Euronext راه اندازی مجموعه ای از ESG محصولات و خدمات برای تقویت رشد پایدار

Euronext امروز اعلام کرد راه اندازی یک مجموعه جدیدی از ESG-تمرکز محصولات, خدمات و طرح های طراحی شده برای ارائه

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

Euronext امروز اعلام کرد راه اندازی یک مجموعه جدیدی از ESG-تمرکز محصولات, خدمات و طرح های طراحی شده برای ارائه یک چارچوب مقاوم از ابزار های اروپایی برای بازار سرمایه به سوخت رشد پایدار. اعلام امروز نشان دهنده یک گام مهم به جلو در Euronext سه سال برنامه ریزی استراتژیک "بیایید با هم رشد 2022" که در آن ESG شناسایی شد به عنوان یک کلید استراتژیک ستون.

معرفی جدید Euronext ESG 80 شاخص و مشتقات در کنار هماهنگی پیشرو در اروپا کم کربن 100 شاخص به توافق پاریس
Euronext با همکاری Vigeo Eiris مودی به طراحی جدید ESG, شاخص بورس منطقه یورو ESG بزرگ 80 که آهنگ یورو 80 بهترین نمایشی کلاه بزرگ که شرکت های قوی اجتماعی و حاکمیت ضوابط و منجر به انتقال به یک اقتصاد کم کربن. این شاخص در پاسخ به سرمایه گذاران نیاز به یک اقدام آب و هوا معیار در منطقه یورو است.

در تاریخ 1 ژوئن سال 2020 Euronext خود را معرفی کرد اولین آتی مشتقات قرارداد بر اساس یک ESG شاخص. این ESG 80 آتی ارائه موثر مصون سازی ابزار و اجازه می دهد سرمایه گذاران بیشتر برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض به اقتصاد پایدار در منطقه یورو است. در راه اندازی آن توسط چهار سازندگان بازار BNP Paribas DRW, Optiver و Société Générale.

امروز Euronext با شرکای خود CDP Carbone 4 و Vigeo Eiris مودی خوشحال است اعلام کند که اروپا از قدیمی ترین و موفق ترین کم کربن شاخص کم کربن 100 در حال حاضر تراز وسط قرار دارد با پیش نویس فعلی اتحادیه اروپا مقررات در کم کربن معیار در انطباق با توافق پاریس و اهداف آن چارچوب است که به طور رسمی به تصویب رسید و بعد از این سال. از طریق تبادل وجوه معامله ارائه شده توسط BNP Paribas شاخص را فراهم می کند سرمایه گذاران با آماده برای استفاده و ابزار برای حمایت از محیط زیست به اهداف مورد نیاز در توافق پاریس یعنی 7% در سال در سال کاهش انتشار گاز CO2 حد 1.5°C درجه حرارت جهانی افزایش می یابد و تا سال 2050 و محرومیت از سوخت های فسیلی شرکت.

Euronext در حال حاضر فراهم می کند مشتریان با طیف کاملی از بیش از 40 ESG شاخص خانواده بر اساس شفاف و بر اساس قوانین فرآیند انتخاب با ورودی از همکاران متخصص در زمینه های خود را مانند Carbone 4 CDP ISS-ESG و Vigeo Eiris مودی.

گسترش Euronext سبز اوراق قرضه به ESG اوراق قرضه
Capitalising در موفقیت در بورس سبز اوراق قرضه ارائه معرفی شده در ماه نوامبر گذشته با تقریبا 70% افزایش در تعداد زیادی از صادر کنندگان پس از راه اندازی Euronext در حال گسترش است این ارائه به دیگر ESG-اوراق قرضه از جمله آبی, اجتماعی, پایداری و توسعه پایدار-مرتبط با اوراق قرضه. Euronext تنها ارز تحکیم ESG اوراق قرضه ذکر شده در مکان های مختلف بر روی یک بسیار قابل بخش, بنابراین ارائه یک وسیله برای صادر کنندگان به نمایش گذاشتن ESG اعتبار و برای سرمایه گذاران به سرعت در حال شناسایی ESG اوراق قرضه. به تاریخ 231 ESG اوراق قرضه از 95 صادر کنندگان برجسته در جدید Euronext ESG اوراق قرضه بخش است.

Euronext است جهان شماره یک اوراق قرضه لیست محل و بیش از €165bn از ESG صدور اوراق قرضه ذکر شده در آن بازار. €54.3 میلیارد دلار از اوراق قرضه سبز شده بودند در Euronext سال گذشته و به نمایندگی از تقریبا یک پنجم جهانی سبز اوراق قرضه صادر شده در سال 2019.

راه اندازی جدید ESG خدمات برای حمایت از شرکت های فهرست شده در ESG انتقال
به عنوان سرمایه گذاران به طور فزاینده ای عامل ESG معیارهای خود را به استراتژی های سرمایه گذاری Euronext توسعه یک مجموعه ای از راه حل های نوآورانه برای شرکت های فهرست شده از طریق آن Euronext شرکت های بزرگ خدمات ارائه شده است. این خیاط ساخته شده ESG خدمات مشاوره فعال کردن صادر کنندگان برای رسیدن به سرمایه گذاران جدید توسط خود را روشن ESG استراتژی برای بازار سرمایه و ساختمان خود را ESG با مشخصات مربوطه گزارش و بهبود حکومت داری. خدمات اضافی شامل ابزار دیجیتال برای مجازی roadshows و از راه دور اداره کمک به بهبود روابط سرمایه گذار و هیئت مدیره تجربه مدیریت و کاهش اثرات زیست محیطی از سفر کسب و کار.

در ژانویه سال 2020 Euronext معرفی مجموعه ای از دستورالعمل در ESG گزارش برای صادر کنندگان. نقاشی بر توصیه های سازمان ملل متحد پایدار بورس ابتکار, دستورالعمل های طراحی شده برای کمک به شرکت های فهرست شده ساختار رویکرد خود را به ESG. Euronext آغاز کرده است از طریق FESE[1] جمعی اروپایی نیروی کار به توافق مشترک ESG اندازه گیری و استانداردهای گزارش دهی در سراسر اروپا مبادلات دارد.

بانکها و اقتصاد آبی
به عنوان یک مقام رسمی حامی سازمان ملل متحد پایدار بورس ابتکار پس از 2015 Euronext قویا متعهد به سازمان ملل متحد "تا سال 2030 دستور کار برای توسعه پایدار" است. Euronext است اضافه کردن یک جدید توسعه پایدار هدف به هفت SDGs آن را در آغوش دارد در آن ESG roadmap: "هدف 14: زندگی در زیر آب". در 2 ژوئن سال 2020 Euronext شد اولین ارز به نشانه نه اقیانوس اصول با جاه طلبی برای گرفتن نقش اصلی در پیشبرد آبی اقتصاد است. Euronext کمک به سازمان ملل متحد در جهانی فشرده پایدار اقیانوس کسب و کار گروه formalising سازمان ملل متحد آبی پیوند اصول موجود از آوریل سال 2020 است.

استفان Boujnah Euronext مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره گفت: "امروز یک نقطه عطف مهم در اجرای ESG نقشه راه ما سه سال برنامه ریزی استراتژیک 'بیایید با هم رشد 2022'. Euronext می تواند به طور قابل توجهی پیشرفت اروپا پایداری دستور کار از طریق آن نقش منحصر به فرد در تامین مالی بخش واقعی اقتصاد اتصال اقتصاد محلی با بازارهای سرمایه جهانی است. ما ESG استراتژی محصول را تضمین می کند سرمایه گذاران می توانند با استقرار سرمایه خود را کارآمد و شفاف به پشتیبانی بالا تاثیر پروژه ها و شرکت ها. ما مفتخریم برای اولین بار بورس به تایید سازمان ملل متحد در جهانی فشرده نه اقیانوس اصول است. حفاظت از اقیانوس ها و حمایت و حفاظت دریایی حیاتی خواهد بود به تعمیر اکوسیستم های ما و تقویت آبی اقتصاد است."

[1] FESE است فدراسیون اروپایی بورس اوراق بهادار.

در مورد Euronext
Euronext پیشرو پان اروپایی, بورس, پوشش, بلژیک, فرانسه, ایرلند, هلند, نروژ, پرتغال و انگلستان است. با نزدیک به 1500 ذکر شده صادر کنندگان به ارزش €4.5 تریلیون دلار در بازار capitalisation همانطور که از پایان ماه دسامبر 2019 Euronext اتحاد بی بدیل آبی تراشه حق رای دادن است که شامل 26 صادر کنندگان در مورنینگ® یورو 50 شاخص℠ و قوی متنوع داخلی و بین المللی پایه مشتری. Euronext عمل تنظیم و شفاف سهام و مشتقات و بازارهای بزرگترین مرکز بدهی و بودجه لیست در جهان است. مجموع آن ارائه محصول شامل سهام, فارکس, تبادل وجوه معامله حکم و گواهینامه ها و اوراق قرضه مشتقات کالاها و شاخص. Euronext همچنین اهرم تخصص خود در بازارهای در حال اجرا با ارائه تکنولوژی و مدیریت خدمات به اشخاص ثالث. علاوه بر آن اصلی تنظیم بازار Euronext نیز به اجرا در Euronext رشد™ و Euronext دسترسی™ تسهیل دسترسی به لیست برای شرکتهای کوچک و متوسط. نروژی بورس و نقل و انتقال آن & حل و فصل فرعی هم عامل به عنوان اسلو Børs سرور مجازی پیوست Euronext در 17 ژوئن 2019.
برای مشاهده آخرین اخبار ما را در توییتر (twitter.com/euronext) و LinkedIn (linkedin.com/euronext).
 

سلب مسئولیت
این آزادی مطبوعات است که برای مقاصد اطلاعات است و نه یک توصیه به شرکت در فعالیت های سرمایه گذاری. این آزادی مطبوعات ارائه شده است "as is" بدون نمایندگی و یا ضمانت نامه از هر نوع. در حالی که تمام مراقبت مناسب گرفته شده است برای اطمینان از دقت و صحت محتوا Euronext تضمین نمی کند صحت و یا تکمیل آن. Euronext نمی خواهد در قبال هر گونه ضرر یا خسارت از هر طبیعت متعاقب آن با استفاده از اعتماد و یا اقدام در اطلاعات ارائه شده است. هیچ اطلاعات مجموعه و یا اشاره در این نشریه میتوان به عنوان ایجاد هر گونه حق یا تعهد. ایجاد حقوق و تعهدات در رابطه با محصولات مالی است که در حال داد و ستد در بورس توسط Euronext های تابعه این شرکت باید صرفا وابسته به قوانین قابل اجرا از بازار اپراتور. تمام حقوق اختصاصی و علاقه و یا در ارتباط با این نشریه باید جلیقه در Euronext.

این آزادی مطبوعات صحبت می کند تنها به این تاریخ. Euronext اشاره به Euronext N. V. و وابسته به آن است. اطلاعات مربوط به علائم تجاری و حقوق مالکیت معنوی Euronext واقع شده است در www.euronext.com/terms-use.

© 2019 Euronext N. V. - تمام حقوق محفوظ می باشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن