اروپایی, پناهندگان سیاست: در حال pushbacks در دریا قانونی است ؟

یونان متهم به عقب هل دادن پناهندگی پناهجویان' قایق به جلوگیری از آنها را از رسیدن به اتحادیه اروپا خواهد شد. ب

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

یونان متهم به عقب هل دادن پناهندگی پناهجویان' قایق به جلوگیری از آنها را از رسیدن به اتحادیه اروپا خواهد شد. به چه میزان می کند که نقض قوانین بین المللی? DW به نظر می رسد در مسائل کلیدی است.

چرا "pushbacks" بحث برانگیز است ؟

"پوش بک" است و در اصطلاح حقوقی بلکه سیاسی است. مفهوم "فشار دادن بازگشت" پناهندگان قایق است که در شرایط حقوقی بسیار ستیز: "Pushbacks می تواند یک نقض تعهد قانونی برای نجات یک فرد در دریا می گوید:" قوانین بین المللی محقق Nele Matz-Lück از دانشگاه کیل. مثلا "اگر یک maroons مردم در پریشانی بکسل آنها را به یکی دیگر از دریا منطقه تنها به رها کردن آنها وجود دارد در مواقع اضطراری است." آن را نیز غیر قانونی به ارمغان بیاورد و یا بازگشت پناهندگان به مکان های که در آن آنها به صورت "فوری شکنجه, درمان غیر یا دیگر جدی نقض حقوق بشر." هر گونه اقدام نقض کنوانسیون مربوط به وضعیت پناهندگان و کنوانسیون اروپایی حقوق بشر, حقوق بین الملل استاد دانشگاه تاکید کرد.

ادامه مطلب: پناهندگان حمله و تحت فشار قرار دادند پشت در دریای اژه

هستند کشورهای عضو اتحادیه اروپا از نظر قانونی مجاز به نوبه خود به دور پناهندگان در دریا است ؟

در درون اتحادیه اروپا در قلمرو هیچ اما خارج از آن آب بله. "لحظه ای که یک فرد می رسد قلمرو یک کشور عضو اتحادیه اروپا در فرد نگران است که حق درخواست پناهندگی که پس از آن باید مورد بررسی قرار گیرد" توضیح می دهد که قوانین بین المللی محقق الکساندر Proelss. اما "در اصل وجود چنین ادعا می کنند فراتر از خاک اروپا" — نتیجه نه در خارج از کشور در آبهای ساحلی, که می تواند تمدید تا 12 مایل دریایی (22.2 کیلومتر; 13.8 mi) از ساحل. "در گذشته نیز وجود داشته اند حوادث مختلف در مدیترانه که در آن دولتی عروق موقعیت خود را دقیقا در خارج از این 12 مایل و سپس تحت فشار قرار دادند پناهندگان قایق به طوری که آنها نمی تواند وارد کشور می گوید:" Proelss که یک استاد در دانشگاه هامبورگ متخصص در قانون سازمان ملل و قوانین بین المللی از دریا. او تاکید می کند که این یک عمل است که contravenes اساسی حقوق بشر است.

Asylum-seekers wait in line to file asylum applications at an Athenian administrative bureau (picture-alliance/AP/P. Giannakouris)

افراد به دنبال پناهندگی در یک کشور عضو اتحادیه اروپا مانند آن دیده می شود در اینجا در آتن در ماه ژوئن 2020 — فقط می توانید یک فایل درخواست پناهندگی هنگامی که آنها از لحاظ فیزیکی در آن ایالت و قلمرو

است وجود دارد یک بین المللی حقوقی تعهد به کمک به مردم در پریشانی?

هر کاپیتان موظف به ارائه کمک به مردم در پریشانی مهم نیست که در آن است و به چه دلیل یک کشتی است که در پریشانی مگر اینکه آن را به مخاطره می اندازد کاپیتان کشتی خود را و یا خدمه. این املای در سال 1982 سازمان ملل متحد کنوانسیون حقوق دریاها و در سال 1979 کنوانسیون بین المللی جستجو و نجات دریایی.

همانطور که برای چه بین المللی حقوق دریاها می گوید: در مورد این سوال که چه چیزی اتفاق می افتد به نجات Proelss می گوید: "هیچ تعهد بین المللی حقوق دریاها که یک کشور را به که پناه جویان در حال ورود مانند ایتالیا یا یونان به تحمل این واقعیت است که آنها می توانند در ساحل وجود دارد." قانون فعلی از دریا ناقص است و در این نقطه است. به عبارت دیگر: نهم هنجارهای قانون از دریا فقط قابل اجرا به میزان محدود به زمان مهاجرت وضعیت.

ادامه مطلب: مهاجران متهم یونان مجبور به اخراج

The European Court of Human Rights in Strasbourg, France (picture-alliance /imageBROKER)

پناهندگی پناهجویان می توانید تماس بر دادگاه حقوق بشر اروپا در استراسبورگ به عنوان یک دادگاه تجدید نظر در موارد پناهندگی

می پناهندگان اقدام قانونی علیه pushbacks?

آن را پیچیده است. اول از همه قابل اجرا قانون ملی است که دولت که در آب مردود گرفتار شد. هر کشور باید اطمینان حاصل شود که آن مقامات دولتی با رعایت قوانین و به ویژه با اتصال حقوق بشر وقتی که می آید به نجات دریا. اگر آنها نمی — همانطور که در مورد pushbacks که در آن گارد ساحلی یونان متهم به درگیر شده اند — قربانیان می تواند اقدام قانونی علیه این درمان غیر قانونی قبل از یونانی دادگاه. اگر ملی روند قانونی خسته شده است به دادگاه حقوق بشر اروپا می تواند به دادگاه تجدید نظر به. اما: "پناهندگان که کشیده شد را به ترکی آبهای باید نگرانی های دیگر و در صورت شک کرده اند و نه دانش و نه وسیله ای برای شروع روش های مناسب می گوید:" قانونی محقق Matz-Lück. در حال حاضر وجود دارد هیچ دیگر فرصت برای اقدام قانونی علیه pushbacks.

چگونه یونان قانونی ارزیابی وضعیت ؟

یونان را انکار می کند و با استفاده از روش های غیر قانونی در برابر قایق پناهندگان. در میان بیماری همه گیر کوروناویروس این کشور در مواجهه با "عظیم و سازمان یافته جریان مهاجرت" از ترکیه و یونان یونان گارد ساحلی به دویچه وله گفت در پاسخ به یک درخواست برای نظر. گارد ساحلی همچنین اظهار داشت که یونان محافظت اروپایی مرزهای دریایی مطابق با قوانین ملی و بین المللی. به منظور جلوگیری از پناهندگان و مهاجران آینده از ترکیه, دولت در آتن در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک شناور سد کمتر از 3 کیلومتر طول سواحل جزیره لزبوس در دریای اژه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب