اتحادیه اروپا حملات در مقابله با شرکت سانوفی برای عرضه بالقوه COVID-19 واکسن

اتحادیه اروپا درباره توافق با غول دارویی سانوفی برای تامین 300 میلیون دوز از یک پتانسیل coronavirus واکسن. اتح

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

اتحادیه اروپا درباره توافق با غول دارویی سانوفی برای تامین 300 میلیون دوز از یک پتانسیل coronavirus واکسن.

اتحادیه اروپا درباره توافق با غول دارویی سانوفی برای تامین 300 میلیون دوز از پتانسیل coronavirus واکسن بلوک اجرایی بازوی روز جمعه اعلام کرد.

معامله را اجازه می دهد تا تمام 27 عضو سازمان ملل برای خرید این واکسن پس از آن ثابت شده است به امن و موثر است.

"در حالی که ما نمی دانیم امروز که واکسن را بهترین کار در پایان, اروپا, سرمایه گذاری در یک نمونه کارها متنوع امیدوار کننده واکسن بر اساس انواع مختلف فن آوری گفت:" رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen.

"این شانس ما برای به دست آوردن سرعت در حال درمان موثر در برابر ویروس. یک واکسن خواهد بود واقعا جهانی خوب," او گفت:.

کمیسیون اروپا مسلح با یک صندوق اضطراری از €2 میلیارد دلار (2.4 میلیارد دلار) می خواهد به اعتصاب معاملات مشابه با شش شرکت های دارویی در تلاش برای تهیه واکسن برای آن 450 میلیون نفر از شهروندان.

بیشتر بخوانید: آیا coronavirus کمک 'حریص' داروسازی تنظیم مجدد شهرت

شرکت سانوفی بالقوه واکسن در حال توسعه در همکاری با شرکت داروسازی گلاکسو. این دو شرکت با هدف به ترکیب شرکت سانوفی-طراحی و توسعه آنتی ژن که باعث تحریک تولید آنتی بادی با GSK را کمکی تکنولوژی است که باعث پاسخ ایمنی موجب شده توسط یک واکسن.

"این (واکسن) دوز خواهد بود تولید شده در کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و بلژیک و آلمان و ایتالیا" این شرکت در بیانیه ای گفت. "این نشانه یک نقطه عطف کلیدی در حفظ و خدمت به جمعیت اروپا در برابر COVID-19."

این دو شرکت گفت: آزمایش های بالینی برای واکسن باید شروع در ماه سپتامبر با یک فاز 3 مطالعه در دست انجام تا پایان سال است.

در اوایل این هفته هر دو شرکت همچنین اعلام کرد که مقابله با انگلستان به مدت 60 میلیون دوز.

ما به پشتوانه شرکت داروسازی GSK واکسن

ایالات متحده پرداخت خواهد شد $2.1 میلیارد دلار به شرکت سانوفی و GSK برای توسعه و ساخت یک COVID-19 واکسن به عنوان بخشی از " عملیات با سرعت پیچ و تاب,' کاخ سفید ابتکار به امن دسترسی به میلیون ها نفر از دوز.

معامله 100 میلیون دوز آن را پوشش 50 میلیون نفر, 2 هر فرد می دهد و دولت آمریکا یک گزینه برای خرید 500 میلیون دوز اضافی در نامشخص قیمت.

بیشتر بخوانید: آلمان: Coronavirus واکسن ممکن است تنها در دسترس خواهد بود در اواسط 2021

"دولت آمریکا را فراهم خواهد کرد تا به $2.1 میلیارد, بیش از نیمی از آن است که به حمایت از توسعه بیشتر از این واکسن از جمله آزمایش های بالینی" این شرکت در بیانیه ای گفت.

آمریکا بودجه "کمک به صندوق توسعه فعالیت های امن و مقیاس بالا از شرکت سانوفی و GSK را توانایی تولید در ایالات متحده" گفتند. "سانوفی دریافت خواهد کرد اکثر دولت ایالات متحده کمک های مالی."

adi/aw



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن