اروپا: گیاهان شیمیایی را لرزاند در انفجار

دو نامربوط شیمیایی کارخانه blazes در نزدیکی ایتالیا ونیز در شمال آلمان باعث محلی هشدار چپ و چندین نفر مجروح شد

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

دو نامربوط شیمیایی کارخانه blazes در نزدیکی ایتالیا ونیز در شمال آلمان باعث محلی هشدار چپ و چندین نفر مجروح شدند. ایتالیایی ها گفته شد به ماندن در داخل اما هوابرد سموم تلقی می شد حداقل.

یک انفجار در مواد شیمیایی گیاهی در پورتو Marghera در ونیز تالاب منطقه در روز جمعه به چپ دو کارگر به شدت مجروح شدند.

ساکنان گفته شد بسته به ویندوز بعد از یک ابر سیاه billowed از سایت.

ونیز شهردار لوئیجی Brugnaro بعد گفت: "اصلی آتش" قرار داده شده است ، شهرداری گفت نرمال از جمله جاده ترافیک بود که بازسازی در این مقصد توریستی چپ در غیر این صورت تسخیر کرده و تا حد زیادی خالی برای هفته توسط corona-بحران است.

مقامات بهداشت گفت منتقله از هوا آلودگی بوده و محدود به محوطه کارخانه.

زودتر آتش نشانی و خدمات آمبولانس بود با عجله به صحنه به عنوان تلویزیون نشان داد ضخیم سیاه و دود قابل مشاهده کیلومتر (کیلومتر).

جدا فروغ در آلمان

در ضمن در Lauenburg در آلمان دولت از, Schleswig-Holstein, آتش نشانان گفت: آنها تا به حال محدود فروغ متوقف و از گسترش آن به دو قد بلند و سازه های مجاور.

آتش نامربوط به ایتالیایی انفجار در یک کارخانه اجرا شده توسط شرکت Worlée که باعث می شود رزین و فرنشس.

عمومی broadcasater NDR گزارش داد که یک نفر زخمی شده است در طول فروغ که باعث تخلیه برخی از 20 مجاور شرکت. همانطور که در ونیز شد خواست به ماندن در پشت پنجره های بسته.

"این ساختار حدود 40 متر ارتفاع دارد. به همین دلیل آن را دشوار است به استفاده از توپ آب وجود دارد" گفت: رئیس Lauenburg داوطلب آتش تیپ لارس Heuer به عنوان سه پشتک نردبان اطراف سوختن برج.

لوازم ایمنی فردی آتشنشان یا لوازم نیز فرستاده شده از هامبورگ 50 کیلومتر (31 مایل) به دور است.

آتش سوزی خودرو در راه به صحنه برخورد با یک ماشین کشتار خود را مستاجر گفت: پلیس. آنها اضافه شده است که این خودرو امداد و نجات تا به حال شده است با استفاده از آن زنگ روشنایی و شاخ.

ipj/rc ("رویترز" dpa AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب