اتحادیه اروپا اعلام کرد 'Black Lives Matter' محکوم نژادپرستی

اتحادیه اروپا رای به محکوم کردن نژادپرستی و خشونت پلیس هر دو در بلوک و ما در یک قطعنامه جدید اتخاذ شعار "سیاه

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

اتحادیه اروپا رای به محکوم کردن نژادپرستی و خشونت پلیس هر دو در بلوک و ما در یک قطعنامه جدید اتخاذ شعار "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است." این قطعنامه همچنین محکوم به "هولناک مرگ جورج فلوید."

پارلمان اروپا رای دادند جمعه اعلام "Black Lives Matter" در یک قطعنامه برای محکوم کردن نژادپرستی و سفید برتری. این قطعنامه هیچ قانونی انشعابات اما یک سیگنال را می فرستد حمایت از ضد نژادپرستی تظاهرات.

"ما باید مطمئن شوید که در تمام جوامع ما همه شهروندان آزاد هستند" اتحادیه اروپا مجلس میریام Dalli گفت: در طول یک جلسه عمومی پیش از آن در هفته. "سیاه و سفید زندگی فراموش ماده — ما باید به صحبت با صدای بلند و روشن و می گویند: پاک و سفید زانو از گردن."

تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس را در سراسر اروپا در هفته های اخیر پس از کشته شدن غیر مسلح سیاه جورج فلوید در مینیاپولیس در ایالات متحده در آوریل 25.

این قطعنامه تصویب شد 493 رای به 104 و "به شدت محکوم وحشتناک مرگ جورج فلوید."

اتحادیه اروپا گروه پارلمانی تمدید اروپا حمایت این قطعنامه با مجلس سمیرا رافائلا با استناد به اتحادیه اروپا شعار "ایران در تنوع است."

بیشتر بخوانید: عمو بن و عمه Jemima آرم: چگونه آلمان در برخورد با یک مشکل مشابه

قطعنامه را محکوم کرد, آمریکا و اتحادیه اروپا به طور یکسان

این قطعنامه همچنین محکوم سنگین-دست واکنش آمریکا به معترضان و انتقاد رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای "التهابی شعارهای" را به عنوان او را تهدید به استقرار نظامی علیه معترضان.

اما کشورهای عضو اتحادیه اروپا شد, از انتقاد معاف نیست. پارلمان اروپا به نام بر مراکز اتحادیه اروپا برای محکوم کردن "نامتناسب استفاده از زور و گرایش های نژادپرستانه در اجرای قانون است."

این قطعنامه جدید نیز شناسایی تاریخی تجارت برده که بسیاری از کشورها در بلوک مالی بهره مند از, به عنوان یک "جنایت علیه بشریت است."

پارلمان اروپا همچنین با تصویب یک قطعنامه در روز جمعه که تهدید چین با اقدام قانونی اگر پکن تحمیل امنیتی جدید قانون در هنگ کنگ. همچنین مصوب شد تماس برای رسیدگی به اتهام سوء استفاده از بودجه اتحادیه اروپا با نخست وزیر چک Andrej Babis.

بیشتر بخوانید: Juneteenth: جشن پایان برده داری

سازمان ملل متحد محکوم نژاد پرستی

اتحادیه اروپا Black Lives Matter وضوح می آید ساعت پس از سازمان ملل متحد شورای حقوق بشر محکوم تبعیض آمیز و خشونت پلیس و خواستار یک گزارش در "نژادپرستی نظاممند."

با این حال گروههای حقوق بشری مورد انتقاد سازمان ملل متحد در بیانیه به آن اشاره نمی کند ما به صراحت متهم بدن غارنوردی به فشار از واشنگتن است.

اتحادیه اروپا را به وضوح بر می آید Juneteenth تاریخی سالگرد پایان برده داری در ایالات متحده است. رئیس جمهور تهمت میزبان اولین تجمع در Tulsa, Oklahoma در شنبه سایت از یکی از این کشور بدترین مسابقه کشتار در سال 1921. تهمت و تهدید "هر معترضان و آنارشیست ها و آشوبگران, غارتگران و یا lowlifes" در توییتر پیش از این تجمع است.

مغلوب ساختن پیشی جستن را نادیده گرفته است خود دولت در بهداشت عمومی مشاوره به سرعت گسترش coronavirus در میزبانی این تجمع است.

اد/dr (AFP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن