کمیسیون اروپا رونمایی €750 میلیارد طرح بازیابی

کمیسیون اروپا رونمایی از €750 میلیارد بسته کمک برای کمک به اتحادیه اروپا از بهبود از بیماری همه گیر کوروناویرو

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

کمیسیون اروپا رونمایی از €750 میلیارد بسته کمک برای کمک به اتحادیه اروپا از بهبود از بیماری همه گیر کوروناویروس. این طرح نیاز به اتفاق آرا حمایت از تمام 27 کشور در بلوک.

کمیسیون اروپا روز چهارشنبه پیشنهاد €750 میلیارد دلار ($821 میلیارد دلار) بسته کمک برای کمک به اروپا را بهبود اقتصادی از عواقب این بیماری همه گیر کوروناویروس که به کشته شدن بیش از 350 ، 000 نفر در سراسر جهان.

در بیانیه ای در وب سایت خود اتحادیه اروپا حاکم بر بدن پیشنهاد ایجاد یک جدید بازیابی ابزار دوبله نسل بعدی اتحادیه اروپا برای رسیدگی به خسارت های اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری.

"نسل آینده اتحادیه اروپا (شامل) از €750 میلیارد دلار به عنوان به خوبی به عنوان هدف تقویت بلند مدت بودجه اتحادیه اروپا برای 2021-2027 (و) را به ارمغان خواهد آورد کل مالی شلیک از بودجه اتحادیه اروپا به €1.85 تریلیون" بیانیه ای گفت:.

بازیابی صندوق خواهد بود جاسازی شده در آینده دراز مدت بودجه اتحادیه اروپا.

"بهبود طرح تبدیل این چالش بسیار زیاد ما به یک فرصت نه تنها با حمایت از بازیابی بلکه با سرمایه گذاری در آینده ما: اروپا سبز معامله و دیجیتالی را افزایش اشتغال و رشد اقتصادی انعطاف پذیری جوامع ما و سلامت ما و محیط زیست" رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen در بیانیه ای گفت:.

"این است که اروپا حاضر است. ما تمایل به عمل باید به چالش های ما همه رو. با نسل بعدی اتحادیه اروپا ما در حال ارائه یک بلند پروازانه پاسخ دهد."

از جمله یک بسته کمک نیاز تمام 27 عضو به توافق برسند برای این طرح را به اثر.

عضو مخالف در بهترین رویکرد

این برنامه می آید به عنوان 27-عضو بلوک چهره چشم انداز عمیق ترین وسیع در اتحادیه اروپا و رکود اقتصادی پس از تشکیل آن در سال 1993. تقریبا تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا را نقض کرده اند کسری محدودیت به عنوان آنها را با عجله به صرف حمایت از سیستم بهداشت و درمان کسب و کار و شغل.

اتحادیه اروپا در بدن حاکم با هدف کراوات پیشنهاد کمک بسته به بعد هفت سال بودجه اتحادیه اروپا.

پیش بینی پیشنهاد پژواک €500 میلیارد دلار طرح را به جلو در هفته گذشته توسط فرانسه و آلمان — دو نفر از بزرگترین قهرمانان اروپا برای یکپارچه سازی.طرح خود را به اتحادیه اروپا قرض گرفتن پول در بازارهای مالی برای توزیع به صنایع کشور ضربه گیر در قالب کمک های مالی.

اما اتریش ، دانمارک ، هلند و سوئد — شناخته شده به عنوان "صرفه چهار" — اعتراض کرده اند که پیشنهاد کرد و گفت: این کمک باید به جای آمده در قالب وام های کم بهره. آنها گفته اند که آنها نمی خواهد به یک توافق mutualization بدهی و نه به افزایش بودجه اتحادیه اروپا.

بودجه در دوره جدید آغاز می شود در تاریخ 1 ژانویه 2021.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن