تولید ناخالص داخلی منطقه یورو قطره 12.1% در ثبت همه گیر غوطه

Coronavirus همه گیر باعث شد تا بیشترین افت تولید ناخالص داخلی تا کنون ثبت شده برای 19 کشور اتحادیه اروپا با اس

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

Coronavirus همه گیر باعث شد تا بیشترین افت تولید ناخالص داخلی تا کنون ثبت شده برای 19 کشور اتحادیه اروپا با استفاده از یورو به عنوان ارز با توجه به تخمین می زند. اقتصاد منطقه یورو منقبض شده توسط بیش از 12 درصد با اسپانیا تحمل فشار.

منطقه یورو اقتصاد در زمان بی سابقه آمار با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس با بلوک تولید ناخالص داخلی طرف قرارداد با 12.1 درصد در سه ماهه دوم سال 2020 مقامات اتحادیه اروپا گفت: در برآورد اولیه منتشر شده در روز جمعه.

تنها 19 از اتحادیه اروپا 27 کشور عضو با استفاده از یورو به عنوان ارز. آمار کمی خفیف تر برای اتحادیه اروپا به عنوان یک کل با یک انقباض 11.9%.

بی سابقه عواقب برای تمام اروپا

این بیماری همه گیر به حال بیشترین تاثیر را در اسپانیا اروپا و چهارمین اقتصاد که شاهد تولید ناخالص داخلی خود غوطه توسط 18.5%.

نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز راه اندازی شد برای دیدار با رهبران این کشور در مناطق بعد از آن در روز جمعه برای بحث در مورد بازسازی اقتصاد و توزیع اتحادیه اروپا بهبود بودجه. آخرین اعداد قرار داده و اسپانیا در یک مقام رسمی رکود سه ماهه اول سال 2020 نیز شاهد 5.2% انقباض.

فرانسه ریخته و 13.8 درصد از تولید ناخالص داخلی ایتالیا شاهد کاهش 12.4%.

اتحادیه اروپا اقتصاد کمیسر Paolo Gentiloni گفت: "تمام کشورهای اروپایی" دچار بی سابقه عواقب.

ادامه مطلب: نظر: اقتصاد آلمان نمی تواند تعداد تندرست سریع

اتحادیه اروپا Eurostat, اتاق کار, با این حال هشدار داد که منابع آن هنوز "ناقص و موضوع بیشتر به تجدید نظر."

همه گیر و تاثیر آن در مه و ژوئن بدتر شد اتحادیه اروپا از ایالات متحده است که گزارش 9.5% افت. اما اروپا نیز مواجه coronavirus تشدید چند هفته قبل از آمریکای شمالی است.

آلمان روز پنجشنبه اعلام کرد بزرگترین کاهش در تولید ناخالص داخلی پس از آن شروع به نگه داشتن فصلنامه پرونده در سال 1970. اتحادیه اروپا نیروگاه گفت: اقتصاد کاهش 10.1 درصد نسبت به 5.7% پس از سال 2009 بحران است. آلمان به تنهایی مسئول برای تولید تقریبا یک چهارم از تولید ناخالص داخلی اتحادیۀ اروپا.

dj/اس ام اس (Reutes AFP DPA AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن