اتحادیه اروپا شکایت اتریش بیش از 'تبعیض آمیز' مزایای قانون

کمیسیون اروپا گفت: وین را نقض کرده است و درمان برابر اساسنامه با کاهش مزایای برای برخی از کارگران خارجی. اتریش

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

کمیسیون اروپا گفت: وین را نقض کرده است و درمان برابر اساسنامه با کاهش مزایای برای برخی از کارگران خارجی. اتریش قانون روابط برخی از مزایای برای کارگران خارجی به هزینه زندگی در کشور.

کمیسیون اروپا روز پنجشنبه اعلام کرد که آن را تحت پیگرد دولت اتریش بیش از یک فرزند به نفع قانون است که در آن می گوید که "تبعیض آمیز" نسبت به غیر اتریش به دنیا آمد شهروندان اتحادیه اروپا.

"به نظر ما اتریش قانون در indexation, خانواده, مزایای, کودک اعتبار مالیاتی و سایر مزایای مالیاتی برای خانواده های تبعیض آمیز است و نه مجاز و تحت قوانین اتحادیه اروپا" این کمیسیون گفت: در بیانیه ای اعلام کرد که این موضوع را به دادگاه عدالت اروپا.

در ژانویه 2019 در دولت محافظه کار از صدراعظم Sebastian Kurz معرفی یک شکل جدید از نمایه سازی برای آن خانواده از مزایای سیستم را کاهش می دهد که پرداخت اگر گیرنده از یک کشور دیگر اتحادیه اروپا با کاهش هزینه های زندگی و فرزندان خود را هنوز هم زندگی در آن کشور است.

بیشتر بخوانید: Coronavirus coverup: آیا اتریشی سیاست و صنعت تبانی کردن?

با توجه به کمیسیون اروپا این نقض قوانین اتحادیه اروپا در برابر, درمان, آزادی و امنیت اجتماعی و برابری. این کمیسیون گفت: آن را به اطلاع دولت اتریش چندین بار است که آن را در نقض قوانین اتحادیه اروپا اما تصمیم گرفته است برای رفتن به دادگاه پس از دریافت یک سری از رضایتبخش پاسخ از وین.

Kurz دولت معتقد است که این سیستم فقط به دلیل آن است که گران تر به منظور بالا بردن کودکان در اتریش. این کمیسیون در مقابله با روند ارائه کمتری مزایای متولد کارگران است که هنوز هم تبعیض چرا که آنها هنوز در حال کار و کمک به همان میزان برای اقتصاد اتریش پرداخت مالیات است و در عین حال دریافت کمتر است.

این کمیسیون همچنین گفت که در حالی که اتریش شد کاهش مزایای کارگران که کودکان زندگی در یک کشور که در آن هزینه زندگی پایین تر است دولت هیچ مشابه محاسبه برای کودکان اتریشی که کار در خارج از کشور در کشورهای با هزینه های پایین تر از زندگی است.

پس Kurz اول آن در سال 2017 دولت او همواره نورد بودجه و برنامه های غیر بومی اتریشی و تبدیل شدن به شناخته شده برای آن تندرو ضد مهاجر موضع.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب