دادگاه اروپایی عدالت, انتقاد شدید آلمان دادگاه مرکزی اروپا حاکم

آلمان دادگاه قانون اساسی و دادگاه عدالت اروپا در یک مبارزه تلخ بیش از حوزه قضایی است. آلمانی دادگاه که متهم به

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

آلمان دادگاه قانون اساسی و دادگاه عدالت اروپا در یک مبارزه تلخ بیش از حوزه قضایی است. آلمانی دادگاه که متهم به تجاوز علامت در بحث حاکم در اروپا خرید اوراق قرضه برنامه.

بالاترین دادگاه در اتحادیه اروپا به شدت انتقاد کرد روز جمعه پس از آلمان دادگاه عالی تلقی می شود یکی از احکام آن به نمی از نظر قانونی الزام آور است.

در تیز ملامت آلمان دادگاه قانون اساسی (BVerfG) در دادگاه عدالت اروپا (ECJ) تأکید کرد که آن را به تنهایی تا به حال صلاحیت بانک مرکزی اروپا (ECB).

"به منظور اطمینان حاصل شود که قوانین اتحادیه اروپا اعمال می شود یکنواخت دادگاه عدالت (ECJ) به تنهایی ... صلاحیت به قانون است که یک عمل اتحادیه اروپا در موسسه است که بر خلاف قوانین اتحادیه اروپا" بیانیه ای گفت:.

"تفاوت بین دادگاه های کشورهای عضو به اعتبار چنین عمل می کند در واقع می تواند مسئول به محل در معرض خطر وحدت اتحادیه اروپا در نظم حقوقی و برای کاستن از حقوقی یقین است.

"مانند دیگر مقامات کشورهای عضو, ملی, دادگاه ملزم به اطمینان حاصل شود که قوانین اتحادیه اروپا طول می کشد تا اثر کامل. که تنها راه حصول اطمینان از برابری کشورهای عضو در اتحادیه های آنها ایجاد شده است."

آلمانی حاکم

از ملامت آمد پس از دادگاه آلمان بحث برانگیز حکم داد که ECJ به سادگی لاستیک مهر بانک مرکزی اروپا سیاست های گیج کننده با استدلال.

بیشتر بخوانید: آلمان, دادگاه می گوید بانک مرکزی اروپا برای خرید اوراق قرضه طرح نیمه contravenes قانون

این BVerfG تایید چندین شکایت علیه بانک مرکزی اروپا برنامه خرید اوراق قرضه آغاز شده در سال 2015 بود که به معنای تقویت اقتصاد و استوک تورم نسبت به نزدیک به 2 درصد. آن را پوشش نمی دهد جدیدتر سیاست در coronavirus. آن گفت: این برنامه فراتر از اختیارات بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی آلمان باید ترک این طرح ظرف سه ماه مگر اینکه بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا می تواند به اثبات ضرورت آن است.

این برنامه با اعتبار داشتن پایان منطقه یورو با بحران بدهی برخی از منتقدان استدلال می کنند آن آب گرفتگی در بازار با پول ارزان و تشویق دولت ولخرجی.

آلمان حاکم دامن زده ترس است که می تواند مورد استفاده برای ضد اتحادیه اروپا تلاش های ملی دولت های عضو اتحادیه اروپا کشورهایی مانند مجارستان و لهستان.

نیز وجود دارد ترس این تصمیم می تواند کمک به بالا بردن اعتراض به جدید خرید اوراق قرضه طرح به منظور حمایت و ایتالیا و اسپانیا و دیگران از اقتصادی خراب با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

سیاست خرید اوراق قرضه دولتی است که به منظور فشار سرمایه گذاران خصوصی نسبت به سرمایه گذاری ریسک.

aw/اس ام اس (AFP ایسنا)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن