اتحادیه اروپا می خواهد به قرض $8.5 میلیارد دلار برای واکسن مراقبت های بهداشتی

کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که میلیاردها دلار هزینه برای کمک به اتحادیه اروپا و کاهش وابستگی خارجی و لوازم

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که میلیاردها دلار هزینه برای کمک به اتحادیه اروپا و کاهش وابستگی خارجی و لوازم پزشکی. آن گفت: سازمان ملل باید به آدرس "آسیب پذیری" که آمد تا در طول coronavirus بیماری همه گیر.

کمیسیون اروپا پیشنهاد استقراض €7.7 میلیارد دلار ($8.49 میلیارد دلار) در بازارهای مالی به منظور صندوق بیشتر تحقیقات واکسن و مواد مخدر و مراقبت های بهداشتی در طول چهار سال آینده. تصمیم می آید بر روی پاشنه از کمیسیون €750 میلیارد بازیابی planalso اعلام کرد.

مراقبت های بهداشتی طرح که مکمل $2.6 میلیارد دلار بودجه اضطراری نیاز به تایید از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و پارلمان اروپا. کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا بازوی گفت: هدف از بسته خواهد اطمینان استراتژیک تامین دارو و تجهیزات تقویت تولید واکسن در بلوک و تقویت اتحادیه آمادگی برای سلامت آینده بحران.

بیشتر بخوانید: هنگامی که موج دوم از عفونت رسید ؟

A doctor holding a needle (picture-alliance/Geisler-Fotopress/C. Hardt)

این می تواند بیش از یک سال تا زمانی که یک واکسن جدید کروناویروس

با تکیه بر کمک از خارج

اتحادیه اروپا در درجه اول بستگی به چین و هند برای تولید آن از تجهیزات پزشکی. حدود 80 درصد از اتحادیه اروپا را تامین می آیند از این دو کشور. این کمیسیون گفت: آن امیدوار است این طرح را کاهش نیاز به تولید خارجی است.

"اروپا باید در تلاش برای تقویت آن استقلال استراتژیک با کاهش بیش از حد به واردات وابستگی بیشتر مورد نیاز محصولات و خدمات مانند محصولات پزشکی و داروسازی گفت:" اتحادیه اروپا سند منتشر شده در پنج شنبه.

کمیسیون اروپا شکستن نه پایین و هزینه های پزشکی اما تاکید کرد که باید به آدرس "آسیب پذیری" که در طول رمان شیوع کروناویروس. کسانی که شامل کمبود موقت حیاتی داروها و محدود واکسن قابلیت تولید.

جزئیات بیشتر در مورد این طرح انتظار می رود در روز پنج شنبه.

ادامه مطلب: پس از coronavirus نمی نوشتن کردن چین به عنوان جهان کارخانه

"تحقیقات مستقل" ممکن است coronavirus واکسن

سازمان پزشکی اروپا (EMA) گفت: آن بود که راه اندازی "تحقیقات مستقل" برای نظارت بر پتانسیل coronavirus واکسن قبل و بعد از تبدیل شدن آنها در دسترس است. آمستردام-بر اساس آژانس اتحادیه اروپا گفت: آن عمدتا با تمرکز بر ایمنی و اثر بخشی از یک واکسن.

"اجازه هر COVID-19 واکسن EMA نیاز به شواهد قوی از آزمایش های بالینی بر روی ایمنی و اثربخشی و کیفیت این واکسن" خواندن بیانیه ای از سازمان. "هنگامی که در بازار مورد تایید واکسن خواهد شد و نظارت از نزدیک با آژانس است."

بیشتر بخوانید: آلمان تصویب قدرت به بلوک های خارجی تصاحب در بخش بهداشت و درمان

EMA گفت: می خواستم آن را به "اطمینان حاصل شود که یک اروپایی زیرساخت خواهد بود در جای خود به طور موثر نظارت بر COVID-19 واکسن در دنیای واقعی هنگامی که آنها مجاز در اتحادیه اروپا است."

پزشکی آژانس دارای قرارداد دانشگاه اوترخت در هلند به انجام "تحقیقات مقدماتی" برای تعیین چگونگی کنترل استفاده از پتانسیل واکسن. اولین نتایج این تحقیقات انتظار می رود در ماه اوت با نتایج نهایی تا پایان سال با توجه به EMA.

این سازمان اعلام کرد در اوایل این ماه که یک واکسن علیه coronavirus می توان در عرض یک سال در "خوش بینانه" سناریو.

kbd/اس ام اس (AFP ایسنا)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب