اتحادیه اروپا و هند و حرکت و نزدیک به تفاهم

پس از آنلاین نشست بین اتحادیه اروپا و هند دو قدرت را اعلام کرد قصد دارد برای راه اندازی یک "سطح بالا و گفت و گ

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

پس از آنلاین نشست بین اتحادیه اروپا و هند دو قدرت را اعلام کرد قصد دارد برای راه اندازی یک "سطح بالا و گفت و گو" در سرمایه گذاری و تجارت است. جزئیات هر گونه پتانسیل تجارت آزاد پیمان نامشخص باقی می ماند.

هند و اتحادیه اروپا قول داده اند که به تعمیق روابط تجاری روز چهارشنبه با دو طرف موافقت خود را برای راه اندازی یک سطح وزرا گفت و گو در تجارت و سرمایه گذاری است.

پس از کنفرانس ویدئویی بدون ذکر شده بود در قاب زمان از یک توافقنامه تجارت آزاد است که مورد بحث برای چندین سال.

"سطح بالا گفت و گو را با هدف پرورش پیشرفت در تجارت و موافقت نامه های سرمایه گذاری پرداختن به تجارت مواد محرک و بهبود شرایط برای معامله گران و سرمایه گذاران در هر دو طرف و همچنین بحث در مورد زنجیره تامین ارتباط" یک بیانیه مشترک گفت: پس از مذاکرات.

این نشست به رهبری نارندرا نخست وزیر هند اروپایی رئیس شورای چارلز میشل و رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen.

"به عنوان بزرگترین دموکراسی اتحادیه اروپا و هند باید همکاری نزدیک تر به ترویج و حفاظت از منافع مشترک بر اساس موثر multilateralism قانون و حقوق بشر" von der Leyen در توییتر نوشت.

اتحادیه اروپا هند بزرگترین شریک تجاری با دو راه تجارت به مقدار $115.6 میلیارد (€101.3 میلیارد دلار) در 2018-19.

ادامه مطلب: هند و اتحادیه اروپا بر coronavirus خاردار مسائل تجاری

چین قانون تابعیت افزایش تنش

بحث و گفتگو در روز چهارشنبه در نشست فیلم نیز لمس در همکاری های دفاعی و مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

هند مقام وزارت خارجه Vikas Swarup به خبرنگاران گفت که مذاکرات متمرکز در دهلی نو قصد دارد به ادغام تولید داخلی به جهانی زنجیره تامین.

"هند و اتحادیه اروپا برگزار شد بحث در این گسترده مبتنی بر تجارت و سرمایه گذاری توافق برای مدتی" او گفت:. "اما پس 2013, این مذاکرات واقعا صورت گرفته است.

ریشه کن کردن کار کودکان باقی می ماند یک نقطه چسبیده در همکاری بین دو قدرت و همچنین تظاهرات بیش از یک برانگیز هند, قانون تابعیت و روابط با چین است.

ادامه مطلب: اتحاد هند هندو ملی دولت جناح کشور در پاسخ به کروناویروس?

Von der Leyen حاضر به اظهار نظر به طور مستقیم در تنش بین هند و چین که خواسته در یک کنفرانس مطبوعاتی.

روابط بین اروپا و چین در زمان پس از اتحادیه اروپا به طور مستقیم انتقاد پکن بیش از هنگ کنگ, قانون تامین, در حالی که هند و چین را دیدم مرگبار مرزی در درگیری های ماه گذشته.

"چین و هند هر دو مهم است به استفاده از هر دو بسیار متفاوت هستند," او گفت:. "تفاوت در این است که ما با هند است که ما دموکراسی."

"روابط ما با چین آمد تا" Swarup گفت. "نخست وزیر (مودی) به اشتراک گذاشته شده نظرات خود را در هند و چین ارتباط به طور کلی و فعلی مرز وضعیت.

یک مطلب خاص نقشه راه برای آینده تجارت و سرمایه گذاری در ایران اعلام نشده.

اد/stb (AFP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب