دادگاه اروپایی حقوق بشر ریاست جمهوری را تست Spano

به عنوان رابرت Spano فرض ریاست دادگاه اروپایی حقوق بشر او چهره backlogged برنامه های کاربردی و منتقدان که ECHR

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

به عنوان رابرت Spano فرض ریاست دادگاه اروپایی حقوق بشر او چهره backlogged برنامه های کاربردی و منتقدان که ECHR "فعال" متحدان گویند Spano است تا برای این کار صدای مخالفان خود را شک و تردید است.

دادگاه اروپایی حقوق بشر با آن مواجه است چالش های مهم. داخلی ECHR چهره بیش از 60 ، 000 فعال دادخواست. خارج از دادگاه در حال آمدن است تحت افزایش آتش — به خصوص از مقامات در بریتانیا و روسیه که متهم به دادگاه بودن بیش از حد "فعال"

ECHR قاضی رابرت Spano را در مقابله با این چالش زمانی که او شروع به خود را در مدت سه سال به عنوان رئیس جمهور ECHR در روز دوشنبه. متولد در ریکیاویک به ایسلندی, مادر, و, پدر او خواهد بود اولین رئیس دادگاه از ایسلند. در 47 او همچنین جوانترین در ECHR ،

قبل از پیوستن به دادگاه در نوامبر 2013 Spano شروع به تدریس حقوق در دانشگاه ایسلند در سال 2006 انتخاب شد ریاست دانشکده در سال 2010. از 2010 به 2013 او در خدمت به صورت همزمان به عنوان ایسلند مجلس بازرس نظارت بر شکایت علیه دولت های منطقه و ادارات دولتی. او نیاز به استخدام مهارت های خود را در دیپلماسی و دولت برای مقابله با ECHR مسائل.

ادامه مطلب: آنچه شما نیاز به دانستن در مورد MH17 محاکمه

'بسیار قادر' قاضی

با توجه به یک ایمیل که در آن Spano میسازد اولویت های خود را برای مدت سه سال به عنوان رئیس جمهور دیده می شود DW او می داند مشکلاتی که ECHR مواجه است. در ایمیل او می نویسد که او می خواهد به دادگاه برای پردازش برنامه های کاربردی در یک زمان معقول: "به ویژه در آن دسته از موارد مهم که بر دموکراسی حکومت قانون و حقوق بشر حفاظت در اروپا است."

ادامه مطلب: علویان' مبارزه برای به رسمیت شناختن در ترکیه

Spano همچنین می خواهد به "پرورش فعال گفت و گو با قانون اساسی و دادگاه عالی" در 47 کشورهایی که به کنوانسیون اروپایی حقوق بشر و برای افزایش دید ECHR کار از طریق رسانه های اجتماعی. کار بیشتر از نزدیک با دادگاه های ملی و افزایش آگاهی ECHR کار کمک خواهد کرد آن را به عقب براند در برابر اتهام فعالیت.

زمان و همکاران سابق قطعا باور Spano دارای خلق و خوی برای این کار است. "او بسیار باهوش به خوبی سازمان یافته و بسیار توانا" گفت: Adalheidur Johannsdottir بود که معاون رئیس دانشکده حقوق در دانشگاه ایسلند تحت Spano و در حال حاضر در خدمت به عنوان دین. "ما اغلب خود را تصور کلیشه ای که قضات باید اما فکر می کنم این واقعیت که او نسبتا جوان است که در واقع یک قدرت است. با ریاست جمهوری من فکر می کنم دادگاه فرصت های عالی برای ادامه در حال توسعه مثبت."

ادامه مطلب: پدر افغان خواسته های عدالت در ECHR

یک موضع دفاعی

ECHR مواجه شده است و نمونه هایی از نقد در سال های اخیر با همراه کشور را متهم به دادگاه توزیع پایین فعال احکام که به اتهام دخالت در حاکمیت ملی.

روسیه در حال حاضر ناراحت رابطه با ECHR بدتر در سال 2012 زمانی که دادگاه لغو یک تصمیم دادگاه قانون اساسی که گفت: یک مرد سرباز نمی تواند همان والدین ترک برای مراقبت از فرزندان جوان خود به عنوان یک سرباز می تواند.

در اروپا قانونی محافل Spano شناخته شده است برای ضرب عبارت "سن Subsidiarity." بیش از دهه گذشته ECHR داده است بیشتر اتاق به دادگاه های ملی به تفسیر قانون حقوق بشر — به جای درگیر شدن خود را.

ادامه مطلب: دادگاه می گوید: زن نمی تواند با استفاده از پسر مرده اسپرم به grandkids

Spanos با استفاده از این برای دفاع از ECHR زمانی که ملی مقامات باید نام آن را فعال. او شمارنده است که آن را تبدیل به دموکراتیک تر.

Laurens Lavrysen یک پژوهشگر فوق دکترا در دانشگاه گنت حقوق بشر مرکز گفت: این استدلال به نشانه ای از چگونه Spano ممکن است سعی کنید برای محافظت از ECHR از اتهامات فعالیت.

"به عنوان یک قاضی و به عنوان یک محقق کرده بسیار زیادی نوشته شده است که او مایل به قبول معناداری وجود دارد محدوده منطقی مخالف در نمایی از حقوق بشر در موارد خاص" Lavrysen گفت: "و در ECHR نیز باید مایل به تسلیم به تصمیمات گرفته شده توسط دادگاه های داخلی در وضعیت آنها بر اساس یک استدلال است."

تعویق انداختن بیشتر به دادگاه های ملی ممکن است کمک به کاهش انتقاد که ECHR در حال تبدیل شدن بیش از حد درگیر در امور داخلی و همچنین می تواند معنی کمتر از موارد اضافه شده به دادگاه را انباشت. در سال 2017 به عنوان مثال Spano طرفه با اکثریت در رد یک اتهام است که اسپانیا در نقض حقوق بشر زمانی که ماموران به طور غیر قانونی تحت فشار قرار دادند و مردم را در سراسر مرز به مراکش و در مارس 5 او و دیگر قضات حکم داد که بلژیک نیازی به محافظت از افرادی که برای درخواست ویزا برای حقوق بشر دلایل در آن سفارتخانه و کنسولگری.

ادامه مطلب: گروه پوسی رایوت را ماریا اقتصاد این کشور را 'شورش روز بیش نیست هنوز

Lavrysen گفت Spano رویکرد ممکن است بهترین استراتژی است. "من همیشه کمی شک و تردید از خوش بینی خود را بر تمایل و یا ظرفیت از دادگاه های داخلی," او گفت:. "اگر شما نگاهی به تحولات سیاسی در اروپا و ترکیه وجود دارد تعدادی از کشورهای که در آن شما می توانید ببینید استقلال دادگاه در حال تضعیف کرد."

به دور از دادگاه Spano انجام شده است خواننده که هنوز عضو ایسلند Fostbraedur گروه کر مردان — او داده شد و نه سال را برای کار خود را در ECHR. یک ویدیو یوتیوب نشان می دهد که او در محل بستن کمربند آمیزه ای از جمله Ben E. King s "Stand by Me" در یک مدرسه خصوصی مراسم در سال 2012.

به عنوان ECHR رئيس جمهور Spano را باید به کار سخت برای پیدا کردن یک نوع متفاوت از هماهنگی و تشویق همبستگی بین کشورها و ECHR.

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن