حتی اگر شما فکر نمی کنم شما با استفاده از اورژانس بقا کیسه شما باید کاملا یک فقط در مورد

آنها با چند نام – اورژانس کیسه با کیسه bugout کیسه بقا کیت و غیره – اما به هر نام با شما تماس اضطراری بقا کیسه

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

آنها با چند نام – اورژانس کیسه با کیسه bugout کیسه بقا کیت و غیره – اما به هر نام با شما تماس اضطراری بقا کیسه من تماس داشتن یک ایده خوب است. در شرایط اضطراری که مستلزم شما در حال فرار از خانه خود را, داشتن یک bugout کیسه در دست می تواند تفاوت بین یک تا چند روز از جدی ناخوشنودی و چند روز که در آن شما باید به غذا و آب و کمک های اولیه و پناهگاه شما نیاز به از طریق OK. (و نه به چکش بیش از حد سخت در این, اما ما حتی می تواند صحبت کردن در زندگی یا مرگ, بنابراین اگر شما در حصار در مورد خرید یک... y'know....)

Bugout کیسه های ضروری هستند که ناگهانی حملات فاجعه و به خصوص یکی که فلج محلی پاسخ اضطراری قابلیت های مانند آتش سوزی گردباد و زلزله و مانند آن. در زمان های دیگر که با طوفان به عنوان مثال شما ببینید مشکل اما نمی دانم چقدر بد آن ممکن است. سپس نیز وجود دارد کسانی که در شرایط اضطراری که تنها چند مانند یک خانه است که ممکن است با اینحال شما را در یک وضعیت که در آن شما نه دست خالی و تنها به دلیل رفتن خود را در کیسه.

فعلی coronavirus همه گیر است که یک مثال خوب دیگر از دلیل به اورژانس کیسه بقا در آماده است. هیچ ویروس است که مانند یک گردباد یا زلزله که نابسامانی زمین می فرستد و مردم در حال فرار از بین برد خانه. در واقع ترک خانه آناتما به توصیه های بهداشتی کارگران در تلاش برای ضرب و شتم این چیز به عقب. پس چرا یک کیسه در حال حاضر ؟

این فکر می کنم: اگر یک آتش سوزی یا سیل در خانه خود را ؟ یا مونوکسید کربن نشت در آپارتمان خود را ساخت ؟ یا اگر هم اتا قی خود را بیمار می شود و شما نیاز به انجام بیشتر اجتماعی فاصله گرفتن از نشستن در نیمکت ؟ در روز COVID-19 گیر ترک خانه خود نیست به عنوان ساده به عنوان آن معمولا است; معمولا اگر شما شلوار و کارت اعتباری در دست (و یا گوشی های هوشمند) شما می شود فقط خوب – ورود به هتل و گرفتن مواد غذایی هیچ معامله بزرگ است.

در حال حاضر اگر شما مجبور به ترک خانه در عجله و شما واقعا باید برای جلوگیری از ایجاد تماس با افراد دیگر پس از یک کیسه ذخیره آب و مواد غذایی و اساسی بقا دنده می تواند وقت خود را برای پناه گرفتن در ماشین و یا خود را بداهتا سفر کمپینگ که بسیار قابل تحمل تر است.

نجات بقا گارد بسته است یک انتخاب ایده آل برای زن و شوهر و یا خانواده کوچک است که می خواهد به آماده بود با خیال راحت خود به اندازه کافی برای سه روز. آن, آب, یخ خشک, غذاهای یک کیت کمک های اولیه اورژانس پناهگاه و بقا پتو و یک معامله خوب بیشتر از دنده های ویژه ماسک که پوشش بینی و دهان. اگر شما از یک خانواده بزرگتر انتخاب کردن برای بسته پیشرفته. اگر شما در حال انفرادی در حال حاضر اساسی باید جریمه شود.

هر چه برو کیسه شما با (و البته بسیاری از مارک های وجود دارد خارج وجود دارد) می دانیم که کیت بقای خود را ناقص باقی می ماند زمانی که شما می توانید آن را در پست الکترونیکی. شما نیاز به فکر می کنم از طریق نیازهای شخصی خود و کسانی که از مردم در خانه خود را. انبار تامین داروهای مورد نیاز برخی نوزاد دنده اضافی تماس با ما و یا با یک جفت عینک و غیره. هر چیزی که شما و اعضای خانواده شما واقعا نمی تواند بدون برای چند روز نیاز به نگردند که در کیسه بنابراین شما می دانید که شما هرگز می شود.

نجات گارد اساسی بقا بسته

نجات گارد پیشرفته بقا بسته (بدون مواد غذایی/آب)

نجات گارد پیشرفته بقا بسته

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از macy's, خارج شده, Nordstrom Rack, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن