اتحادیه اروپا موافقت خود را با بازگشایی مرزها به 14 کشور گسترش ممنوعیت سفر برای ما گردشگران

آمریکا و برزیل و روسیه را ساخته اند آن را در لیست کشورهایی که اتباع به طور نامحدود ممنوع از ورود به وبلاگ. مقا

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

آمریکا و برزیل و روسیه را ساخته اند آن را در لیست کشورهایی که اتباع به طور نامحدود ممنوع از ورود به وبلاگ. مقامات اروپایی گفت: بان کی مون "یک ورزش از خود مسئولیت" در میان جهانی موج.

اتحادیه اروپا روز سه شنبه تمدید ممنوعیت مسافران از ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر فراتر از 1 ژوئیه به نقل اپیدمیولوژیک عوامل برای تصمیم گیری.

در ماه گذشته ما شاهد آن تعداد از موارد به طور پیوسته افزایش پس از بسیاری متحده کاسته مستند اقدامات است. عدم هماهنگی بین ایالتی و ناهموار پاسخ از دولت فدرال کمک کرده به چندین شیوع بیماری های جدید در سراسر کشور است.

کشورهای دیگر در این لیست عبارتند از برزیل, روسیه و هند که خود را دیده اند و تعداد موارد مثبت افزایش در هفته های اخیر. آمریکا و برزیل و روسیه و هند کشورهایی با بیشترین تعداد موارد تایید شده در جهان است.

"این یک تمرین خوب باشد و یا غیر دوستانه به کشورهای دیگر" اسپانیایی وزیر خارجه Arancha Gonzalez Laya محلی گفت ایستگاه رادیویی Cadena جلوتر از لیست انتشار. "این ورزش از خود مسئولیت."

بیشتر بخوانید: آلمان نقشه از coronavirus مقررات داخلی سفر

تایید شده برای سفر

در همین حال اتحادیه اروپا را تایید کرده است بازدید از استرالیا و کانادا و ژاپن. مسافران چینی را مجاز به مراجعه انتظار متقابل دسترسی به چین و اتحادیه اروپا برای بازدید کنندگان.

کشورهای دیگر مورد تایید اتحادیه اروپا برای سفر شامل الجزایر, گرجستان, مونته نگرو, مراکش, نیوزیلند, رواندا, صربستان کره جنوبی و تایلند و تونس و اروگوئه.

ادامه مطلب: تعطیلات در آلمان در طول COVID-19: آنچه مسافران نیاز به دانستن

در زمان مقتضی

لیست کشورهای مجاز است از لحاظ فنی یک پیشنهاد است. با توجه به شورای اروپا, کشورهای عضو را نهایی می گویند که چگونه این محدودیت ها کاسته برای کشورهای در لیست.

"مقامات کشورهای عضو باقی می ماند مسئول اجرای محتوای این پیشنهاد گفت:" شورای. "آنها ممکن است در شفافیت کامل آسانسور تنها به تدریج محدودیت های مسافرتی نسبت به کشورهای ذکر شده است."

اتحادیه اروپا نگه داشته است ممنوعیت سفر در محل در مرزهای خارجی آن از اواسط ماه مارس. بان کی مون تمدید شد به غیر از اتحادیه اروپا و منطقه شنگن کشورهای عضو از جمله سوئیس و نروژ ایسلند و لیختن اشتاین.

لیست ممنوع و مجاز کشور به روز خواهد شد هر 14 روز را به حساب پیشرفت و یا عدم آن نسبت به شورا.

ادامه مطلب: اجاره برای تعطیلات در خواست بزرگ در میان 'ایمنی' گردشگران داخلی

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.

ls/rs (dpa, AP, AFP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن