اتحادیه اروپا راه اندازی تحقیقات ضد تراست به اپل

اتحادیه اروپا باز کرده است تحقیقات به فروشگاه برنامه اپل و همچنین پرداخت آن پلت فرم با شرکت متهم به خفقان رقاب

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

اتحادیه اروپا باز کرده است تحقیقات به فروشگاه برنامه اپل و همچنین پرداخت آن پلت فرم با شرکت متهم به خفقان رقابت است. غول فن آوری می گوید این مورد استوار بر "بی اساس" ادعا می کند.

اتحادیه اروپا مقامات روز سه شنبه گفتند که باز کرده بود تحقیقات ضد تراست به فروشگاه برنامه اپل و اپل پرداخت بیش از نگرانی هایی است که این شرکت به جرم خفقان رقابت است.

کمیسیون اروپا گفت: آن را راه اندازی یک بررسی رسمی از اپل پرداخت پس از اتهامات که این غول تکنولوژی به حال در برخی موارد حاضر اجازه می دهد تا دسترسی به سیستم پرداخت. اپل نیز متهم به محدود کردن دسترسی برای برخی از شرکت ها به "شیر و" تابع در اپل.

اتحادیه اروپا معاون اجرایی رئیس جمهور, Margrethe بازرگانی گفت: "به نظر می رسد که اپل به دست آمده 'دروازه بان' نقش وقتی که می آید به توزیع نرم افزار و محتوا برای کاربران اپل دستگاه های محبوب."

بازرگانی گفت: به نظر می رسد که اپل تا به حال مجموعه شرایط چگونه اپل پرداخت شود تجار' برنامه های کاربردی و وب سایت ها. "این مهم است که اپل اقدامات را انکار کنندگان مزایای جدید پرداخت technologies,"او اضافه شده است.

اپل تماس از شرکت ها پس از 'رایگان'

اپل با انتقاد از بررسی و گفت که بر اساس شکایت از چند شرکت.

"این ناامید کننده کمیسیون اروپا پیشرفت بی اساس شکایت از یک تعداد انگشت شماری از شرکت های که به سادگی می خواهید یک سواری رایگان و نمی خواهید به بازی با همان قوانین به عنوان هر کس دیگری" آی فون ساز در بیانیه ای گفت.

"ما نمی فکر می کنم درست است — ما می خواهیم برای حفظ یک سطح میدان بازی که در آن هر کسی با عزم راسخ و یک ایده عالی می تواند موفق شود."

rc/aw (ایسنا AP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن