سران اتحادیه اروپا: آنگلا مرکل هشدار ممکن است هیچ معامله ای در بهبودی کمک

اتحادیه اروپا مذاکرات مشترک coronavirus بسته محرک خواهد reconvene روز یکشنبه پس از عدم توافق در چه رشته متصل ب

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

اتحادیه اروپا مذاکرات مشترک coronavirus بسته محرک خواهد reconvene روز یکشنبه پس از عدم توافق در چه رشته متصل به کمک. اعظم آلمان گفت: روز سوم خواهد بود "قاطع است."

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز یکشنبه هشدار داد که آن را هنوز هم ممکن است سران اتحادیه اروپا می تواند به شکست در رسیدن به توافق در بحث چند میلیارد پست-coronavirus طرح بهبود و دراز مدت بودجه برای خرد اتحادیه اروپا اقتصاد است.

"من هنوز هم نمی توانم بگویم که آیا ما خواهد پیدا کردن یک راه حل" مرکل گفت که به عنوان اجلاس تمدید شد به یکشنبه برای سومین روز است. "وجود دارد مقدار زیادی از تمایل دارد اما در بسیاری از موقعیت های مختلف... ممکن است که وجود دارد نمی توان به یک نتیجه امروز."

مذاکرات در بروکسل برگزار شد به توافق در یک اقدام بی سابقه €1.85 تریلیون دلار ($2.1 تریلیون دلار) بودجه اتحادیه اروپا و بهبود اقتصادی بسته است.

اما رهبران باقی می ماند بن بست رسیده در چه رشته باید متصل به کمک جزء به معنای کمک به بلوک 27 عضو تعمیر آسیب های ناشی از این بیماری همه گیر.

بیشتر بخوانید: آلمان به دنبال وحدت در شناسایی تهدیدات به اتحادیه اروپا

شورای اروپا سخنگوی danny walters Leyts در توییتر نوشت که این نشست در حال حاضر reconvene در 12 p. m. (1000 UTC/GMT) روز یکشنبه.

اتحادیه اروپا مقام که خواست ناشناس بماند به این دلیل که مذاکرات در حال انجام گفت: اواخر روز شنبه که در اجلاس سران میزبان چارلز میشل شد "بستن برخی از به پایان می رسد در حال حاضر" قبل از شکستن شب و reconvening با یک پیشنهاد جدید در اوایل یکشنبه.

'صرفه چهار' به دنبال کوچکتر بسته کمک

اندازه بازیابی بسته شده است بزرگترین استخوان مشاجره به هلند همراه با اتریش دانمارک, سوئد — اصطلاح "صرفه چهار" — به عنوان به خوبی به عنوان فنلاند قرار داده اند وزن خود را پشت یک کوچکتر صندوق و کوچکتر بخشی از کمک های مالی.

آنها خواستار آن شدند که هر گونه وام و یا کمک های مالی باید همراه با شرایط سخت به اطمینان حاصل شود که کشورهایی که تحت بدهی های سنگین انجام بازار کار اصلاحات.

آلمان و فرانسه تحت فشار بوده اند برای بلند پروازانه بسته وام و یارانه به کشورهای عضو و بارها و بارها به دادگاه تجدید نظر به یک مصالحه.

ادامه مطلب: صربستان احساس 'تهدید' پس از بروکسل گفت مذاکرات با کوزوو

تنش به اوج شنبه شب هنگامی که صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی شد و رفت نشست.

فرانسه و آلمان داد دیده می شود به عنوان حیاتی برای هر معامله عمده در 27 کشور بلوک.

وقتی پرسید که چه او فکر کرد که نخست وزیر هلند گفت: "آنها فرار کردن در یک خلق و خوی بد. ما ادامه خواهد داد تا فردا."

با این وجود او همچنان امیدوار. "این واقعیت که ما در ادامه صحبت را نشان می دهد همه ما خوش بینی. اما اگر ما موفق خواهد شد و ما را به صبر کنید و ببینید" او اضافه شده است.

صدراعظم اتریش Sebastian Kurz افزود: "البته به شما به عنوان انتظار می رود, سخت مبارزه دشوار مذاکره, اما ما در حال حرکت در مسیر درست است که مهم ترین چیز است."

بیشتر بخوانید: آلمان می یابد coronavirus سخاوت پیش از اجلاس سران اتحادیه اروپا

تازه طرح کافی نیست

روز شنبه, تجدید نظر در طرح ارائه شده به 27 رهبران سعی کنید برای شکستن بن بست. این پیشنهاد را به دیدن یک کاهش در سهم کمک های مالی رایگان صادر شده به کشورهای اتحادیه اروپا و "ترمز اضطراری" در پرداخت وجوه.

این طرح همچنین افزایش تخفیف در هسته بودجه اتحادیه اروپا برای اتریش دانمارک و سوئد.

بسیاری در خطر است برای رهبران' اولین چهره به چهره نشست پس از همه گیر اعلام شد. بلوک چهره بدترین حالت آن-تا به حال رکود و کشور نیاز به پول نقد سریع برای تقویت اقتصاد خود را از همه گیر ناشی از بحران.

27 کشور اتحادیه اروپا اقتصاد تخمین زده است که به قرارداد 8.3 درصد در سال جاری با توجه به آخرین پیش بینی.

mvb/mm (AFP, AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن