اتحادیه اروپا و سران مطبوعات چین در تجارت هنگ کنگ, قانون تامین

تنش در حال افزایش است, بین 27-عضو بلوک و چین بیش از یک طیف وسیعی از مسائل از جمله هنگ کنگ و coronavirus بیماری

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

تنش در حال افزایش است, بین 27-عضو بلوک و چین بیش از یک طیف وسیعی از مسائل از جمله هنگ کنگ و coronavirus بیماری همه گیر. پس از صحبت با رهبران اتحادیه اروپا, ستاد ارسال استرن پیام به چین است.

بالا مقامات اتحادیه اروپا زده سختی تن در طول مذاکرات روز دوشنبه با فشار دادن دکمه چین در آن رابطه تجارت و سرمایه گذاری و هشدار دهنده از "عواقب بسیار منفی" اگر آن پیش می رود با aproposed بحث امنیت قانون برای هنگ کنگ است.

رئیس شورای اروپا چارلز میشل و کمیسیون اروپا سر Ursula von der Leyen همچنین متهم چین از رهبری یک کمپین دروغ در اطراف coronavirus بیماری همه گیر.

این ستاد اتحادیه اروپا صحبت می کرد در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از 22nd, چین و اتحادیه اروپا در نشست فیلم برگزار شد در روز دوشنبه با چین لی کچیانگ نخست وزیر چین و رئیس جمهور چین در میان افزایش تنش و افزایش بی اعتمادی بین بروکسل و پکن است.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا-چین نشست: واقعا چه اتفاقی افتاد ؟

'نامتعادل رابطه'

"ما همچنان به نامتعادل تجارت و سرمایه گذاری رابطه گفت:" von der Leyen اضافه کرد که بیشتر جاه طلبی لازم بود در طرف چینی به نتیجه مذاکرات در توافق نامه سرمایه گذاری.

میشل نیز نامیده می شود برای جبران تجارت رابطه گفت: "ما روشن ساخته است که ما نیاز به حل و فصل مشکلات بتن."

مذاکرات طولانی مدت دسترسی به بازار برای سرمایه گذاری اول آغاز شد و در سال 2014. به عنوان بخشی از قرارداد سرمایه گذاری اتحادیه اروپا می خواهد چین برای باز کردن بازار برای سرمایه گذاران خارجی اطمینان از شفافیت بیشتر و ارائه شرایط عادلانه برای شرکت های اروپایی است.

بحث با این حال افتاده اند را به یک بن بست. مقامات اتحادیه اروپا را متهم کرد چین از عدم به خوبی به تعهدات آن ساخته شده در سال گذشته مربوط به معامله.

یک معامله می تواند هنوز هم ممکن است در این سال اگر چین می امتیازات گفت: Michel. به نام او برای تشدید مذاکرات در چند ماه آینده.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا خواستار گفت و گو باز' با چین

هنگ کنگ coronavirus دروغ

در هنگ کنگ, میشل گفت: "ما بیان ما قبر نگرانی در مورد پیشنهاد امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ است."

"ما به نام چین را به دنبال وعده های داده شده به مردم هنگ کنگ و جامعه بین المللی در مورد هنگ کنگ درجه بالایی از خودمختاری و تضمین آزادی."

در coronavirus Von der Leyen گفت: "ما شاهد حملات سایبری در محاسبات سیستم در بیمارستان ها و ما می دانیم منشاء حملات سایبری."

استرن پیام به چین می آید پس از اتحادیه اروپا تحت آتش برای دفاع از تصمیم خود برای رضایت به سانسور نامه شرکت نوشته شده توسط اتحادیه اروپا سفیران پیش از انتشار آن در رسانه های چینی.

همکاری بیشتر رقابت می گوید چین

هیچ مقامات چینی در کنفرانس خبری.

لی گفت که همکاری با اتحادیه اروپا اهمیت بیشتری نسبت به رقابت, گزارش چین state-run TV تلویزیون مرکزی چین پیشتر در روز دوشنبه.

چین مایل است برای افزایش همکاری با بلوک در COVID-19 واکسن و درمان توسعه برای مبارزه با ویروس همه گیر Li گفت.

پکن همچنین امیدوار است اتحادیه اروپا می تواند استراحت صادرات اقدامات کنترلی در برابر چین گفت: با توجه به تلویزیون دولتی تلویزیون مرکزی چین.

هفته گذشته چین سفیر اتحادیه اروپا گفت: این مذاکرات یک فرصت برای ایجاد روابط "بیشتر سازنده و اساسی با تصرف فرصت و پرداختن به چالش است."

اما او همچنین با انتقاد بروکسل قصد دارد به اعمال قوانین سخت تر برای یارانه شرکت های خارجی که آمار شرکت های چینی.

kmm, kp/stb ("رویترز" dpa خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب