هر نظر بر آدل کاهش وزن سطل زباله. از جمله این یکی.

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

این هفته:

  • این هفته را بهترین عملکرد تلویزیون.
  • این هفته بیشتر غیر قابل تحمل اختلاف است.
  • این هفته عجیب ترین تالارهای قرنطینه روند.
  • به روز ترین بی باک قرنطینه جرم.
  • این هفته را بهترین طلا لنگ شلوار حرمسرا.

نگه داشتن زباله خود را طول می کشد Adele

Adele شوکه جهان زمانی که او ارسال شده یک عکس در روز تولد او ضمن تشکر از طرفداران خود را برای پیام های خوب و همچنین در نظر گرفتن این فرصت را به افتخار کارگران خط مقدم. در این عکس او از دست داده بود یک مقدار قابل توجهی از وزن و نگاه بزرگ. به عنوان اگر آن را رفتن به سمت چپ باشد که در آن.

در اینترنت زمین عکس یک تحریک عمل جنگ. جنگ برپا بیش از تصویر بدن, چاق, شرمندگی, افراد مشهور, فرهنگ thinkpiece فرهنگ زن ستیزی این پلیس از بدن زنان, صنعت, استانداردهای بهداشت, و زرق و برق.

نکته این است: از هر نظر بر آدل کاهش وزن سطل زباله. از جمله احتمالا این یکی.

داشتن یک واکنش Instagram photo طبیعی است. کسی بسیار معروف نوشته شده یک تصویر که در آن او به نظر می رسد کاملا متفاوت انسان از آخرین باری که او را دیدم. که شایستگی یک, "اوه, نگاهی آدل!" که قضاوت در مورد اینکه او چگونه نگاه قبل از و یا در حال حاضر یا رساله در چه ممکن است انگیزه تحول از A به B. فقط یک پایه مشاهده یک عکس از مردم با چشم.

البته آن بدل فراتر از آن است که در شروع مطالعه مشاهده سریع تر از باد شلاق در اطراف یک زرق و برق دار کت خز جایی در چوب. این ما بدترین غریزه: به تهاجمی زمخت و تداوم سمی حلقه وقتی که می آید به مشاهیر و صندلی منتقدان.

از دست دادن وزن است که هر دو از منافع عمومی—آن است که یک عکس ارسال شده توسط ستاره خود را—و کسب و کار هیچ کس. به عنوان نویسنده و نوعی اب نبات Brodesser-Akner توییتی "یک یادآوری است که آدل کاهش وزن به معنی هیچ چیز در مورد شما در مورد فرهنگ در مورد هر چیزی (این آینده از یک پیشفیلتر ذهن شما) و این تفکر است که آن را شامل هر گونه اهمیت در تمام راه دیگری است ما به دنبال کنترل بدن زنان."

شما می توانید در یک عکس و فقط در اطلاعات: وای نگاه Adele به نظر می رسد اعتصاب.

شما می توانید فکر می کنم Adele زیبا بود قبل و همچنین فکر می کنم او به نظر می رسد شگفت انگیز و سالم در حال حاضر. ستایش نگاه جدید خود را ندارد به یک توهین به قانون است. وقتی که من تا عصب برای ارسال یک عکس از من عظیم قرنطینه از دست دادن وزن من امیدوارم که همه شما نیست مانند: "خدا را شکر شما استفاده می شود به مانند یک گاو است." عمدتا به دلیل آن عکس خواهد شده اند فتوشاپیه و من در واقع نگاه دقیقا یکسان است.

به هر حال گفتم این نظر زباله است. بنابراین شما است. تنها کسی که نیست: آدل. و من فکر نمی کنم شما باید این تعداد به حدود سال 2006 فلیپ تلفن.

افراد معتاد به کتاب های کودکان

من بی وقفه مجذوب مشهور در قرنطینه. من نمی توانم بیش از این راه های که در آن آنها به خرابکاری خود را از طریق امتیاز و ناب بهترین نیت را به مهار خود را درک "specialness" برای خوب برای توجه به احساس هدف در یک زمان وقتی که آیا وجود دارد یکی در همه لحظه نخست thinkpiece علوفه.

این نیست به غوطه دادن در هر یک از آنها; بسیاری از آنها فقط در تلاش خود را برای انجام کاری با جلب توجه آنها استفاده می شود. اما از آن است که به لذت در غرابت از آن به عنوان بی وقفه در ماه های گذشته آنها را تبدیل دوربین های خود را بر خود و برخورد ما را به زندگی ما.

مانند فصلی روند مد ما نقل مکان کرد و با آنها از طریق شستن دست آموزش کف زدن ویدئوها, آهنگ های خیریه و تورهای خود را در زیرزمین. در حال حاضر ما در آنچه که به نظر من در یک بار ژله و عجیب ترین ژانر: مشاهیر, خواندن کتاب برای کودکان است.

اینترنت کوتاه مداری از بیش از حد از شایان ستایش این هفته زمانی که Meghan Markle خواندن کتاب کودکان اردک! خرگوش! به پسرش مورچه در اولین تولد—همکاری با نجات کودکان انگلستان—و دانیل رادکلیف خواندن فصل اول هری پاتر و سنگ جادو "پسر زندگی می کردند که" به عنوان بخشی از "هری پاتر در خانه" پروژه.

این بود که در پی "دوشنبه ها با میشل اوباما" و #SaveWithStories سری از Instagram ویدئوها رهبری جنیفر گارنر و امی آدامز.

به عنوان یک [سن redacted]-year-old man با وسواس فرهنگ پاپ من عاشق این. خیلی ناز! آن را برای کودکان و نوجوانان آن را برای امور خیریه آن را برای پدر و مادر که نیاز به یک استراحت از سرگرم کننده آنهایی که اندکی. وجود دارد هیچ چیز بد در مورد این در همه چیز واقعا مسخره. آن را دوست داشتنی و خوبی نیت بلکه ذاتا خنده دار.

من آن را دوست دارم چرا که آن را فرض که کمی فدورا Braydynn و Ashleylynleigh می داند که جیمی لی کورتیس است و در حال دامن زده است که او در حال خواندن آنلاین امروز احساس می کنم احمقانه است. یا که Bowser برکت قلب خود را در یک خلق و خوی اما پس از آن متوجه شدم که Susan Lucci خود را مورد علاقه مطلق بود بعد تا برای storytime و بعد واقعا تبدیل به اطراف.

این نه به معنای تزریق بیش از حد گزارش روز به یک چیز خوب. اما دوست من گفت: کل این پدیده از آنچه افراد انجام می دهند به احساس مفید هنگامی که خیریه و غرور هنوز حل نشدنی همچنان به مجذوب من.

راز قرنطینه گلم: شکستن قرنطینه

اگر شما مثل من شده اند به تماشای تمام این بحث نشان می دهد شات از صفحه اصلی دیده می شود مهمانان مشهور با افسانه blowouts و آرایش بی عیب و نقص, در حالی که شما در حال نشستن در خانه و با اضطراب جوش و حدود 60 روز از آخرین مدل موی خود را و فکر می کردم "Hmm...."به خوبی در حال حاضر وجود دارد ،

به گزارش نیویورک پستبرخی از اعضای بازیگران The Real Housewives of Atlanta skirted قرنطینه قوانین به منظور دریافت گلم خود را برای آینده تاریخی, مجازی, مراسم, نمایش براوو در شات از راه دور از انزوا. در این پست اشاره می کند که Porsha ویلیامز, اوا Marcille و Cynthia Bailey اعتبار مو و آرایش تیم ها در هنگام ارسال خود را به نظر می رسد در Instagram. (شرکت ستاره کندی Buruss باز بود در مورد انجام خود primping و NeNe گربه وحشی, tattooed گزارش خود را انجام داد خود را به عنوان به خوبی.)

این است, البته, کاملا خشم و تعجب آور نیست اگر شما بوده ام به تماشای این مشاهیر در بحث نشان می دهد و هر گونه حس یک مغز. ستاره ها حتی در قرنطینه آنها نیست به دنبال مانند ما.

من درک می کنم ما یک سطحی جامعه دروغ گفتن در آرایش-رنگ آمیزی پسوند-سرند تخت خود ما را ساخت اما گسترده در سطح گلم در این نقطه تبدیل شده است تقریبا مسخره. اگر یکی از دوست داشتنی کمی محصول جانبی از همه این بود که یک شماره گیری از همه که رو توسط این واقعیت است که یک واقعیت ستاره رفت اندی کوهن نشان می دهد نگاه کاملا خوب بعد از مسواک زدن موهای خود را خود را لعنت خود و جهان پایان ندارد?

در هر صورت نائومی کمبل مدل دهید خود او اصل پوشش این ماه و self-shot با آی فون خود را در اطاعت از قرنطینه سفارشات و آن را فوق العاده بود.

من نمی دانم چه خبر است در اینجا, اما من با آن شناسایی

من نمی دانم که چگونه یا چرا Channing Tatum گرفتن زباله پابرهنه در حالی که با پوشیدن طلا به لنگ شلوار حرمسرا من دقیق قرنطینه خلق و خوی اما من فقط می دانم که در آن است.

چه برای دیدن در این هفته:

مرده به من: شما bingieist گزینه است. (ما در حال تظاهر است که یک کلمه است.)

من می دانم که این بسیار درست است: از آن پس تا افسرده. لذت بردن از!

دیزنی خانواده Singalong: جلد 2: حجم 1 خیلی شاخی و خالص است. آن را دوست داشتم.

آنچه به جست و خیز این هفته:

ادی: چه جاز همیشه فراموش به Damien Chazelle?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب