رهبران اتحادیه اروپا نگه مجازی اجلاس coronavirus طرح بازیابی

به "سنگ پله" در نشست فیلم است که با هدف ایجاد یک سازش در بلوک پیشنهاد coronavirus نجات صندوق. بحث انگیزترین ای

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

به "سنگ پله" در نشست فیلم است که با هدف ایجاد یک سازش در بلوک پیشنهاد coronavirus نجات صندوق. بحث انگیزترین این است که آیا هزینه های متحمل شده اند باید توسط بروکسل و یا دولت.

رهبران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در جلسه عملا جمعه برای ایجاد یک مصالحه در مورد چگونه یک coronavirus بسته نجات باید مدیریت شود.

این مذاکرات به عنوان اتحادیه اروپا بزرگترین رکود اقتصادی در تاریخ خود با کشورهای عضو تحت فشار برای مقابله با تاثیر اقتصادی coronavirus در قاره گسترده ای بر اساس.

در اینجا چیزی است که آنها در حال بحث در مورد

رهبران را مورد بحث کمیسیون اروپا پیشنهاد €750 میلیارد دلار ($825 میلیارد) یورو به کوسن اقتصاد کشورهای عضو از اثرات COVID-19 بیماری همه گیر.

این برنامه است که به ارائه کمک ها از طریق ترکیبی از بدهی mutualization, کمک های مالی و وام.

تحت یک پیشنهاد گذاشته شده توسط رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به کمیسیون جمع آوری پول در بازارهای مالی است. آن است که به بازپرداخت بیش از چند دهه از 2028 تا 2058 در آخرین. این حرکت نیاز به تصویب همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا.

اما مخالفان از به اصطلاح "صرفه چهار" — هلند و سوئد و دانمارک و اتریش که باید گفت آنها به دنبال مهار هزینه های.

چهار نیز مخالف این ایده از صدور مشترک بدهی است که می تواند مخلوط با بلوک به عنوان یک کل. آنها ترجیح می دهند تا پول به دست به عنوان بخشی از یک سیستم وام به فردی سازمان ملل به جای کمک های مالی اتحادیه اروپا خواهد پرداخت و به عنوان یک کل.

رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen همچنین می خواهد به "وصله پینه کردن" اتحادیه اروپا در آینده دراز مدت طرح بودجه برای پیش بینی €1.1 تریلیون دلار در هزینه از 2021-27.

ادامه مطلب: نظر: Coronavirus بحران خواهد بود برای پرداخت توسط اروپا نسل بعدی

چگونه به احتمال زیاد آن است که به موفقیت ؟

DW بروکسل خبرنگار گئورگ Matthes گفت وجود دارد بسیار واقعی هنوز موانع برای غلبه بر.

"من می خواهم می گویند وجود دارد برخی از نگرانی های مشروع در بخشی از عضو که نگران هستند که mutualized بدهی سابقه تنظیم برای آینده و بسیاری از کشورها نمی خواهند به پایین که در جاده ها است.

اما گفت Matthes وجود یک اجماع عمومی است که اروپا انجام داد نیاز به یک بلوک گسترده پاسخ به همه گیر.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که به بحث در مورد. هنگامی که آن پایین می آید به همبستگی و شناخت که بهبودی صندوق است که مورد نیاز همه است که تقریبا در همان صفحه."

بنابراین مراحل بعدی چیست?

این امید می رود که روز جمعه بحث ها می تواند به اوج رسیدن با یک معامله در هر دو مسائل در ماه جولای باید عضو غلبه بر تفاوت های خود را.

مقامات اتحادیه اروپا و دیپلمات ها صحبت کرد که در ساخت به جلسه مجازی گفت: اهداف آن محدود شد و یک اعلامیه مشترک از حسن نیت می توان به عنوان یک موفقیت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب