برای به اشتراک گذاری یک عکس از خود را در Facebook خنده در کنار یک مرد مصلوب.

همبستگی اتحادیه اروپا در نسل کشی

این گزارش همچنین با اشاره به یک مطالعه از سال 2018 توسط مرکز بین المللی مطالعه افراط گرایی در لندن برآورد وجود دارد بیش از 13000 نفر در اروپا در ارتباط است از جمله مبارزان سابق و زنان و کودکان.

این گزارش همزمان با روز "5 و اتحادیه اروپا علیه مصونیت از مجازات برای نسل کشی و جنایت علیه بشریت و جنایات جنگی است."

بیشتر بخوانید: بیش از 60 آلمانی ها در میان اسلامگرایان در ادلب

در "5 و اتحادیه اروپا علیه مصونیت از مجازات ما به جهان نشان می دهد که ما مراقبت نه تنها در مورد شهروندان اروپایی اما در مورد بشریت به عنوان یک کل. آن است که مشترک ما مسئولیت را به عدالت به قربانیان بی شمار و مردم تحت تاثیر درگیری های مسلحانه," معنای آن رئیس جمهور Blue كرده گفت: در آزادی مطبوعات روز شنبه.

wmr/rc (dpa AFP)

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب