اتحادیه اروپا تحریم های روسیه, چینی, هکرها بیش از اتهام حملات سایبری

اتحادیه اروپا با اعمال تحریم علیه افراد و سازمان ها از روسیه و چین بیش از اتهام حملات سایبری. بسیاری از جنایات

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

اتحادیه اروپا با اعمال تحریم علیه افراد و سازمان ها از روسیه و چین بیش از اتهام حملات سایبری. بسیاری از جنایات هدفمند شرکت های اروپایی و یا تجاری اطلاعات حساس است.

اتحادیه اروپا در روز پنج شنبه اعمال آن برای اولین بار تا کنون تحریم به اتهام حملات سایبری. این اقدامات شامل مالی و محدودیت های مسافرتی علیه مقامات روسیه از اطلاعات نظامی و همچنین شرکت هایی از کره شمالی و چین و کشورهای عضو در بیانیه ای گفت.

بلوک گفت: شش نفر و سه نفر اشخاص تحریم بودند در تعدادی از حملات سایبری از جمله هک کردن سازمان منع سلاح های شیمیایی (OPCW) در هلند در سال 2018 است. کسانی که هدف مشکوک بودن پشت WannaCry, NotPetya و عملیات ابر قیف حملات.

بیشتر بخوانید: آلمان, پیشنهاد, اولین, استفاده از سایبری اتحادیه اروپا تحریم های روسیه هک

اتحادیه اروپا: حملات سایبری یک تهدید خارجی'

اتحادیه اروپا را متهم به یک متخصص واحد از روسیه به GRU اطلاعات نظامی آژانس از انجام دو حملات سایبری در سال 2018 است که هدف چندین شرکت در اروپا با ransomware مسدود شده خود را داده و باعث بزرگ ضرر و زیان مالی. روسیه واحد شناخته شده به عنوان مرکز اصلی برای فن آوری های خاص است که گفته می شود در پشت NotPetya حملات و متهم است که با هدف قرار دادن اوکراین شبکه برق در سال 2015 و 2016.

چهار اتهام GRU عوامل نیز تحریم برای چه اتحادیه اروپا گفت: اقدام به حمله سایبری در OPCW.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ Borrell گفت: اقدامات پنجشنبه اعلام کرد نیاز "بهتر است برای جلوگیری از دلسرد میدارند و پاسخ به چنین رفتار مخرب در فضای مجازی است."

این حملات نشان "یک تهدید خارجی به اتحادیه اروپا یا کشورهای عضو آن" یا "یک اثر قابل توجهی در برابر سوم متحده و یا سازمان های بین المللی," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: 10 اشتباه که زندگی را آسان برای مجرمان سایبری

چینی, کره شمالی شرکت های هدفمند

یک شرکت صادرات از کره شمالی و دو شرکت های چینی نیز شامل تحریم.

کره شمالی شرکت چوسان نمایشگاه است که مظنون به حمایت از WannaCry و یک رشته از مالی عمده حملات در سراسر جهان از جمله سرقت اینترنتی در برابر بنگلادش بانک و همچنین 2014 هک شدن سونی پیکچرز.

یکی از تحریم های چینی شرکت Haitai توسعه فن آوری است که به اتهام حمایت از عملیات ابر قیف حملات سایبری که شورای اروپا گفت: "هدف سیستم های اطلاعاتی از شرکت های چند ملیتی در شش قاره و ... به دست اورد دسترسی غیر مجاز به اطلاعات حساس تجاری و در نتیجه اقتصادی قابل توجهی دست دادن."

dr/rt (AFP dpa رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب